Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko olla häälahja tämmöinen??

Vierailija
26.06.2015 |

Oon miettiny pääni puhki mitä veisin kavereiden häihin parin viikon päästä. Kun ongelmana on se, että mulla ei oikein olis rahaa :/ Mun oli pakko ostaa siisti mekko ja avokkaat niin ei jääny oikein lahjaan enää sitten. Ilmankaan en kehtais mennä. Mutta nytpä keksin yhen aika kivan idean! Eli tekisin "lahjakortit" vaimolta miehelle ja mieheltä vaimolle. Vaimolta miehelle vois olla vaikka joku hyvä illallinen ja mieheltä naiselle hieronta tai muu hemmottelu. Mitä mieltä? Mun mielestä aika kiva! :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mieluummin lahjaksi viinipullo sillä 10€:lla sekä lahjakortti tai muutama että menet heille vaikka siivoamaan tai lastenvahdiksi! Saavat sen ajan toisilleen. Se on ok lahja

Vierailija
2/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit? Ne olis siis leikkilahjakortteja, joilla ei oikeasti saa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minkä verran voisit käyttää lahjaan?

Vierailija
4/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:24"]

[/quote]

No siis periaatteessa joo, kun tää idea tuli siitä kun mulla ei oikein olis varaa muuhun. Mutta siis saishan niillä sen, mitä niihin on kirjotettu ja mies/vaimo voi sen sitten sopivaks katsomallaan hetkellä käyttää :) ap

Vierailija
5/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:26"]

[/quote]

No ehkä kympin suunnilleen. Aattelin, että tää olis kivan persoonallinen myös. ap

Vierailija
6/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et maksat hieronnaan ja ravintolan???

Vierailija
7/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:24"]

[/quote]

No siis periaatteessa joo, kun tää idea tuli siitä kun mulla ei oikein olis varaa muuhun. Mutta siis saishan niillä sen, mitä niihin on kirjotettu ja mies/vaimo voi sen sitten sopivaks katsomallaan hetkellä käyttää :) ap

[/quote]

No ideana ihan herttainen, mut ei toi nyt kyllä lahjana toimi :/

Vierailija
8/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
9/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin. Voitat sillä sen, että tapahtuu kaksi nolausta vähemmän: omasi ja hääparin.

Vierailija
10/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:27"]

[/quote]

No ehkä kympin suunnilleen. Aattelin, että tää olis kivan persoonallinen myös. ap

[/quote]

Sillä kympillä saat esimerkiksi viini- tai kuohuviinipullon, jos tiedät pariskunnan juovan sellaisia.

Vierailija
11/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:28"]

Ai et maksat hieronnaan ja ravintolan???

[/quote]

Illallinen siis olis ite tehty ja hierontakin siis miehen suorittama. Ei todellakaan olis mulla varaa noihin palveluihin ostaa jostain. ap

Vierailija
12/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee tätä aloitusta :(

Vierailija
13/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:29"]

[/quote]

[/quote]

Sillä kympillä saat esimerkiksi viini- tai kuohuviinipullon, jos tiedät pariskunnan juovan sellaisia.

[/quote]

No aika persoonaton kyllä lahjana :/ Mutta aika huonoo palautetta tullut tästä mun ideasta. ap

Vierailija
14/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pois tai mokaa itsesi.
Sano sairastuneesi noroon tai olevasi migreenissä, kaikille helpointa.
Jos tunnet pariskunnan on sinulla mahdollisuus halpaan lahjaan, jos he vaikka keräävät tiettyä astiastoa, niin osta vaan yksi kahvikuppi ja tassi, nätisti pakattuna ja mahdollisesti jotain karkkeja sisälle (sain itse tällaisen opiskelevalta ystävältäni, olin hyvin onnellinen). Tai oikea lahjakortti johonkin paria kiinnostavaan liikkeseen, pienelläkin summalla käy, vaikka 12-35e varmasti mahdollista.

Vierailija
15/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et siis antais yhtään mitään tai siis antaisit jonkun paperin. Miten voit edes luvata vaimon tekevän miehelle illallisen tai miehen hierovan vaimoa. Eikä se pitäis mennä niin että sä lupaat tehdä niille jotain. 

Taidat olla provo, ei kai kukaan nyt häälahjaksi nakita hääparia tekemään toisilleen palveluksia muka lahjakorttina sulta. Itse et anna mitään etkä joudu tekemään mitään. Älytön idea kaikin puolin. Älä mene häihin jos häälahja on tuolalinen, nolaat itsesi pahemman kerran.

Vierailija
16/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No aika persoonaton kyllä lahjana :/ Mutta aika huonoo palautetta tullut tästä mun ideasta. ap

[/quote]Ehkä siitä syystä saat tällaista palautetta, että ideasi on surkea.

Vierailija
17/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:32"]

Voi kauhee tätä aloitusta :(

[/quote]

no mitä niin kauheeta tässä nyt on? Mulla vaan ei yksinkertaisesti oo rahaa. Muuten ostaisin vaikka mitä iittalaa tai muuta.

Vierailija
18/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun lahjasi on se, että mies voi vaimolleen antaa hieronnan tai vaimo kustantaa ravintolaillallisen miehelleen? Ei ei ei....

Vierailija
19/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Usko pois, persoonaton on parempi kuin omituinen tai myötähäpeää herättävä. Voihan siihen pulloon askarrella vaikka jonkun kivan etiketin, jos sellaisenaan ei kelpaa.

Vierailija
20/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heille yhteinen lahjakortti jossa itse lupaudut (ja toteutat) jonkun sopivaksi katsomasi jutun: elokuvailta tarjoiluineen luonais, joku kotityö jonka teet heidän puolestaan, yhteinen eväsretki (paikka ja tarjoilut sinulta), keksit varmasti jotain jonka pystyt toteuttamaan ja joka oikeasti ilahduttaisi hääparia. ja joka ei maksa liikoja ja jota ei tarvitse kustantaa juuri nyt jos rahat ovat tiukilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä