Kerro joku erikoistaitosi ja katsotaan osaako kukaan muu tehdä saman
Mä aloitan:
Osaan vääntää kädet ylösalaisin. Siis otan ensin vasemmalla kädellä oikeasta kädestä kiinni "väärin päin" ja väännän kädet ylösalaisin.
Olipas vaikea selittää. Toivottavasti joku tajusi. ;-)
Osaatko saman tempun?
Yläpeukku: Osaan. Helppo homma!
Alapeukku: No en todellakaan. Älä edes kuvittele.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:24"]
Osaan maalata vanhojen mestarien tapaan. Tämän tyyppisiä maalaan
https://c4.staticflickr.com/4/3729/12744484844_b59fc05f48_b.jpg
[/quote]
Tulipas paljon alapeukkuja. En vitsaile vaan olen maalannut lapsesta asti, huono itsetunto ja usko siihen etten pärjää kuitenkaan taidemaailmassa on estänyt minua toteuttamasta unelmaani, taiteilijanuraa "oikeana ammattina". Ihan tosi olisi kiva tietää kuinka moni muukin maalaa täällä?
Pystyn kääntämään sanoja ja lauseita mielessäni toisinpäin. Ämlyk tullo no äsek tulee ilman päänvaivaa.
Just eilen sanottiin, että oon sairaan hyvä antaan suuhoitoa :)
Eikä ollut ensimmäinen kerta kun kehuttiin. Kuulemma teen jotain maagista
Osaan nolata itseni uskomattoman monella tavalla vastakkaisen sukupuolen edessä
Olen hyvä hyväksikäyttämään ihmisiä. Tästä on ollut merkittävää taloudellista hyötyä.
Kun istun ravintolassa tyhjään pöytään, siihen tulee hetkessä kauniita naisia kysymään onko pöydän muut tuolit vapaana ja kantavat ne sitten pois, kunnes istun yksin pöydän ainoassa tuolissa.
Osaan kertakatetroida ja laittaa dialyysineulan suoneen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:43"]Kun istun ravintolassa tyhjään pöytään, siihen tulee hetkessä kauniita naisia kysymään onko pöydän muut tuolit vapaana ja kantavat ne sitten pois, kunnes istun yksin pöydän ainoassa tuolissa.
[/quote]
Voi ei =( mutta susta on kuitenkin tehty biisi, ja vielä hittibiisi, harvasta kuitenkaan on.
Tai no en tiiä osuuko ne muut sanat suhun kuin nuo tuolit. Älä suutu, ei pahalla oikeesti sanottu.
Pystyn saamaan orgasmin pelkästään ajattelemalla.
Pystyn taivuttamaan vas.käden peukalon "ns. Yläkautta" ranteen kohdalle. Siis ei niinpäin miten kaikki saa eli alakautta.
Osaan kusta lattialle ja paskantaa kattoon.
Osaan tehdä savukkeella savurinkuloita.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:36"]Osaan ennustaa.
[/quote]
Kukaan ei osaa. Herää todellisuuteen. Olisit voinut kirjoittaa "kuvittelen osaavani...". :)
Saan venytettyä kaulanahkani suuhun asti.