Missä kauppaketjussa parhaimmannäköiset myyjät?
Kommentit (30)
Ei missään. En ole ainakaan vielä törmännyt minua kiinnostaviin miehiin.
Lidlissä. Sielläpä heitä on nähty. Missejä. Kauniita naisia. Asiakkaissakin on ollut. Nähty. Joopa joo.
Ehkä joku Hollister tai Abercrombie & Fitch
Vierailija kirjoitti:
Gigantissa on välillä tosi hotteja nuoria miehiä myyjinä. Paidat päällä ja mustat suorat housut jalassa. Ottaisin kyllä poskeen monelta ihan mielelläni, vaikka mies olen itsekin.
Gigantin myyjät on ihan järkkyjä 😂 Huomaa että on rekryssä painotettu jotain muuta kuin osaamista. Loistoesimerkki ahdistelusta, monilla eri tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ideaa tässä keskustelussa on?
En tiedä. Ehkä aloittaja luulee että myyjiltä voi ostaa palveluja. Tai sitten hän pitää itseään hyvännäköisenä ja haluaa hakeutua sinne myyjäksi, jos vaikka natsais. En todellakaan tiedä. Hölmö aloitus vuosien takaa. Ja minä hölmö vastasin tähän.
Palstan entinen aktiivi vakioasukki ”juoksutrikoopervo” valisti vuosia miten pras kauppa on XXL jossa hän itse käy tsekkaamassa naisten perät, koska myyjillä on juoksutrikoot.
Vierailija kirjoitti:
Kummassa paremmat: S-kauppa vai K-kauppa?
Täälläpäin Prismassa hyllyttäjinä nuoria timmejä neitoja tiukoissa työvaatteissa, kun taas Cittarissa kassaoilla viehkeitä neitoja täydessä tällingissä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:57"]Kummassa paremmat: S-kauppa vai K-kauppa?
[/quote]
K!