Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko olla häälahja tämmöinen??

Vierailija
26.06.2015 |

Oon miettiny pääni puhki mitä veisin kavereiden häihin parin viikon päästä. Kun ongelmana on se, että mulla ei oikein olis rahaa :/ Mun oli pakko ostaa siisti mekko ja avokkaat niin ei jääny oikein lahjaan enää sitten. Ilmankaan en kehtais mennä. Mutta nytpä keksin yhen aika kivan idean! Eli tekisin "lahjakortit" vaimolta miehelle ja mieheltä vaimolle. Vaimolta miehelle vois olla vaikka joku hyvä illallinen ja mieheltä naiselle hieronta tai muu hemmottelu. Mitä mieltä? Mun mielestä aika kiva! :)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tekisi sellaisia lahjakortteja, joissa SINÄ lupaat parille jotain? Jos heillä on lapsia, voisi yksi lahjakortti olla lastenhoitoapua niin, että pariskunta pääsee kahdestaan vaikka illalliselle.

Vierailija
22/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt, mä olin sitä mieltä että tää olis ollu aika hauska idea :) olisin siis tietty koristellu kuoren ja ne lahjakortit nätisti ym. Täytyy vissiin sit sielä miettiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis miten se lahja olis sulta, jos pari tekee ja kustantaa ne asiat itse?

Vierailija
24/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mennä jopa ilman lahjaa kuin tuollaisen typerän "lahjakortin" kanssa. Ei tuo ole mikään lahja, mene mieluummin vain ihan nätin onnittelukortin kanssa. Vähemmän se ihmetystä herättää kuin tuo sun älyvapaa lahja. Joka ei ole mikään lahja. Eiköhän se vaimo esim. kokkaile sille miehelleen jo muutenkin, miksi se tarvis siihen sen sun "lahjakortin".

Vierailija
25/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:37"]

No johan nyt, mä olin sitä mieltä että tää olis ollu aika hauska idea :) olisin siis tietty koristellu kuoren ja ne lahjakortit nätisti ym. Täytyy vissiin sit sielä miettiä. ap

[/quote]

Mieti. Mieti vaikka omalle kohdalle, olisiko hauska saada tuollainen lahja.

Vierailija
26/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu, onhan se kauheen hyvä idea pistää muut tekeen se sun lahja. Itse ei tarvi tehdä kuin se lahjakortti. Häälahjan idea nyt vaan on että SÄ annat parille jotain eikä niin että pari kustantaa ja tekee itse oman häälahjansa.

Vierailija
27/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:37"]No johan nyt, mä olin sitä mieltä että tää olis ollu aika hauska idea :) olisin siis tietty koristellu kuoren ja ne lahjakortit nätisti ym. Täytyy vissiin sit sielä miettiä. ap
[/quote]

Itse tehdyt lahjakortit ovat hyvä idea, jos ne voi käyttää johonkin, jonka sinä järjestät heille. Voit vaikka pestä heidän ikkunansa tai mattonsa, hoitaa lapsia, jos heillä sellaisia on, haravoida lehdet pihalta syksyllä - ihan mitä vain oikeastaan, kunhan sinä teet sen homman.

Vierailija
28/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tekisi sellaisia lahjakortteja, joissa SINÄ lupaat parille jotain? Jos heillä on lapsia, voisi yksi lahjakortti olla lastenhoitoapua niin, että pariskunta pääsee kahdestaan vaikka illalliselle.

[/quote]

Tätä täytyykin miettiä! Tai voisinko laittaa tälläsen noiden mun lahjakorttien lisäks? Olis aika kiva ajatus, että ainakin näillä mun lahjakorteilla tuore aviopari sitten sais "laatuaikaa" kaksistaan. Koska kuka ei haluais että puoliso tekee jotain tollasta pientä kivaa? Kummallakin kuitenkin työt ja harrastukset vie aikaa. ap

Vierailija
29/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Siis eihän se ole mikään lahja, jos annat paperilapulla hääparille tehtäviä. Toivottavasti ymmärsin väärin, ja sun on tarkoitus tehdä se illallinen ja toteuttaa se hieronta jotenkin.

Vierailija
30/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
31/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eiköhän tämä viimeistään paljasta provoilun :) kun oikein kuoret ja lahjakortit ois kuitenkin nätisti koristeltu ym.

Vierailija
32/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kortin omalla nimellä ja vaihdat sen johonkin lahjaan alkuperäisen tilalle. Näin teen itse aina.

Vierailija
33/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:42"]

[/quote]

Tätä täytyykin miettiä! Tai voisinko laittaa tälläsen noiden mun lahjakorttien lisäks? Olis aika kiva ajatus, että ainakin näillä mun lahjakorteilla tuore aviopari sitten sais "laatuaikaa" kaksistaan. Koska kuka ei haluais että puoliso tekee jotain tollasta pientä kivaa? Kummallakin kuitenkin työt ja harrastukset vie aikaa. ap

[/quote]

Jätä ne nakituslahjakortit kokonaan pois. Eiköhän se pariskunta ihan itse sovi kotihommansa ja hemmottelunsa. Tuskin ne siinä tarvii sun apuas. Osta kunnon lahja tai jätä menemättä.

Oletko muuten sukua makaronilaatikkomorsiamelle? Sukunne mottona on, että häistä pitää selvitä aina mahdollisimman halvalla.

Vierailija
34/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu tän ideaa ollenkaan? Missä se lahja tässä olisi???

Vierailija
35/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan tää pitäny arvata että kun jotain uskaltaa kysyä niin provoks haukutaan. No, mä lähen nyt kypsytteleen näitä ideoita ja nukkuun joten öitä vaan kaikille! ap

Vierailija
36/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:37"]

[/quote]

[/quote]

Tuo sinun oma ideasi kävisi vitsinä, jos mukana olisi myös oikea lahja. Yksin se on vain nolo. Lahjassa lahjoitetaan jotain, aikaa tai materiaa. Lahjasi ei edusta kumpaakaan. Sen sijaan se, että sinä lupaudut tekemään jotain, on oikea lahja, koska annat parille aikaasi.

Vierailija
37/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:47"]

Mä en tajuu tän ideaa ollenkaan? Missä se lahja tässä olisi???

[/quote]Ap:n lahja itselleen, silkkaa säästöä ja näyttäisi kuin olisi lämmöllä ajatellut hääparia.

Vierailija
38/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:43"]

Provo

[/quote]Ja aika läpinäkyvä sellainen.

Vierailija
39/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:47"]

Oishan tää pitäny arvata että kun jotain uskaltaa kysyä niin provoks haukutaan. No, mä lähen nyt kypsytteleen näitä ideoita ja nukkuun joten öitä vaan kaikille! ap

[/quote]

Juu, kysyttelekin huolella :)

Mulla olis muuten idea, sähän voisit nakittaa anopit vaikka tekemään yhdessä hääparille suursiivouksen. Appiukko vois pestä hääparin auton, toinen appi leikata nurtsin jne. Koko suku hommiin niin saat tosi hintavan lahjan. Ja iso läjä lahjakortteja. Sukukin varman innostuu kun pääsee auttelemaan hääparia :) Eiks joo?

Vierailija
40/58 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin suunnitelmassa ja kuuntelin teitäkin:) koristelin kirjeen värimustekynillä ja lahjanaruilla. Sisällä kolme kauniisti pakattua lahjakorttia. Yksi siis mieheltä vaimolle (hieronta), vaimolta miehelle (illallisen laitto) ja minulta parille; lupaan käydä tekemässä parin tiskit heidän valitsemana iltana:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän