Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kassatyöntekijä, näetkö jos maksavalla asiakkaalla on paniikkikohtaus menossa?

Vierailija
26.06.2015 |

Tuli vain tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Itse usein ollut tilanteessa, että alkaa kassajonossa paniikkihäiriötä pukkaamaan, ja siinä vaiheessa kun on mun vuoroni maksaa niin olen aivan hiestä märkä, vuoroin kuolon kalpea ja punainen, silmät ei pysty tarkentamaan, kädet tärisee aivan järkyttävästi: vaikea saada maksukorttia sisään :D

Niin, kiinnitätkö itse huomiota tuollaiseen jos olet kassalla töissä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa sitä kaikenlaista. Paniikkihäiriöiset on sieltä normaalimmasta päästä. Kyllä sen näkee. Entä sitten? Pitäisikö mun jotenkin muuttaa käytöstäni sen vuoksi vai miksi kysyt? Itsellänikin on ollut paniikkikohtauksia, ja silloin parasta on, kun kukaan ei ala suuriäänisesti kailottamaan "Onko kaikki hyvin?" vaan antaa sen rauhassa mennä ohi.

Vierailija
62/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:42"]Olin vuosia sitten kaupassa töissä ja siellä kävi tietyt vakioasiakkaat usein. Meillä oli taukohuoneessa tapana nimetä tiettyjä, ilmeisen selviä mielenterveystapauksia lempinimin. Esim. yksi oli varmaan just joku sosiaalinen foobikko, kädet tärisi, kolikot tipahteli käsistä yms. Kulki aina pipopäässä. Ensin kutsuttiin sitä pipopääksi, myöhemmin pipipääksi tai bipopääksi.
[/quote]ja ja siellä kaikilla oli niin mukavaa,oi jospa oisin saanut olla mukana..minkä ikäinen olet?! Toivottavasti pilkka sattuu joskus omalle kohdallesi.typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:35"]

Huomaan ja välillä meinaa naurattaa. Kerrankin yksi ehkä vajaa kaksikymppinen poika unohti ostoksensa kauppaan. Hirveä hienhaju jäi vain leijumaan ilmaan, dödö oli varmaan pettänyt. Kerran taas yksi nuori nainen änkytti moi-sanan kanssa m-mm-mooo-mmm-moi. Kyllä virnistytti. No en enää ole kassalla, kun opintojen edistyttyä pääsin oman alan töihin.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:42"]

Olin vuosia sitten kaupassa töissä ja siellä kävi tietyt vakioasiakkaat usein. Meillä oli taukohuoneessa tapana nimetä tiettyjä, ilmeisen selviä mielenterveystapauksia lempinimin. Esim. yksi oli varmaan just joku sosiaalinen foobikko, kädet tärisi, kolikot tipahteli käsistä yms. Kulki aina pipopäässä. Ensin kutsuttiin sitä pipopääksi, myöhemmin pipipääksi tai bipopääksi.

[/quote]

Tällaisten ihmisten takia vihasin kassalla työskentelyä. Itsestään liikoja luulevia ylimielisiä ja pahantahtoisia pissiksiä suurin osa kassatytöistä. 

Vierailija
64/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:35"]

Huomaan ja välillä meinaa naurattaa. Kerrankin yksi ehkä vajaa kaksikymppinen poika unohti ostoksensa kauppaan. Hirveä hienhaju jäi vain leijumaan ilmaan, dödö oli varmaan pettänyt. Kerran taas yksi nuori nainen änkytti moi-sanan kanssa m-mm-mooo-mmm-moi. Kyllä virnistytti. No en enää ole kassalla, kun opintojen edistyttyä pääsin oman alan töihin.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:42"]

Olin vuosia sitten kaupassa töissä ja siellä kävi tietyt vakioasiakkaat usein. Meillä oli taukohuoneessa tapana nimetä tiettyjä, ilmeisen selviä mielenterveystapauksia lempinimin. Esim. yksi oli varmaan just joku sosiaalinen foobikko, kädet tärisi, kolikot tipahteli käsistä yms. Kulki aina pipopäässä. Ensin kutsuttiin sitä pipopääksi, myöhemmin pipipääksi tai bipopääksi.

[/quote]

Tällaisten ihmisten takia vihasin kassalla työskentelyä. Itsestään liikoja luulevia ylimielisiä ja pahantahtoisia pissiksiä suurin osa kassatytöistä. 
[/quote]
Jaa ei oo vaan meidän työympäristössä. Ehkä jossain Gina Tricotissa.

Vierailija
65/65 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:29"]

Tuli vain tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Itse usein ollut tilanteessa, että alkaa kassajonossa paniikkihäiriötä pukkaamaan, ja siinä vaiheessa kun on mun vuoroni maksaa niin olen aivan hiestä märkä, vuoroin kuolon kalpea ja punainen, silmät ei pysty tarkentamaan, kädet tärisee aivan järkyttävästi: vaikea saada maksukorttia sisään :D

[/quote]

Rehellisesti, ajattelisin noin käyttäytyvän asiakkaan olevan vain armottomassa darrassa.

T: Ex-kassa