Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Thigh Gap ensimmäistä kertaa ja miesten reaktio

Vierailija
25.06.2015 |

Saa hymyilemään. Nyt on ihana huomata, kuinka miehet tuijottelevat mun reisivakoa kaupungilla. ;)

Ja voin vihhhdoinkin pukeutua shortseihin ja näyttää hyvältä. :) Oon tosi ylpeä itestäni. Kannatti jättää ne suklaat väliin ja vaihtaa porkkanoihin, vaikka se vaikeeta onkin :)

N23

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Mulla on thigh gapin lisäksi bikini bridge, crossbody ja turn-on. Arvaapa vain, kumman perään miehet katsoisi, jos me kaksi kuljettais kadulla vierekkäin. (Jos et älynnyt: mua.)

Vierailija
2/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on myös ihan lonkkien asennosta kiinni. Ylipainoisellakin voi olla thigh gap jos on oikeanmallinen rakenne siihen. Itselläni taas ei koskaan vaikka olisin kuinka laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista... Olen aina ollut  laiha ja minulla on ollut rako reisien välissä nuoresta saakka, enkä ole koskaan huomannut miesten siihen mitenkään erityisesti reagoivan. 

Vierailija
4/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:48"]Voi kuule. Mulla on thigh gapin lisäksi bikini bridge, crossbody ja turn-on. Arvaapa vain, kumman perään miehet katsoisi, jos me kaksi kuljettais kadulla vierekkäin. (Jos et älynnyt: mua.)
[/quote]
Onks noi jotain vaatemerkkejä?

Vierailija
5/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"] Mulla on segway AP [/quote] Tällä servauksella AP voitti paikan minun sydämessäni! <3 <3 [/quote] Mää kirjoitin sen vitsillä, enkä ole ap.

[/quote]

Silti, mainio servaus! Tällä on vain vaikea osoittaa propseja oikeaan osoitteeseen, kun kaikki ovat "vierailijoita".

Vierailija
6/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiltti, yritä saada jollain muulla itsetunnon kohennusta kuin miesten huomion kohteena olemisella. Tuosta seuraa kauhea kierre ja omakuvan kapeneminen. Kiduttaa itseään porkkanoilla, että jotkut random tyypit sitten katselisi. OPISKELE vaikka jotain, tee suunnitelmia, päätä tavoittaa jotain muuta kuin thigh gap, jotain henkistä arvoa mielummin kuin joku reisienväli. Usko minua, se kannattaa.

Vierailija
7/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on persvako, onks se sit ass gap??

Vierailija
8/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on thigh gap, olen ns. laiha läski. Painoindeksi 19 mutta reidet on silti löysät. Vaihtaisin nämä reidet ja lättäpyllyn mieluusti lihaksiin, mutta olen liian laiska näkemään vaivaa niiden eteen.

Vierailija
9/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivako ei ole kaunis eikä kaikille sen saaminen ole mahdollista esim. kapearakenteinen lantio.

Vierailija
10/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstöväli.

Vierailija
11/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:47"]

Kaikki mun tuntemat miehet on sanoneet että ei pidä sellaisista tikkujaloista että niiden väliin jää rako, mutta onneksi miehetkin on yksilöitä. Munkaan mielestä ei näytä hyvältä. Pidän muodokkaasta kropasta naisella.

[/quote]

No minä olen sitten poikkeus; tyttöystävällä on "thigh gap" ja on se vaan aika vetävän näköinen.

Vierailija
12/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:48"]Voi kuule. Mulla on thigh gapin lisäksi bikini bridge, crossbody ja turn-on. Arvaapa vain, kumman perään miehet katsoisi, jos me kaksi kuljettais kadulla vierekkäin. (Jos et älynnyt: mua.) [/quote] Onks noi jotain vaatemerkkejä?

[/quote]

Siis _DAAH_

Vierailija
13/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on naisellisen pyöree peffa ja paksut reidet. Arvaa miten paljon miehet kyttää niitä! Jos tarvii raon reisien väliin jostain syystä (esim. koira haluu kulkee just siitä) ni astun jalat vähän erilleen. Ta-daa, ei tarvita kitudieettejä!

Vierailija
14/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:52"]

Mulla on persvako, onks se sit ass gap??

[/quote]

Jos ostat Segwayn, muista ajaa pylly törröllään. 

Vierailija
15/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"]

Reisivakoa??????

[/quote]

Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin!

-AP

[/quote]

ja näyttää hirveältä.
[/quote]Jaahas taas joku läski kateellinen siellä katkerana vuodattaa
[/quote]

Jos pitää liian laihaa naista rumana on pakosti ite läski?
Jep jep. Eli jos sä pidät läskejä rumana niin säkö oot sit vaan kateellinen anorektikko?

Vierailija
16/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato nyt kahteen kertaan ap kun lähdet kotoo ettei se tv-shopin Thigh Master ole jäänyt sun jalkoväliin.. Sitä saattaa joku tuijotella :-O

Vierailija
17/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivakoa ei saa millään porkkanadietillä. Sen saavat vain ne joilla on tietynlainen kulma lantion ja reisiluun välissä. Eli jos on liian pieni kulma luustossa niin et saa reisivakoa vaikka laihduttaisit kuinka.

Monen monet tyttöraasut laihduttavat ihan turhaan reisivaon toivossa eivätkä ymmärrä että eivät voi saada sitä koskaan johtuen anatomiasta.

Vierailija
18/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:50"]

Omituista... Olen aina ollut  laiha ja minulla on ollut rako reisien välissä nuoresta saakka, enkä ole koskaan huomannut miesten siihen mitenkään erityisesti reagoivan. 

[/quote]

Ero varmaan siinä että ap on nähnyt paljon vaivaa itselleen tärkeän asian eteen ja nyt kokee onnistuneensa -> tulkitsee ympäristön reaktiot positiivisiksi ja myös tarkkailee niitä. Jos sinulla on aina ollut luonnostaan hoikka vartalo, ei samaa efektiä synny.

Itsellä esimerkiksi tuntuu joskus että kaikki huomioi mun vaatteet kun on joku kaunis ja heleän värinen mekko päällä, kun yleensä liikun farkuissa ja flanellipaidassa. Totta, omaa kuvitelmaa tai kenties sekoitus molempia, sitä ei oikein voi tietää

Vierailija
19/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo thigh gapit ja bikini bridget ihmetyttää. Luulin aina että naisessa on kauneinta muodot, eikä tyhjät kohdat, joita luut reunustavat. Oh well...

Vierailija
20/82 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treenattuja reisiä, ts. pyöreitä muotoja miehet katsoo satavarmasti mieluummin kuin tikkujalkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän