Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys pettäjille.

Vierailija
26.03.2025 |

Sinä joka petät parisuhteessa etkä kerro totuutta kumppanillesi, miksi teet niin? Miksi et anna toiselle mahdollisuutta päättää siitä haluaako hän jatkaa suhdetta kanssasi vai ei? Onko kyse pelkuruudesta, mukavuudenhalusta (halutaan rusinat pullasta: turvallisen tasainen elämä ja jännitystä sivusuhteista) vai mistä?

En moralisoi sen enempää, mutta mielestäni te parisuhteessa pettäjät ja petosta salailevat olette alinta kastia. Täysin selkärangattomia olentoja, samassa kastissa liskojen ja muiden nilviäisten kanssa. Paitsi että ne on huomattavasti sympaattisempia otuksia.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, johtuu pelkuruudesta ja siitä, että halutaan rusinat pullasta. Myös kaverit sanoi, että ei saataisi muka enää iskettyä. Siinäpä näkivät taas.

Vierailija
2/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatellaan, että sinä jätät kuitenkin. Mitä väliä? Ja oot liian tuttavallinen muille 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kirjoittaisit jos moralisoisit sen enempää..

Vierailija
4/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kokemuksia

Vierailija
5/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetään se toiseen kertaan. Mutta en voi arvostaa niin selkärangatonta toimintaa. Sitten kun totuus tulee jotain kautta ilmi niin tuloksena on tuhottuja perheitä. Ap

Vierailija
6/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään se toiseen kertaan. Mutta en voi arvostaa niin selkärangatonta toimintaa. Sitten kun totuus tulee jotain kautta ilmi niin tuloksena on tuhottuja perheitä. Ap

Kairattuja perseitä

Vierailija
7/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Janne Puhakalta. 

Vierailija
8/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan piikkiin menee

Vierailija
9/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajatellaan, että sinä jätät kuitenkin. Mitä väliä? Ja oot liian tuttavallinen muille 😡

Miksi alanuolet?

Vierailija
10/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sortunut pettämään sellaisissa suhteissa, joissa on tuntunut siltä että naiseni kaipaa fyysistä läheisyyttä vaan siksi että ollaan suhteessa ja se jotenkin "kuuluu asiaan". Eli siis ei ole ollut sellaista tunnetta että minua halutaan sen takia että olen haluttava, vaan sen takia että ollaan suhteessa. SIlloin toisen naisen osoittama seksuaalinen kiinnostus on voinut houkuttaa.

Sen sijaan sellaisissa suhteissa joissa on alusta alkaen ollut selvää että toinen haluaa panna kanssani.. ei niissä ole ollut mitään pettämisen haluja. Miehenä joilla on asiat elämässä kunnossa (työ, terveys, raha-asiat) löytää kyllä parisuhteesta kiinnostuneita naisia, mutta jotkut näistä naisista eivät vaan osaa näyttää että olisin myös seksuaalisena olentona kiinnostava. Ainoastaan parisuhdekumppanina. Eli hieman enemmän sellaista egon boostailua kehiin niin ei tule mieleenkään vilkuilla muualle!

Vierailija
11/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse olen sortunut pettämään sellaisissa suhteissa, joissa on tuntunut siltä että naiseni kaipaa fyysistä läheisyyttä vaan siksi että ollaan suhteessa ja se jotenkin "kuuluu asiaan". Eli siis ei ole ollut sellaista tunnetta että minua halutaan sen takia että olen haluttava, vaan sen takia että ollaan suhteessa. SIlloin toisen naisen osoittama seksuaalinen kiinnostus on voinut houkuttaa. Sen sijaan sellaisissa suhteissa joissa on alusta alkaen ollut selvää että toinen haluaa panna kanssani.. ei niissä ole ollut mitään pettämisen haluja. Miehenä joilla on asiat elämässä kunnossa (työ, terveys, raha-asiat) löytää kyllä parisuhteesta kiinnostuneita naisia, mutta jotkut näistä naisista eivät vaan osaa näyttää että olisin myös seksuaalisena olentona kiinnostava. Ainoastaan parisuhdekumppanina. Eli hieman enemmän sellaista egon boostailua kehiin niin ei tule mieleenkään vilkuilla muualle!

Miksi et voi vaan erota, jos tuntuu ettei toinen sinua halua? Miksi ulkoistat pettämisen syyn toiselle? Miten itse osoitat parisuhteessa olevasi hyvä kumppani? Toimintasi perusteella et mitenkään. Katse sinne peiliin nyt vaan.

Vierailija
12/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on näissä ruuhkavuosissa ainoa asia joka on jotain omaa. Kaiken muun säätelee, perhe ja iäkäs vanhempi. 

Vierailija
13/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon luulet, että kaipaan arvostustasi? 

Vierailija
14/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö nyt jotenkin loukata? 

Vierailija
15/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan piikkiin menee

TEKOSYY😡

Vierailija
16/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan piikillä selitetään vaikka minkälaista sekoilua, hakkaamista ja väkivaltaa.

Tosiasiassa viina ei tee muuta kuin alentaa harkintakynnystä. Eli ne seuraamukset tapahtuu sen ihmisen tietoisesta tahdosta, kun alkoholi vain laskee hiukan rimaa. Se kertoo siitä ihmisestä, mikä se on miehiään. Ei alkoholista.

Vierailija
17/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan piikillä selitetään vaikka minkälaista sekoilua, hakkaamista ja väkivaltaa.

Tosiasiassa viina ei tee muuta kuin alentaa harkintakynnystä. Eli ne seuraamukset tapahtuu sen ihmisen tietoisesta tahdosta, kun alkoholi vain laskee hiukan rimaa. Se kertoo siitä ihmisestä, mikä se on miehiään. Ei alkoholista.

Miehiään? Naiset ei ryyppää, eikä petä?

Vierailija
18/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon luulet, että kaipaan arvostustasi? 

Liero mikä liero

- eri - 

Vierailija
19/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes puolet pettää elämänsä aikana. Syitä siihen on vaikka kuinka paljon. Itse olen pettänyt ja se oli elämäni yksi järkevempiä tekoja. Sain siitä voimaa lopulta lähteä huonosta suhteesta.

Vierailija
20/64 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään tarvetta puolustella sinulle omia heikkouksiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi