Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko olla häälahja tämmöinen??

Vierailija
26.06.2015 |

Oon miettiny pääni puhki mitä veisin kavereiden häihin parin viikon päästä. Kun ongelmana on se, että mulla ei oikein olis rahaa :/ Mun oli pakko ostaa siisti mekko ja avokkaat niin ei jääny oikein lahjaan enää sitten. Ilmankaan en kehtais mennä. Mutta nytpä keksin yhen aika kivan idean! Eli tekisin "lahjakortit" vaimolta miehelle ja mieheltä vaimolle. Vaimolta miehelle vois olla vaikka joku hyvä illallinen ja mieheltä naiselle hieronta tai muu hemmottelu. Mitä mieltä? Mun mielestä aika kiva! :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:59"]

Pysyin suunnitelmassa ja kuuntelin teitäkin:) koristelin kirjeen värimustekynillä ja lahjanaruilla. Sisällä kolme kauniisti pakattua lahjakorttia. Yksi siis mieheltä vaimolle (hieronta), vaimolta miehelle (illallisen laitto) ja minulta parille; lupaan käydä tekemässä parin tiskit heidän valitsemana iltana:) ap

[/quote]Tekemässä tiskit? Siis aiheuttamassa lisää työtä heille häälahjaksi naamioituna :O

Vierailija
42/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:59"]

Pysyin suunnitelmassa ja kuuntelin teitäkin:) koristelin kirjeen värimustekynillä ja lahjanaruilla. Sisällä kolme kauniisti pakattua lahjakorttia. Yksi siis mieheltä vaimolle (hieronta), vaimolta miehelle (illallisen laitto) ja minulta parille; lupaan käydä tekemässä parin tiskit heidän valitsemana iltana:) ap

[/quote]

Onnea vaan, sulle nauretaan kippurassa kun hääpari ja muut vieraat näkee ton lahjan. Että oikein tiskit lupaat hoitaa, tosin niillä taitaa olla kone sitä varten :) Mutta mikäs siinä, pääset vähällä ihan kuten aikeesi alunperinkin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan nauruista. Heh heh.

Vierailija
44/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:47"]Mä en tajuu tän ideaa ollenkaan? Missä se lahja tässä olisi???
[/quote]

:D :D :D

Vierailija
45/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:44"]

Teet kortin omalla nimellä ja vaihdat sen johonkin lahjaan alkuperäisen tilalle. Näin teen itse aina.

[/quote]Alapeukut hei, ei kai kukaan ota tosissaan tätä? Täähän oli hauska ja onnistunutta sarkasmia ap:lle :) Eikä siis ole minun kommenttini.

Vierailija
46/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedätte, aion antaa lahjaksi nuo. Harmittaa, että haukutaan provoksi jos on omalaatuinen idea. Nyt menen viimein nukkumaan.

ap

Vierailija
47/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo :)

Vierailija
48/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:59"]Pysyin suunnitelmassa ja kuuntelin teitäkin:) koristelin kirjeen värimustekynillä ja lahjanaruilla. Sisällä kolme kauniisti pakattua lahjakorttia. Yksi siis mieheltä vaimolle (hieronta), vaimolta miehelle (illallisen laitto) ja minulta parille; lupaan käydä tekemässä parin tiskit heidän valitsemana iltana:)

ap
[/quote]

Ei jumalauta. Olisit samantien tehnyt semmoistet lahjakortit että sulhaselle että hän saa vaimolta esim peppuseksiä ja morsiammelle, että hän saa luvan käydä vieraissa. Yhtä fiksu idea

Vierailija
49/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän hölmö. Eikö olla jo sanottu että suorastaan häpäiset itses noilla "lahjakorteillas".

Vierailija
50/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi (mitä et ole) mieti ilahtuisitko itse morsiamena moisesta lahjasta.

Vierailija
51/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olet yön nukkunu niin lue täältä neuvot uudelleen ja revi ne saakutin kortit.

Vierailija
52/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää lahja sellainen, että sinä teet jotain sille aviomiehelle ja sun miehes käy hoitelemassa tuoreen vaimon? Vai sellainen, että sä lupaat jonkun aivan muun tekevän jotain? En saa yhtään selvää sinun ajatustenkulustasi, ja on vähän sellainen tunne, että sä et pelaa korttia ihan täydella pakalla.

Vierailija
53/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Anuskortin vois leikata pyllyn muotoon ja reikä siihen et voi vaikka sormella havainnollistaa idean. Se vieraissakäymiskortti niin vaikka joku lätkäjoukkueen kuva ja morsian keskelle. Tiskikortti voi jäädä käyttämättä niin siihen ei kande panostaa noin paljon.

Vierailija
54/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan tiskit :D Eiköhän kaikilla ole nykyään astianpesukone. Häälahjan sopiva hinta on noin 50 euroa, joten kympin tuntipalkalla laskettuna pitäisi lahjakortin sisältää viisi tuntia työtä. Aloituksen uskottavuus toki karisi jo aikoja sitten, mutta sinänsä on hauska pohtia, miten tämäntyyppisen lahjan voisi itse asiassa toteuttaa.

Vierailija
55/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ajattelisit tuolla tiskaamisella olevan rahallista arvoa? Kahden hengen talous, ehkä max. 5-10€. Tollasia summiahan sitä teineille maksetaan tiskaamisesta :) Vai lasketko kenties matkakulusi kotoasi hääparin kotiin siihen mukaan? Noilla kahdella muulla lahjakortillahan ei ole mitään arvoa, koska niitä sä et tee itse. Aika nolo häälahja jos sen arvo on joku max. 10€. Joku ikkunanpesu olis jo vähän parempi, sehän kuitenkin maksaa siivouspalvelusta tilattuna jo huomattavasti enemmän.

Jos mulle olis joku tuonut tollasen lahjan niin olisin pitänyt antajaa sekopäänä. Mieleen olis tullut jopa jonkunlainen vittuilu. Olen vain parin lautasen tiskaamisen arvoinen kaverilleni. En edes tykkäis ajatuksesta, että joku tulee meille tiskaamaan. Mä osaan hoitaa tiskini ihan itse, eikä niitä edes kahden hengen taloudessa tule paljon.

Vierailija
56/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lahjasi on se, että lupaat heidän nimissään heidän tekevän palveluksia toisilleen? Mikset lahjoita heidän nimissään rahaa hyväntekeväisyyteen ja vie tarranauhoilla koristeltua laskua lahjaksi? Yhtä hyvä mieli jäisi.

Vierailija
57/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuli tunne että.AP haluaa ilkeillä hääparille. Parempi kun et mene niihin häihin.

Vierailija
58/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja ytimekäs vastaus: ei voi. Ei ollenkaan kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi