Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka One Directionin pojista on ihquin?

Vierailija
25.06.2015 |

Kenen kanssa olisit sillai?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:46"]

Kertokaas, mikä siinä Harryssa viehättää? Kroppa rimpulan pikkupojan kroppa, helvetin rumat tatuoinnit, akneiho, naamastaankaan ei minun mielestä mikään sillä tavalla erottuva, että jos ei olisi julkkis niin huomaisitko, ehkäpä et. Onko se se tukka? Vai se että on kuuluisa ja esivalinta jyllää, eli kun muutkin naiset kuolaa, niin kuolataan sitten yhdessä?

[/quote]

Sun pitää katsoa muutama Larry Stylinson video Youtubesta niin ymmärrät <3

Vierailija
22/24 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:47"]

Kertokaas, mikä siinä Harryssa viehättää? Kroppa rimpulan pikkupojan kroppa, helvetin rumat tatuoinnit, akneiho, naamastaankaan ei minun mielestä mikään sillä tavalla erottuva, että jos ei olisi julkkis niin huomaisitko, ehkäpä et. Onko se se tukka? Vai se että on kuuluisa ja esivalinta jyllää, eli kun muutkin naiset kuolaa, niin kuolataan sitten yhdessä?

[/quote]

Harryssa viehättää oikeastaan kaikki noi asiat joita sä luettelit negatiivisina asioina. Lisäisin tohon vielä hyvän tyylitajun! Kyllä varmasti kääntäis katseita kadulla vaikkei olisikaan kuuluisuus. Se kuva minkä hänen luonteestaan julkisuuden välityksellä saa, on myös erittäin positiivinen! Vaikuttaa sympaattiselta, empaattiselta, rehdiltä ja aidolta tyypiltä, jolle läheiset tuntuvat olevan kaikki kaikessa. 

[/quote]

Eli kuten arvelinkin. Kuuluisuus saa puutteetkin näyttämään hyviltä asioilta. Akneiho plussaa? Ok. Pikkupojan kroppa plussaa (nelikymppiset naiset diggaa)? Ok. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:02"]

[/quote]

Harryssa viehättää oikeastaan kaikki noi asiat joita sä luettelit negatiivisina asioina. Lisäisin tohon vielä hyvän tyylitajun! Kyllä varmasti kääntäis katseita kadulla vaikkei olisikaan kuuluisuus. Se kuva minkä hänen luonteestaan julkisuuden välityksellä saa, on myös erittäin positiivinen! Vaikuttaa sympaattiselta, empaattiselta, rehdiltä ja aidolta tyypiltä, jolle läheiset tuntuvat olevan kaikki kaikessa. 

[/quote]

Eli kuten arvelinkin. Kuuluisuus saa puutteetkin näyttämään hyviltä asioilta. Akneiho plussaa? Ok. Pikkupojan kroppa plussaa (nelikymppiset naiset diggaa)? Ok. Jne.

[/quote]

No ainoa miinus Harryssä on se kuuluisuus. Minusta hän on hyvän näköinen naamastaan, ja tykkään hoikista pojista/miehistä. Aviomieheni, jonka kanssa olin yli 10 vuotta naimisissa on 182cm ja n. 60 kilonen.

Toki hän on liian nuori mun makuun, en pystyisi koskemaan ainakaan seksuaalisessa mielessä. Mutta kun kysyttiin kuka on ihquin, niin vastasin

6 ja 10

Vierailija
24/24 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kroppa on kaukana pikkupojan kropasta. Erittäin SEKSIKÄS hoikka miehen kroppa, jossa myös sopivasti lihasta. Aknestakin Harryn iho on melkoisen kaukana. Nimimerkillä, nuorempana itse aknea sairastanut ja pikkasen oli naamavärkki eri näköinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi