Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluaa vanhemmaniin miehen

Vierailija
25.06.2015 |

Itse näin 19 vuotiaan miehenä huomannut että mun ikäiset tytöt haluaa vähintään 25v miehen ja oman ikänen ei kelpaa. Mistä tämä johtuu? Miksi omanikänen ei kelpaa. Vastatkaa muijat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha, auto ja valta (olen mies)

Vierailija
2/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 18:50"]raha, auto ja valta (olen mies)
[/quote]
Näin se taitaa olla. Köyhä opiskelijapoika ei kelpaa tytöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vain seksiä vanhemmilta miehiltä, mutta ne haluaa seurustellakin. Hankalaa :/ Ja olen tosissani. Luulin, että vanhempia miehiä kiinnostaa tämän ikäisissä naisissa lähinnä seksi. Eipä taidakaaan olla niin. Oikean parisuhteen haluan sitten perustaa max. viisi vuotta vanhemman kanssa. Mutten halua tässä iässä vielä oikeaan parisuhteeseen. -N21

Vierailija
4/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja nainen olettaa, että hieman vanhemmalla miehellä sitä on enemmän. Ei se vanhempi mieskään kiinnosta, jos sillä ei olekaan rahaa.

Vierailija
5/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:03"]Naista kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja nainen olettaa, että hieman vanhemmalla miehellä sitä on enemmän. Ei se vanhempi mieskään kiinnosta, jos sillä ei olekaan rahaa.
[/quote]
Onko kaikki naiset rahanperässä juoksevia huoria?

Vierailija
6/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta. t.nainen

Vierailija
7/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa nuorempi tai saman ikäinen.

Vierailija
8/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:03"]Naista kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja nainen olettaa, että hieman vanhemmalla miehellä sitä on enemmän. Ei se vanhempi mieskään kiinnosta, jos sillä ei olekaan rahaa. [/quote] Onko kaikki naiset rahanperässä juoksevia huoria?

[/quote]

eivät, mutta nainen ei koskaan halua päätyä tappiolle miehen kanssa rahallisesti tai muutenkaan. vai koska nainen on tarjonnut tuntemattomalle miehelle oluen?

Vierailija
9/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:03"]Naista kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha ja nainen olettaa, että hieman vanhemmalla miehellä sitä on enemmän. Ei se vanhempi mieskään kiinnosta, jos sillä ei olekaan rahaa. [/quote] Onko kaikki naiset rahanperässä juoksevia huoria?

[/quote]

eivät, mutta nainen ei koskaan halua päätyä tappiolle miehen kanssa rahallisesti tai muutenkaan. vai koska nainen on tarjonnut tuntemattomalle miehelle oluen?
[/quote]
Ei koskaan.

Vierailija
10/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin niissä viehättää.

Vierailija
11/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]

Onko kaikki naiset rahanperässä juoksevia huoria?

[/quote]

En tiedä onko jokainen. En ole tavannut maailman jokaista naista. Tähän mennessä tapaamani ovat sellaisia olleet.

Vierailija
12/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 23-vuotias, olen seurustellut nyt 2-v reilusti vanhemman miehen kanssa. 

Ihan siitä syystä että haluan vakavan suhteen. Oman ikäisillä miehelli tahtoo se menojalka vielä vipattaa, täytyy vielä vähä testata sitä omaa viehättävyyttä ja egokin on turhan iso. Riehutaan kännissä ym. hauskaa. Mielipiteet ovat teräviä, ovat kuin hiomattomia timantteja. 

Näin se vaan menee. Nuorelle miehelle sanoisin että keskittyy mielummin hauskanpitoon, opiskeluun ja itsensä kehittämiseen kuin parisuhteen etsimiseen. Kun ikää alkaa tulla enemmän niin sitten on aikaa heilastella niitä nuorempia naisia. :) 

Vierailija
13/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:19"]

Kun rahaa alkaa tulla enemmän niin sitten on aikaa heilastella niitä nuorempia naisia. :) 

[/quote]

Vierailija
14/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:19"]

Kun rahaa alkaa tulla enemmän niin sitten on aikaa heilastella niitä nuorempia naisia. :) 

[/quote]
[/quote]
Haha :D näimpä.
Ap

Vierailija
15/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vanhemmat miehet. Kun olin sun ikänen halusin 18-20v. poikaystävän, ja sellaisen myös lopulta sain. Tällä hetkellä olen itseäni hieman nuoremman miehen kanssa yhdessä. Terveisin kolmekymppinen nainen.

Vierailija
16/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:19"]Minä olen 23-vuotias, olen seurustellut nyt 2-v reilusti vanhemman miehen kanssa. 

Ihan siitä syystä että haluan vakavan suhteen. Oman ikäisillä miehelli tahtoo se menojalka vielä vipattaa, täytyy vielä vähä testata sitä omaa viehättävyyttä ja egokin on turhan iso. Riehutaan kännissä ym. hauskaa. Mielipiteet ovat teräviä, ovat kuin hiomattomia timantteja. 

Näin se vaan menee. Nuorelle miehelle sanoisin että keskittyy mielummin hauskanpitoon, opiskeluun ja itsensä kehittämiseen kuin parisuhteen etsimiseen. Kun ikää alkaa tulla enemmän niin sitten on aikaa heilastella niitä nuorempia naisia. :) 
[/quote]
Haista paska! Rahan ahne lortto

Vierailija
17/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:19"]

[/quote]

[/quote]

Sä olet vain ruma. Siitä se johtuu. Älä huoli. Onneksi kelpaat maksullisille naisille. Ne vasta sun rahaa haluaakin :)

Vierailija
18/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:19"]Minä olen 23-vuotias, olen seurustellut nyt 2-v reilusti vanhemman miehen kanssa. 

[/quote]
Myönnä nyt että rahan takia. Et sä muuten kai vanhaa ukkoa panis.

Vierailija
19/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sinkkuus johtuu hänen koulutuksen puutteesta. Ei osaa edes kirjoittaa helppoja suomen kielen sanoja.

Vierailija
20/22 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritähän ensi kerralla kirjoittaa aloitus oikeaoppisesti selvällä suomen kielellä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi