Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä typerää olette tehneet elämässänne?

Vierailija
13.02.2022 |

Minä asuin nuorena kerran eräässä asunnossa noin kuukauden. Siis ei olisi pitänyt muuttaa sinne ollenkaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran Romaniaan töihin muutamaksi kuukaudeksi. On nyt ihan helvetinmoinen riesa eläkeasioissa. 😠

Siis Suomiko vaatii tietoja? 

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Kela ei maksa ellei kaikista EU-maista mahd. saatavia eläkkeitä haeta.

Olen ollut myös Tsekissä muutaman kuukauden ja sieltä tuli päätös ettei heru ja se oli helv. hyvä.

Mutta Romaniapa päätti maksaa minulle reilut 5eur kuukaudessa eläkettä. Nyt sieltä satelee säännöllisin väliajoin kirjattuna kirjeenä romaninakielistä pälpätystä missä vaaditaan väliaikatietoja kunnostani. En osaa romaniaa, työpaikka oli englanninkielinen. Vielä kun koko kokemus oli ihanpaska ja maa todellinenpersläpi.

Vierailija
22/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin nuorena erääseen uskonlahkoon ihan typeryyttäni ja koska olin niin yksinäinen ja kotona oli kamalaa. Sain kyllä seuraa mutta yrittivät aivopestä enkä saanut olla oma itseni.

Onneksi ymmärsin sentään lähteä pois 2-3 vuoden jälkeen, oli ihan hirveä järjestö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin nuorena erääseen uskonlahkoon ihan typeryyttäni ja koska olin niin yksinäinen ja kotona oli kamalaa. Sain kyllä seuraa mutta yrittivät aivopestä enkä saanut olla oma itseni.

Onneksi ymmärsin sentään lähteä pois 2-3 vuoden jälkeen, oli ihan hirveä järjestö.

Et ole niille mitään velkaa joten kerro vain mikä bändi oli kyseessä.