Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä ilmiö nelikymppisenä eronneilla..

Vierailija
13.02.2022 |

Miehet löytävät nopeasti uuden kumppanin, mutta naiset jäävät yksin. Nelikymppisen naisen markkina-arvo romahtanut vai mistä on kyse?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tartte mitään suhdetta ollakseen onnellisia, mies taas on riippuvainen suhteesta.

Vierailija
2/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan naiset ovat tarkempia kenen kelkkaan uudestaan hyppäävät, jos hyppäävät. Osa toteaa yksinelämisen olevan parempi vaihtoehto, kuin epätyydyttävä suhde.

Miehet taas jotenkin kaipaavat, että siinä nyt vaan olisi edes joku, joka on suunnilleen ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua olla enää kodinhoitajana kenellekään, vaan nauttii siitä, että saa elää yksin juuri niin kuin huvittaa.

Vierailija
4/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on päässyt eroon miehestä, hän ei yleensä halua heti toista tilalle.

Vierailija
5/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan parisuhde parantaa miehen elämää enemmän kuin naisen. Moni nelikymppinen nainen ei enää jaksa eikä koe tarvitsevansa miestä huollettavakseen. Varsinkin jos aikaraja perheenperustuksesta on jo ohitettu ja päätökset on sen suhteen tehty. Naisilla on myös useammin enemmän ystäviä ja paremmat turvaverkot. Moni mies ei kestä eron yhteydessä yksinäisyyttä viikkoakaan vaan pariutuvat ensimmäisen sopivan vastaantulijan kanssa. Yli nelikymppisissä sinkkumiehissä on paljon alkoholisoituneita ym ongelmamiehiä joten moni sinkkunainen on mieluummin

Ilman.

Vierailija
6/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut tuon ikäisenä. Me kaikki ajattelimme, että nyt on minun vuoroni ajatella vain itseäni, ketään en lähde enää passaamaan. Takana usein lapsiperhearki, jolloin on itsensä unohtanut.

Minäkin vannoin 2,5 vuotta eron jälkeen, että enää koskaan en lähde ketään passaamaan. No - nyt passaan taas….

Vierailija
7/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa yleensä nuoremman, jonka voi taas jallittaa kotiin tekemään kotitöitä.

Nainen taas ei todellakaan halua enää mitään mieslasta riesakseen, joten kestää aikansa löytää kunnollinen mies.

Vierailija
8/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puolittaa kotityön määrän yksineläjänä. Mies etsii kotitöille uuden tekijän.

Vierailija
9/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paremmat tulot. Ostavat kenet haluavat uudeksi kotipiiakseen. Jos olet hyvin toimeentuleva itsenäinen nainen, jolla on oma asunto, sun ei tarvitse lähteä kenenkään kotipiiaksi.

Miesten kotityöt (kodin kunnostus, auton huolto) on sellaisia hommia, jotka on helppo ostaa rahalla. Moni mieskin ostaa, eikä tee itse. Mutta päivittäisen ruuanlaiton ja pyykkäyksen ja siivoamisen hinta on aika kova.

Vierailija
10/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me jäädä yksin, me ei vain haluta enää ketään. Muutaman kerran kun käy treffeillä niin toteaa, että sama paska eri paketti. Turhaa vaivaa. Miehethän suhteesta hyötyy ei nainen.

Vierailija
11/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse eronnut tuon ikäisenä. Me kaikki ajattelimme, että nyt on minun vuoroni ajatella vain itseäni, ketään en lähde enää passaamaan. Takana usein lapsiperhearki, jolloin on itsensä unohtanut.

Minäkin vannoin 2,5 vuotta eron jälkeen, että enää koskaan en lähde ketään passaamaan. No - nyt passaan taas….

Minä olen jo muutaman tapailukerran jälkeen huomannut, että tässä kuviossa on jotain tuttua ja ottanut hatkat. Hyvin on menty sinkkuna jo vuosia. 

Vierailija
12/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ajatusmaailman tuntien tässä ei ole mitään ihmeteltävää.

Vierailija
13/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan naiset ovat tarkempia kenen kelkkaan uudestaan hyppäävät, jos hyppäävät. Osa toteaa yksinelämisen olevan parempi vaihtoehto, kuin epätyydyttävä suhde.

Miehet taas jotenkin kaipaavat, että siinä nyt vaan olisi edes joku, joka on suunnilleen ihan ok.

Kaveri jäi leskeksi.

Parin vuoden jälkeen alkoi seurustella umpihullun sekakäyttäjän(itse on raitis) kanssa.

Nyt on jo vuosia tuhlannut elämäänsä tuon sekopään kanssa tapellessa.

Vierailija
14/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo muutaman tapailukerran jälkeen huomannut, että tässä kuviossa on jotain tuttua ja ottanut hatkat. Hyvin on menty sinkkuna jo vuosia. 

No, tämä suhde on vastavuoroinen. Mies kyllä kompsensoi keittiössä häärimistäni.

Sama

Vierailija
15/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on paremmat tulot. Ostavat kenet haluavat uudeksi kotipiiakseen. Jos olet hyvin toimeentuleva itsenäinen nainen, jolla on oma asunto, sun ei tarvitse lähteä kenenkään kotipiiaksi.

Miesten kotityöt (kodin kunnostus, auton huolto) on sellaisia hommia, jotka on helppo ostaa rahalla. Moni mieskin ostaa, eikä tee itse. Mutta päivittäisen ruuanlaiton ja pyykkäyksen ja siivoamisen hinta on aika kova.

Kylläpä puhut halventavasti pienituloisista naisista. Käsityksesi on jossain 50- luvulla.

Vierailija
16/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei enää, ei yhteisasumista. Semmoinen vkl tai etäsuhde käy kyllä. Mutta ei kyllä innosta yhtään asua enää miehen kanssa.

Vierailija
17/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole autoa, kodin kunnostuksen hoitaa huoltoyhtiö, vaikka sen itsekin osaisin. Mitä käyttöä jo lapsensa hankkineelle ja suurimman osan jo maailmalle laittaneelle naiselle sitten miehestä olisi? 

Vierailija
18/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään esim. minä en ole kertonut mistään sutinoistani eron jälkeen kenellekään kaverille saati tuttavalle tai työkaverille joten et voi mistään tietää millaista "sinkkuelämää" tuntemasi eronneet viettävät. 

Toisekseen harva nainen enää 40+ vuotiaana kaipaa mitään sikaa röhkimään sohvalleen kun yhdestä on eroon päässyt. Oma tupa ja saa laittaa mieleisekseen eikä tarvitse edes lastenhankinnan takia olla kiinni jossain mielipuolessa.

Täytyisi tapahtua todella ihmeitä jos minä enää 43-vuotiaana julkisesti parisuhteilisin yhtään kenenkään kanssa.

Vierailija
19/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan biologinen perustarve. Terveen 40-kymppisen pitää päästä pukille pari kertaa viikossa ihan fyysisen- ja psyykkisen terveyden kannalta tarkasteltuna.

Vierailija
20/170 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille usein se ja sama millainen nainen on vierellä kunhan vaan on. Tyydytään mihin tahansa ja tosiaan heti pitää olla joku. Ei osata olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän