Mulla on Thigh Gap ensimmäistä kertaa ja miesten reaktio
Saa hymyilemään. Nyt on ihana huomata, kuinka miehet tuijottelevat mun reisivakoa kaupungilla. ;)
Ja voin vihhhdoinkin pukeutua shortseihin ja näyttää hyvältä. :) Oon tosi ylpeä itestäni. Kannatti jättää ne suklaat väliin ja vaihtaa porkkanoihin, vaikka se vaikeeta onkin :)
N23
Kommentit (82)
Työstöväli ei ole sama asia kuin thigh gap. Työstöväli on se kolmion mallinen kolo joka jää pillun ja reisien yläosan väliin, thigh gap taas vaatii sen että reidet eivät osu ollenkaan toisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:43"]Haha mulla on reisivako, eikä todellakaan hoikat eikä treenatut reidet... Eikä miehet kyllä tuijta :D Hemmetin leveä lantio vain. Vaihtaisin pois kapoisempaan olemukseen.
[/quote]
Minullakin on lantio mallia "pöytä", jalkoväli on ainakin 1 m levyinen. Miehet voivat huvitella pujottelemalla jalkojeni välistä!
Kaikkien sukupuolien pitäis vaan keskittyä siihen korvien väliseen gäppiin, noilla muilla tee paskaakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:45"]Reisivako on mielestäni yksinkertaisesti maailman rumin näky. Kun siitä alettiin kohisemaan, luulin kauan, että se oli vitsi. En vieläkään tunne yhtäkään, joka sanoisi varsinkaan laihduttamalla laihdutettua reisivakoa kauniiksi.
Naisen reisien tulee olla naiselliset: timmit, pyöreät ja pehmeät - ei kymmenen vuotiaan pojan kinttujen näköiset tikut.
[/quote]
Juuri näin!
M39
Mulla aina ollu reisivako, enkä mitään oo diettaillu tai oo laiha, tissiä ja persettä löytyy :D
Sitä en ymmärrä, että jonkun mielestä on mukavaa, kun ventovieraat miehet tuijottavat jalkoväliä. Oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:09"]
Tiedoksi vaan kateellisille haukkujille että on täysin geeneistä kiinni onko sulla thigh gap tai onko mahdollista hankkia sellanen :) ei tarvii olla mikään anorektikko.
thigh gapit on naisellisia ;) olkaa ylpeitä jos teillä sellanen on.
[/quote]
Naisellista on aika lailla kaikki mitä on naisella. Tuollakin joku sanoi kuinka naisella "tulee olla" pyöreät ja paksut reidet ja sen sellaista. Ei tule. Naisella voi olla reisivako tai ei, solakat jalat tai ei, paljon rasvaa tai ei.
[/quote]
Naiskauneudessa on todella eroja. Mies
Heh, mulla on tuollainen rako vaikka painoa on 78 kg ja pituutta 161, olen siis ylipainoinen. Samoin on se bikini bridge. Molemmat näistä johtuvat niin isoluisesta ja leveästä lantiosta, ettei isokaan läskin määrä peitä sitä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"] [quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"] Reisivakoa?????? [/quote] Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin! -AP [/quote] ja näyttää hirveältä. [/quote]Jaahas taas joku läski kateellinen siellä katkerana vuodattaa
[/quote]
Kuka jaksaa olla kateellinen jostain reisivaosta ???
Mä olen tähän asti elänyt elämäni onnellisena tietämättä mitään mistään helvetin reisivaosta ennen tätä ketjua - ja jatkan ihan samalla tavalla. Ei voi naisella olla elämässä joku reisivako ja miesten tuijotus pääasia. Vai onko ?
Musta naisella heart gap reisien yläosassa on paljon kauniimpi ja seksikkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:35"]No jokainen joka on nähnyt Jennifer Lopezin hyppäävän kaupunkimaasturista asfalttiin 12 sentin koroissa ja ultralyhyessä hameessa, treenatut reisilihakset väristen.. Täydellinen tasapaino, lihasten hallinta ja vaivaton askellus hypyn jälkeen hiukset hulmuten niin osaa arvostaa solakkaa, jäntevää lihasta. Ja ei mitään reisivakoa, ei ei ei vaan nainen saalistuskunnossa.
Tuolla reisivaolla olet pelkkää kissanruokaa viidakossa ;)
[/quote]. Paita että kyseinen tähti on tämän palstan kriteerien mukaan ikäloppu keski-ikäinen,eikä enää kenenkään silmissä viehättävä.
Ai haravittua sanotaan nykyisin reisivaoksi. Kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"]
Reisivakoa??????
[/quote]
Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin!
-AP
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"]
Reisivakoa??????
[/quote]
Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin!
-AP
[/quote]Siis ööh.... MITEN sä oikein kävelet jos sulla on jalkaterät ja polvet yhdessä??? Jos miehet tuijottikin sun kävelyä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]
Reisivakoa??????
[/quote]
-AP
[/quote]
ja näyttää hirveältä.
Hyödytön pitää vain pillun kylmänä
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]
Reisivakoa??????
[/quote]
-AP
[/quote]
ja näyttää hirveältä.
[/quote]Jaahas taas joku läski kateellinen siellä katkerana vuodattaa
http://hellogiggles.hellogiggles.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/04/29/url-500x375c.jpg
:-)