Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle paljastui kenen kanssa exäni minua aikoinaan petti...

Vierailija
26.06.2015 |

Pitäisikö kertoa asiasta myös tuon naisen miehelle vai keskittyä vaan omaan elämään?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kertoisin.Mieti,se mies saattaa elää omasta mielestään onnellisessa suhteessa samalla kun akka panee pitkin kyliä.Pahimmassa tapauksessa tuo taudin kotiin. Olen itse käräyttänyt työpaikka-ahdistelijan vaimolleen enkä kadu pätkääkään.

Vierailija
2/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:22"]Valitettavasti toisten avioliitto ja ihmissuhde ei kuulu sinulle. Se on voinut olla yksi hairahdus heillä kriisissä josta ovat selvinneet. Haluat vain kostaa kun et ole päässyt yli eksästä. Se nainen ei ole syypää siihen että sinun eksäsi petti, jos eksäsi ei olisi saanut tätä naista olisi ollut joku toinen. Hanki oma elämä ja päästä irti.
[/quote]

Ihan vaan tiedoksi, että petetyksi tulemisesta ei selviä koskaan. Jotkut opettelevat elämään asian kanssa ja jäävät avioliittoon, ehkä lasten vuoksi. Mutta ei siitä selviä, eikä sitä unohda, avioliitto kuolee perusruksiltaan ja jäljelle jää huojuva suhde. Useat eroavat kun lapset muuttavat pois kotoa, koska ei ole enää mitään motivaatiota ja syytä elää ihmisen kanssa johon ei voi luottaa eikä voi kunnioittaa. Ja petettynä tiedän tämän.

Pettäjämieheni taas on niin nöyrää ja lässyttävää sorttia nykyään. Meillä on hänen mielestään uskomaton ihana avioliitto nykyään ja niin onnellinen. Ja kuulemma mä olen niin kaunis ja ihana. Just joo, kuka pettää niin ihanaa vaimoa. Kyllä äijä vetää kalpeaksi kun otan eron sitten kun saan tuon kuopuksenkin vielä maailmalle. Jos katse tappaisi niin mun miehestä ei jäisi edes märkää länttiä jäljelle.
[/quote]
Näinhän se yleensä menee. Hyvin harva pystyy antamaan pettämisen anteeksi ja vaikka oikeasti sitä yrittäisikin, niin silloinkin suhteesta kyllä kuolee jotain.
Ap, onko tuolla naisella lapsia miehensä kanssa? Jos ei, niin silloin kertomisen kynnys on mielestäni matalammalla. Itse en kertoisi jos perheessä olisi lapsia. Ja jos päättäisin kertoa, tulisi minulla olla hyvät todisteet. En myöskään tekisi kertomista naamatusten tai siten, että tiedettäisiin minun kertoneen. En nauti toisten tuskasta ja tuo naisen mieshän on syytön asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]Kyllä minä kertoisin.Mieti,se mies saattaa elää omasta mielestään onnellisessa suhteessa samalla kun akka panee pitkin kyliä.Pahimmassa tapauksessa tuo taudin kotiin. Olen itse käräyttänyt työpaikka-ahdistelijan vaimolleen enkä kadu pätkääkään.
[/quote]
No työpaikka-ahdistelija on hieman eri asia.

Vierailija
4/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:22"]Valitettavasti toisten avioliitto ja ihmissuhde ei kuulu sinulle. Se on voinut olla yksi hairahdus heillä kriisissä josta ovat selvinneet. Haluat vain kostaa kun et ole päässyt yli eksästä. Se nainen ei ole syypää siihen että sinun eksäsi petti, jos eksäsi ei olisi saanut tätä naista olisi ollut joku toinen. Hanki oma elämä ja päästä irti.
[/quote]
No kyllähän se vähän kuuluu jos oma liitto/parisuhde siinä kariutuu. Ja kyllä pettämiseen tarvitaan aina kaksi, vikaa on molemmissa jos tieto parisuhteesta on molemmilla.

Kertoisin oman mielenrauhan saavuttamiseksi. Tämän naisenkin miehellä on oikeus tietää, aivan kuten sinullakin oli.

Vierailija
5/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:36"]Mieti tarkkaan, mitkä ovat motiivisi. Jos mukana on yhtään kostonhimoa, unohda koko asia. Se ei enää kuulu sinulle, ja kertomisen myötä saattaisivat joutua kärsimään aivan sivulliset, esimerkiksi pariskunnan lapset.
[/quote]

Kuules nyt, jos joku kärsii niin kärsii sen petoksen takia, ei siksi että ap on rehellinen ja käräyttää petturin! Turha petetyn osapuolen niskoille syyllisyyttä vierittää :D

Vierailija
6/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:25"]Pidä nyt edes vähän puoliasi. Oma suhteesi on tuhoutunut mutta pettäjänainen jatkaa omaansa niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Käy edes vähän kovistelemassa tuota naista ja kuittaa häneltä tuhannen euron palkkio siitä hyvästä että pidät turpasi kiinni.
[/quote]
Miksi vitussa? Ei tuo toinen nainen ole tilivelvollinen jollekin aloittajalle. Ap nolaa vaan itsensä jos lähtee kovistelemaan, ei edes tiedä tuon naisen elämäntilanteesta (esim vapaa suhde...). Get over it ja jatka OMAA elämää.

Vierailija
7/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika katkeralta, niinkuin varmaan oletkin. Mikäs siinä jos SULLE tulee asiasta niin hyvä mieli. Vaikutat aika itsekkäältä ämmältä.

Vierailija
8/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:25"]

Pidä nyt edes vähän puoliasi. Oma suhteesi on tuhoutunut mutta pettäjänainen jatkaa omaansa niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Käy edes vähän kovistelemassa tuota naista ja kuittaa häneltä tuhannen euron palkkio siitä hyvästä että pidät turpasi kiinni.

[/quote]

Ero on ollut valinta ja ilmeisesti tän ap:n valinta. Se, kenen kanssa ex-mies petti, on yhdentekevä tässä jutussa eikä ap:n kannata, eikä edes kuulu, puuttua toisten parisuhteisiin millään tavalla.

Paras asia mitä ap voi itselleen nyt tehdä on todeta tilanne: "jaa tuollaisen kanssa muhinoi", kohauttaa olkia ja jatkaa elämää eteenpäin. Ap:n parisuhteessa on ollut alunperin vikaa koska mies on pettänyt, se nyt vaan on niin vaikka ap haluaisi ottaa itselleen minkälaisen marttyyrin kruunun. 

Vierailija
9/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:22"]Valitettavasti toisten avioliitto ja ihmissuhde ei kuulu sinulle. Se on voinut olla yksi hairahdus heillä kriisissä josta ovat selvinneet. Haluat vain kostaa kun et ole päässyt yli eksästä. Se nainen ei ole syypää siihen että sinun eksäsi petti, jos eksäsi ei olisi saanut tätä naista olisi ollut joku toinen. Hanki oma elämä ja päästä irti. [/quote] Ihan vaan tiedoksi, että petetyksi tulemisesta ei selviä koskaan. Jotkut opettelevat elämään asian kanssa ja jäävät avioliittoon, ehkä lasten vuoksi. Mutta ei siitä selviä, eikä sitä unohda, avioliitto kuolee perusruksiltaan ja jäljelle jää huojuva suhde. Useat eroavat kun lapset muuttavat pois kotoa, koska ei ole enää mitään motivaatiota ja syytä elää ihmisen kanssa johon ei voi luottaa eikä voi kunnioittaa. Ja petettynä tiedän tämän. Pettäjämieheni taas on niin nöyrää ja lässyttävää sorttia nykyään. Meillä on hänen mielestään uskomaton ihana avioliitto nykyään ja niin onnellinen. Ja kuulemma mä olen niin kaunis ja ihana. Just joo, kuka pettää niin ihanaa vaimoa. Kyllä äijä vetää kalpeaksi kun otan eron sitten kun saan tuon kuopuksenkin vielä maailmalle. Jos katse tappaisi niin mun miehestä ei jäisi edes märkää länttiä jäljelle.

[/quote]

STOP THE PRESS! Meillä on marttyyri täällä.

Vierailija
10/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:22"]Valitettavasti toisten avioliitto ja ihmissuhde ei kuulu sinulle. Se on voinut olla yksi hairahdus heillä kriisissä josta ovat selvinneet. Haluat vain kostaa kun et ole päässyt yli eksästä. Se nainen ei ole syypää siihen että sinun eksäsi petti, jos eksäsi ei olisi saanut tätä naista olisi ollut joku toinen. Hanki oma elämä ja päästä irti. [/quote] No kyllähän se vähän kuuluu jos oma liitto/parisuhde siinä kariutuu. Ja kyllä pettämiseen tarvitaan aina kaksi, vikaa on molemmissa jos tieto parisuhteesta on molemmilla. Kertoisin oman mielenrauhan saavuttamiseksi. Tämän naisenkin miehellä on oikeus tietää, aivan kuten sinullakin oli.

[/quote]

Jos mun ovelleni tulisi joku akka tilittämään miten mä olisin pettänyt miestäni jonkun toisen miehen kanssa, niin hyvin nopeasti se eukko päätyisi mun mieheni mielessä hullujen kirjoihin. Ihan saletisti tarina myös lähtisi juoruna eteenpäin miten sekaisin se nainen on. Mä en ikimaailmassa myöntäisi jonkun random-naisen juttuja todeksi.

Vierailija
11/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin olla hyvät todisteet ja mennä niiden kanssa käräyttämään. Ehdottoman hyvä juttu vaikka olisi jo aikaakin kulunut.

Valitettavasti se on niin, että JOKAISELLA on oikeus tietää, kenen kanssa elämäänsä jakaa. Monet eivät halua elää pettureiden kanssa ja ne jotka haluavat, jatkavat suhdetta kärystä huolimatta.

Kerro, mutta vain jos on hyvät todisteet, muuten petettyä kusetetaan taas, kun puolis valehtelee sitten ummet lammet todistellessaan syyttömyyttään.

Vierailija
12/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:25"]

Pidä nyt edes vähän puoliasi. Oma suhteesi on tuhoutunut mutta pettäjänainen jatkaa omaansa niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Käy edes vähän kovistelemassa tuota naista ja kuittaa häneltä tuhannen euron palkkio siitä hyvästä että pidät turpasi kiinni.

[/quote]

Ero on ollut valinta ja ilmeisesti tän ap:n valinta. Se, kenen kanssa ex-mies petti, on yhdentekevä tässä jutussa eikä ap:n kannata, eikä edes kuulu, puuttua toisten parisuhteisiin millään tavalla.

Paras asia mitä ap voi itselleen nyt tehdä on todeta tilanne: "jaa tuollaisen kanssa muhinoi", kohauttaa olkia ja jatkaa elämää eteenpäin. Ap:n parisuhteessa on ollut alunperin vikaa koska mies on pettänyt, se nyt vaan on niin vaikka ap haluaisi ottaa itselleen minkälaisen marttyyrin kruunun. 

[/quote]

Miksi parisuhde on ihmissuhde, jossa puolison sikailut on aina myös omaa syytä? Miksei esim. töissä pidä katsoa aina ensin omaan napaan, jos työkaveri laiskottelee, on tyly, tekee työajalla hommia jonkun muun työnantajan piikkiin tai jättää krapulassa kokonaan tulematta?

Ärsyttää nämä pettureiden päiden silittelijät, kaikki pistetään puolison syyksi, kun puoliso ei hoitanut tarpeeksi parisuhdetta. No hoitiko petturi sitten suhdetta? Miksi se petetty pysyi uskollisena (en jaksa uskoa, että johtui petturin ihanuudesta)?

Vierailija
13/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:17"]

Mä en tiedä, mitä hyötyisit siitä. Mä itse petin omaa miestäni naimisissa olevan miehen kanssa. Mä olen nyt eronnut, ex-salasuhde naimisissa. Jos ex-mieheni menisi tämän vaimolle kertomaan, niin tulisi vain yksi onneton lapsi, onneton nainen ja onneton mies lisää. Tiedän, että tällä miehellä on huono omatunto, katuu, ei tekisi enää ikinä mitään vastaavaa. On tästä erehdyksestä huolimatta hyvä isä ja hyvä aviopuoliso. Oli ollut 10 vuotta ennen virhettä ja on ollut nyt 3 vuotta virheen jälkeen. Eikä todellakaan ylpeile suhteellamme, ei mieti "olipas vaimo tyhmä".

[/quote]

Ja helvetistäkö sinä sitä tiedät, olisiko vaimo eron jälkeen onneton? Ehkä olisikin onnellinen, kun pääsi pettäjästä eroon? Miehelle onneton olo olisikin ihan oikein.

Vierailija
14/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:52"]Minun exäni petti minua "kaverini" kanssa. Laitoin välit poikki molempiin. Nyt oltu puhumatta 6v ja molemmat ovat perääni itkeneet. Yhteisten kaverien kautta olen silloin tällöin lähettänyt "Mitä kuuluu?"- uteluihin vastaukset että helvetin hyvää ja kuole jo pois. Kertoisin ehdottomasti. Vaikka tuskin ukko uskookaan, mutta ihan vain kaikella rakkaudella kertoisin, en itse haluaisi olla miehen kanssa jolla on pettämishistoria, miehistä en tiedä kuinka paljon välittävät...
[/quote]

Todella uskottavaa tuo "helvetin hyvin menee, kuole jo pois". Ihan kuin naisvankilan draama queen. Ei mitään katkeruutta ilmassa, vaan selvästi aidosti menee hyvin...

Vierailija
15/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo exä niin jatka nyt herranjumala vaan elämääs äläkä menneisyyttä vatvo.

Vierailija
16/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro jos haluat. mutta ei ole velvollisuutta.

Vierailija
17/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:32"]Pitäisikö kertoa asiasta myös tuon naisen miehelle vai keskittyä vaan omaan elämään?
[/quote]
Kuka tässä on nyt "tuo nainen"? Exäsi? Vai se jonka kanssa exäsi sinua petti?

Vierailija
18/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:32"]Pitäisikö kertoa asiasta myös tuon naisen miehelle vai keskittyä vaan omaan elämään?
[/quote]
Kuka tässä on nyt "tuo nainen"? Exäsi? Vai se jonka kanssa exäsi sinua petti?
[/quote]
Exäni, mies, petti minua naimisissa olevan naisen kanssa. Ja tuo nainen on yhä edelleen naimisissa saman miehen kanssa.
ap

Vierailija
19/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet itse että tuon miehen pitää saada tietää että hänen vaimonsa on pettänyt niin sitten kerrot. Muuten mietit sitä lopun ikäsi.

Vierailija
20/51 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi