Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä vaikuttaa toivottomalta

Vierailija
13.02.2022 |

Mitä haluaisit kysyä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin vaikutat AP? Jos et kaupunkia halua sanoa niin kerro vaikka maakunta.

Et tee mitään sillä tiedolla.

Vierailija
62/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap?

Juu

Vierailija
64/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap?

Juu

Okei, sori.

Vierailija
65/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap?

Juu

Okei, sori.

Mitä muuta sillä tiedolla tekisit kuin urkkisit että oonko joku sun tuntema henkilö tai sitten yrittäisit vaan lisää aiheuttaa vaikeuksia mun elämään? eiköhän ne ajat oo jo nähty ja oon rauhani ansainnut, minkäänlaista yhteydenottoa en toivo menneisyyden henkilöiltä, ei mulla oo mitään muuta syljettävänä heidän päälleen kuin vihaa

Vierailija
66/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta sillä tiedolla tekisit kuin urkkisit että oonko joku sun tuntema henkilö tai sitten yrittäisit vaan lisää aiheuttaa vaikeuksia mun elämään? eiköhän ne ajat oo jo nähty ja oon rauhani ansainnut, minkäänlaista yhteydenottoa en toivo menneisyyden henkilöiltä, ei mulla oo mitään muuta syljettävänä heidän päälleen kuin vihaa

Vastaan nyt tähän vielä kun kerran kirjoitit myös itse.

Mä en tunne sua ainakaan näiden viestien perusteella.

Et kuulosta edes etäisesti keneltäkään jonka voisin tuntea jostain menneisyydestä tai nykyään.

Samaistuin kuitenkin tosi vahvasti muutamaan kirjoittamaasi kohtaan ja olen myös itse käynyt hiljattain läpi vastaavanlaisia ajatuksia elämäni suurimman kriisin keskellä. Kiinnitin huomion tuohon kirjoituksesi kohtaan, missä kerrot olevasi yksinäinen.

Ymmärrän reaktiosi.

Epätoivoisena tarttuu kaikenlaisiin oljenkorsiin, myös olemattomiin anonyymeihin nettipostauksiin.

Vierailija
67/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sulla on kirjotuksiin sopiva henkilö mielessäsi niin voit miettiä että mitä tuli tehtyä ja oisko pitänyt toimia jotenkin toisin. Jos kykenet edes sen verran menemään itseesi. Et sinä sitä varten tarvitse tietää mun nykyistä asuinpaikkaa, ihan turhaa uteliaisuutta tuommonen, ei tuolla urkinnalla oo mitään tekemistä sympatian kanssa :o

Näin vinkkinä

helvtin elämäntuhoaja

Vierailija
68/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sulla on kirjotuksiin sopiva henkilö mielessäsi niin voit miettiä että mitä tuli tehtyä ja oisko pitänyt toimia jotenkin toisin. Jos kykenet edes sen verran menemään itseesi. Et sinä sitä varten tarvitse tietää mun nykyistä asuinpaikkaa, ihan turhaa uteliaisuutta tuommonen, ei tuolla urkinnalla oo mitään tekemistä sympatian kanssa :o

Näin vinkkinä

helvtin elämäntuhoaja

Niin siis vedin yhtymäkohtia lähinnä omiin kokemuksiini.

Se siitä elämäntuhoamisesta.

Vierailija
69/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt tähän vielä kun kerran kirjoitit myös itse.

Mä en tunne sua ainakaan näiden viestien perusteella.

Et kuulosta edes etäisesti keneltäkään jonka voisin tuntea jostain menneisyydestä tai nykyään.

Samaistuin kuitenkin tosi vahvasti muutamaan kirjoittamaasi kohtaan ja olen myös itse käynyt hiljattain läpi vastaavanlaisia ajatuksia elämäni suurimman kriisin keskellä. Kiinnitin huomion tuohon kirjoituksesi kohtaan, missä kerrot olevasi yksinäinen.

Ymmärrän reaktiosi.

Epätoivoisena tarttuu kaikenlaisiin oljenkorsiin, myös olemattomiin anonyymeihin nettipostauksiin.

Voimia!! :) terveisin aloittaja

Vierailija
70/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa myös tätä. Miksi tätä sukua vaivaa epäonni?

Mun isän perheessä oli 4 lasta

Isän kaksoisveli kuoli 19v auto-onnettomuudessa, ei lapsia

Isän sisko 39v aivoverenvuotoon, ei lapsia

Isän toinen veli 47v verensyöksyyn, ei lapsia

Mun isä päätyi huonoon parisuhteen, olen ainut lapsi

Ja tytär koitti kovasti jotain muuta, mutta muut piti huolen siitä että hänet rikottiin ja hän on myös eristäytynyt ja ei saa ehkä koskaan lapsia

Vierailija
71/73 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku pohtia tänään miksi yhtä sukua vaivaa niin paljon epäonni... tuo mitä tuossa yläpuolella juuri kirjoitin ^^

Minä en halua tälläistä elämää!

Vierailija
72/73 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on ohjelmana viikonlopulle?

Vierailija
73/73 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkaa, joten ei varmaan mitään muuta ohjelmaa kuin hemmotella itseä ja vetää mässyä, katsoa leffoja, chattailla... entäs sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme