Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renny Harlin, 62, ja Johanna Harlin, 28: Vauva tulossa!

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään ymmärrä mitä Johanna on ajatellut mutta eipä minun tarvitsekaan.

???

Vierailija
22/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan sukupuolta ei paljasteta, mutta...  "toivon, että pienokaisellamme on kaikki Rennyn piirteet", Johanna sanoo.

Tuostahan se paljastui, tuskin tytölle toivoo Rennyn piirteitä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloittama aiempi ketju oli jo alussa poistettu, en tiedä miksi. Huomasin tuon raskauden, kun Instassa julkaisemansa pyöräilykuvissa jo näkyi vatsan muoto, pusero laskeutui vatsalle sillä tavalla, että sen huomasi. Samoihin aikoihin runebergin torttuja hehkuttivat, pöydällä oli lisäksi YKSI punaviinilasi... minusta nuo merkit olivat aika selkeät jo silloin. Ei siitä ole kuin pari viikkoa, kun nuo asiat näkyivät selkeästi heidän Instassaan.

Vierailija
24/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aina elämän lahja,ei itsestään selvyys. Kaikki eivät lasta saa, vaikka tahtoisivat.Onnea heille lapsen odotus.

Vierailija
25/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan sukupuolta ei paljasteta, mutta...  "toivon, että pienokaisellamme on kaikki Rennyn piirteet", Johanna sanoo.

Tuostahan se paljastui, tuskin tytölle toivoo Rennyn piirteitä;)

Miksei, jos luonteenpiirteistä puhutaan?

Vierailija
26/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meidän presidenttikin melkoinen sonni: 73 vuotta mittarissa ja 4v poika. 

Vierailija
27/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮😐, luonnotonta lisääntyä oman isoisän ikäisen kanssa.

Joo, mutta näin se 100 vuotta sittenkin meni. Nuoret naiset suostuivat hyviin naimakauppoihin ikämiehen kanssa jos elintaso oli sillä taattu. 

Ja kylläpäs muuten kuulosti nyt kateelliselta tekstiltä. Josko se sitä on, en tiedä :D

Kuka olisi kateellinen tuollaisesta vanhasta kulahtaneesta ukosta? Ehkä joku sellainen, joka niistä tykkää… Mutta ei muut.

Vierailija
28/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo sonni vaan hänkin pappaiässä lapsen saanut. 

Vierailija
29/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮😐, luonnotonta lisääntyä oman isoisän ikäisen kanssa.

Joo, mutta näin se 100 vuotta sittenkin meni. Nuoret naiset suostuivat hyviin naimakauppoihin ikämiehen kanssa jos elintaso oli sillä taattu. 

Ja kylläpäs muuten kuulosti nyt kateelliselta tekstiltä. Josko se sitä on, en tiedä :D

Kuka olisi kateellinen tuollaisesta vanhasta kulahtaneesta ukosta? Ehkä joku sellainen, joka niistä tykkää… Mutta ei muut.

Jep, ironiaa teksti olikin - mutta sehän täällä aina perusteluksi sanotaa, jos on jossain asiassa kyyninen

Vierailija
30/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulainen, jonka isä sai hänet jo yli kuuskymppisenä eläkeläisenä. Kyllä kuulemma otti päähän kouluikäisenä kun muiden isät olivat nuoria ja jaksoivat touhuta lastensa kanssa. Tietenkin suru oli suuri kun joutui menettämään isänsä juuri aikuistuttuaan. Näitä asioita pitää punnita kun lähtee lisääntymään vanhana. Toki nuorillekin vanhemmille voi tapahtua mitä vain, mutta on paljon todennäköisempää, että lapsi menettää vanhempansa liian aikaisin kun vanhemmalla on jo ikää paljon lapsen syntymän aikoihin.

Vierailija
31/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin Kalle-Poika,iso-Ukki tuli sua hakemaan"-EI se ole iso-ukki,se on mun isi...

Hoitaja katoaa ääneti nurkan taa nauramaan...

Vierailija
32/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sukulainen, jonka isä sai hänet jo yli kuuskymppisenä eläkeläisenä. Kyllä kuulemma otti päähän kouluikäisenä kun muiden isät olivat nuoria ja jaksoivat touhuta lastensa kanssa. Tietenkin suru oli suuri kun joutui menettämään isänsä juuri aikuistuttuaan. Näitä asioita pitää punnita kun lähtee lisääntymään vanhana. Toki nuorillekin vanhemmille voi tapahtua mitä vain, mutta on paljon todennäköisempää, että lapsi menettää vanhempansa liian aikaisin kun vanhemmalla on jo ikää paljon lapsen syntymän aikoihin.

Mulla oli nuoret vanhemmat. Kaverin isä taas oli liki 70v. Ei se ollut kartalla nuorten jutuista ollenkaan.

Mä olin jotain 58 kun mun vanhemmat kuoli. Koko ikäni olivat mun kanssa tekemisissä.

Vierailija
33/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno uutinen, onnea! Omasta perheestähän he haaveilivat lehtitietojen mukaan, nyt se sitten tapahtuu. Ja Renny on oikeinen sovelias isäksi, 62 vuotiaanakin. Oikeasti onnellinen pari!

Vierailija
34/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hienoa jos rakastuneet ihmiset haluavat lisääntyä keskenään suunnitellusti.

Onneksi yhä enemmän yhteiskunta on menossa kohti monenlaisten perhe mallien hyväksymistä. Vertaisin tätä hieman itsellisen naisen lapsen hankkimiseen hedelmöityshoidoilla. Harlinien tapauksessa juu lapsi voi menettää isänsä nuorena, toisessa isää ei koskaan olekaan. Molemmat ovat ehkä vähemmän täydellisiä ratkaisuja mutta harva elämäntilanne tai ihminen on täydellinen.

Eli kaikkea hyvää erilaisille perheille!

Vierailija
35/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen labrasonni. Paitsi ettei ole Salen siittiöistä…

Vierailija
36/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuoret vanhemmat. Kaverin isä taas oli liki 70v. Ei se ollut kartalla nuorten jutuista ollenkaan.

Mä olin jotain 58 kun mun vanhemmat kuoli. Koko ikäni olivat mun kanssa tekemisissä.

Vaikka en ihan niin liberaali olekaan että hehkuttaisin pappaiässä isäksi tuloa, niin nuorikin voi kuolla. Itse olin 19 lapsen saadessani ja lapsen isä kuoli ennen kuin lapsi ehti syntyä.

Vierailija
37/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti varmaan kiirehtiä kun Jenni oli jo melkein 40. Sale ajatteli että "why not".

Vierailija
38/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon Johannaan kelpaa siemenet heittää.

Mutta ajattepa nuo toisin päin.

Vierailija
39/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen nimi on? Puoliveli on Luukas, seuraavana raamatussa Johanneksen testamentti, äiti Johanna. Johan?

Arvaanko oikein, se jää nähtäväksi, kun uusi somevauva on syntynyt.

Vierailija
40/90 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v ja 80v synttärit sitten samana vuonna

Sale 80, poika 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan