Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulla väsyttää, illalla ei, miten ratkaista?

Vierailija
26.06.2015 |

Aamulla ei meinaa millään päästä ylös sängystä, mutta illalla, eli nyt, ei väsytä yhtään.

Mikä avuksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut tämän niin että viikolla nukun työpäivän jälkeen päiväunet, noin 1,5 tuntia, koska yöunet jää muutaman tuntiin. Ei ongelmia.

Vierailija
2/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kans pakko nukkua päikkärit kun tulen töistä. Kello soi aamuisin klo 5:50 enkä yleensä saa unen päästä kiinni kuin 12 jälkeen. Onneksi huomenna on lomapäivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla työ sellaiseen jossa voit aamulla nukkua pitkään, esim. pelkkää ilta- tai yövuoroa tai liukuvat työajat ja töihin vasta klo 10.

Vierailija
4/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin jos tietäisin. Olen itsekin turhaan yrittänyt ratkaista ongelmaa 40 vuotta. Silloin meni ihan hyvin kun olin ilta- ja yötöissä - sai olla duunissa virkeänä. Mutta iän myötä yötyön jälkeen ei saanut unta yhtä hyvin ja siirryin takaisin päivätöihin. Ja täällä taas valvotaan vaikka aamulla on aikainen herätys. Pärjäile, lajitoveri.

Vierailija
5/5 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin tietää. Nyttenkin täällä vain kukun vaikka aamulla pitäisi olla ennen 8 ylhäällä. Ei uni vaan tule illalla mutta aamulla en sitten saa itseäni ylös millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi