Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku kokeillut laaseria, hiontaa tms. raskausarpiin?

Vierailija
25.06.2015 |

Moikka! Mua kiinnostaisi tietää jos joku on kokeillut laaser-hoitoa, hiontaa, kemiallista kuorintaa tai muuta vastaavaa raskausarpiin. Olen itse 17v tyttö täynnä raskausarpia, ja olen miettinyt, että jos joku noista hoidoista toimisi, niin voisi säästää rahaa ja kokeilla. Mulla on niitä arpia rinnoissa (ihan täynnä), vatsassa, kyljissä, reisissä ja jopa muutama pieni pohkeessa, ÄRSYTTÄÄÄ! Ajattelin ensin kokeilla jos laihduttaminen/kiinteytyminen auttaisi noihin suht. pieniin reisissä oleviin, ja muihinkin vähän (painoa siis vähän liikaa...) En kehtaa enään edes mennä uimahalliin kun muut teinit ja aikuisetkin tuijottavat :( Mulla siis rupesi tulemaan arpia 14-vuotiaana, eikä ne minnekkään ole kadonnut, osa vaalentunut, osa ei ollenkaan..

Olisko kellään kokemusta mistään hoidoista? Olisin todella kiitollinen tiedosta :) Tai muita keinoja millä olet saanut arpia hävitettyä (olen itse kokeillut rasvoja ja bio-oilia, ja rasvailen päivittäin)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain muuta piristävää kommenttia miten omat arvet ovat hävinneet... Oon aika masentunut näitten arpien kanssa kun kavereilla on täydelliset kropat :/ ja mä oon tämmönen arpi-plösö. Tosin se ei auta että mulle sanoo et ei arvet haittaa. Kyllä ne vaan aika paljon tässä iässä haittaa!

ap

Vierailija
2/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi menee kyllä ohi. Mullakin oli teininä aika pahat arvet ja myöhemmin maha meni raskauksien aikana aivan hirveään kuntoon. Teini-iän arvet vaalenivat ihan huomaamattomiksi jossain vaiheessa, mutta oikeat raskausarvet pitäisi varmaan leikata,kursia, laseroida, tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole mitään tietoa???

Vierailija
4/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti mä en kyllä haluaisi mennä minnekkään plastiikka kirurgille arpien takia, mutta kait on pakko jos ne ei rupea laihdutuksen, rasvaamisen ja ajan myötä haalenemaan... Olis kiva kehdata mennä taas uimahalliin.

ap

Vierailija
5/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mulla on tepsinyt nivean voide, eli en voi auttaa :/ aika auttaa tässäkin asiassa!