Kuka One Directionin pojista on ihquin?
Kommentit (24)
Harry kovana ykkösenä ja Liam heti perässä kakkospallilla!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:29"]Harry
Oon 44, huoh
[/quote]
juu Harry, huoh
mä oon 41
Harryn, kun sillä on niitä nännejä niin monta! Laittaisin pyykkipojan jokaiseen.
Jokaisen. Yhdessä ja erikseen <3 Oon 62
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:29"]Harry Oon 44, huoh [/quote] juu Harry, huoh mä oon 41
[/quote]
No eipä täs sit mitään, kuolataan yhdessä;)
Kertokaas, mikä siinä Harryssa viehättää? Kroppa rimpulan pikkupojan kroppa, helvetin rumat tatuoinnit, akneiho, naamastaankaan ei minun mielestä mikään sillä tavalla erottuva, että jos ei olisi julkkis niin huomaisitko, ehkäpä et. Onko se se tukka? Vai se että on kuuluisa ja esivalinta jyllää, eli kun muutkin naiset kuolaa, niin kuolataan sitten yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:46"]Kertokaas, mikä siinä Harryssa viehättää? Kroppa rimpulan pikkupojan kroppa, helvetin rumat tatuoinnit, akneiho, naamastaankaan ei minun mielestä mikään sillä tavalla erottuva, että jos ei olisi julkkis niin huomaisitko, ehkäpä et. Onko se se tukka? Vai se että on kuuluisa ja esivalinta jyllää, eli kun muutkin naiset kuolaa, niin kuolataan sitten yhdessä?
[/quote]
Sanoin Harryn koska Zayn ei enää oo 1D:ssä :((
Hyi mitä pedofiilimuijia täällä on.
Kaikki jätkät on täyttäneet 18 v. Eli aikuisia
tv. Fani 18 v.
Mun suosikki on Liam :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:46"]
Loius Tomlignson♡
[/quote]
Oot selkeesti true fan.
- Toinen Louis Tomlinsonista pitävä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:46"]
Kertokaas, mikä siinä Harryssa viehättää? Kroppa rimpulan pikkupojan kroppa, helvetin rumat tatuoinnit, akneiho, naamastaankaan ei minun mielestä mikään sillä tavalla erottuva, että jos ei olisi julkkis niin huomaisitko, ehkäpä et. Onko se se tukka? Vai se että on kuuluisa ja esivalinta jyllää, eli kun muutkin naiset kuolaa, niin kuolataan sitten yhdessä?
[/quote]
Harryssa viehättää oikeastaan kaikki noi asiat joita sä luettelit negatiivisina asioina. Lisäisin tohon vielä hyvän tyylitajun! Kyllä varmasti kääntäis katseita kadulla vaikkei olisikaan kuuluisuus. Se kuva minkä hänen luonteestaan julkisuuden välityksellä saa, on myös erittäin positiivinen! Vaikuttaa sympaattiselta, empaattiselta, rehdiltä ja aidolta tyypiltä, jolle läheiset tuntuvat olevan kaikki kaikessa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:27"]
Pete <3
[/quote]
Miks Pete saanut näin monta alapeukkua?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:48"]
Mikä on One Direction?
[/quote]
Se Jonas Brothersista seuraava.
Larry on mun suosikki, ne on vaan niin sulosia <3
Harryn <333