Mulla on Thigh Gap ensimmäistä kertaa ja miesten reaktio
Saa hymyilemään. Nyt on ihana huomata, kuinka miehet tuijottelevat mun reisivakoa kaupungilla. ;)
Ja voin vihhhdoinkin pukeutua shortseihin ja näyttää hyvältä. :) Oon tosi ylpeä itestäni. Kannatti jättää ne suklaat väliin ja vaihtaa porkkanoihin, vaikka se vaikeeta onkin :)
N23
Kommentit (82)
Mulla on ollut reisivako aina, enkä todellakaan ole huomannut miesten kiinnittävän siihen mitään huomiota. Porvoossa kaikki on toisin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"]
Reisivakoa??????
[/quote]
Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin!
-AP
[/quote]
Eli sä seisot päivät pitkät kintut ojossa ja ukot kyylää just nimenomaan tätä reisivakoa sitten? Just.
Voin kyllä vannoa etteivät ne miehet mitään thigh gappia katso.. Olet jotenkin päästäsi sekaisin ilmeisesti?
Pakko-oireinen häiriö kenties?
Didemkö täällä taas mainostaa itseään?
Ne taitaa katsoa sitä Segwayta, on meinaan aika harvinainen näky. Ja kaikki moottorivempeleet kerää aina miesten huomion.
Onneksi mulla on kapea lantio, ei ole kiusausta porkkanadieettiin. Mut se Segway vois olla hyvä =D
No jokainen joka on nähnyt Jennifer Lopezin hyppäävän kaupunkimaasturista asfalttiin 12 sentin koroissa ja ultralyhyessä hameessa, treenatut reisilihakset väristen.. Täydellinen tasapaino, lihasten hallinta ja vaivaton askellus hypyn jälkeen hiukset hulmuten niin osaa arvostaa solakkaa, jäntevää lihasta. Ja ei mitään reisivakoa, ei ei ei vaan nainen saalistuskunnossa.
Tuolla reisivaolla olet pelkkää kissanruokaa viidakossa ;)
Eli miehet tuijottavat tyhjää ilmaa jalkojesi välissä? "Olin heille kuin ilmaa" oli sittenkin vissiin kohteliaisuus...
Yyh sellaiset tikkujalat on karmeet.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:28"]
Voin kyllä vannoa etteivät ne miehet mitään thigh gappia katso.. Olet jotenkin päästäsi sekaisin ilmeisesti?
Pakko-oireinen häiriö kenties?
[/quote]
Anorektikko? Miehet tuijottaa järkyttyneinä, ja ap luulee ihailuks?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"]
Mulla on segway
AP
[/quote]
Tällä servauksella AP voitti paikan minun sydämessäni! <3 <3
Haha mulla on reisivako, eikä todellakaan hoikat eikä treenatut reidet... Eikä miehet kyllä tuijta :D Hemmetin leveä lantio vain. Vaihtaisin pois kapoisempaan olemukseen.
Tsemppiä sulle, toivon elämääsi lempeyttä!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:27"]
Mulla on segway
AP
[/quote]
Tällä servauksella AP voitti paikan minun sydämessäni! <3 <3
[/quote]
Mää kirjoitin sen vitsillä, enkä ole ap.
Jouduitko pitkään rassaamaan porkkanoilla?
Reisivako on mielestäni yksinkertaisesti maailman rumin näky. Kun siitä alettiin kohisemaan, luulin kauan, että se oli vitsi. En vieläkään tunne yhtäkään, joka sanoisi varsinkaan laihduttamalla laihdutettua reisivakoa kauniiksi.
Naisen reisien tulee olla naiselliset: timmit, pyöreät ja pehmeät - ei kymmenen vuotiaan pojan kinttujen näköiset tikut.
Tässä ohjeet muille:
Reisivako tulee kyllä normaalipainoisellekin ja jopa pullealle jos on tosi leveä lantio
Kaikki mun tuntemat miehet on sanoneet että ei pidä sellaisista tikkujaloista että niiden väliin jää rako, mutta onneksi miehetkin on yksilöitä. Munkaan mielestä ei näytä hyvältä. Pidän muodokkaasta kropasta naisella.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:18"] Reisivakoa?????? [/quote] Se, kun reisien väliin jää ilmaa, kun seisot jalkaterät ja polvet yhdessä. :) Vaatii tosi hoikan kropan ja kovan dieetin! -AP [/quote]Siis ööh.... MITEN sä oikein kävelet jos sulla on jalkaterät ja polvet yhdessä??? Jos miehet tuijottikin sun kävelyä.
[/quote]
Mulla on segway
AP