Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävät miehet hoi!

Vierailija
25.06.2015 |

Voisitteko kuvitella koskaan rakastuvanne niin kovasti että ette enää haluaisi/pystyisi käymään vieraissa? Mietin tässä alkavan parisuhteen kynnyksellä että uskallanko lähteä tähän leikkiin vai en. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua. Mutta voiko ihminen yhtäkkiä muuttua? Edelliset suhteet päättyneet juuri pettämisien takia mutta nyt kun on jo ihan miehen iässä niin voisikohan kuvitella hänen rauhoittuvan? Vai teenkö päätökseni tietäen että sama touhu voi jatkua minunkin kanssani. Meidän suhde on oikeastaan täydellinen, sovimme toisillemme loistavasti ja puhumme aivan kaikesta ja ainakin tähän mennessä olemme molemmat olleet toisillemme hyvin rehellisiä ja puhuneet myös omista huonoista puolistamme avoimesti. Myös siis tästä pettämisasiasta. Seksin suhteen ei pitäisi olla huolta, hän saa minulta ihan mitä keksii pyytää ja olen nuori ja kaunis ja treenattu kroppainen ja mies rakastaa vartaloani.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin jos ei olisi aiemmin pettänyt, mutta jos aikaisempaa taustaa niin en uskaltaisi luottaa.

Vierailija
2/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää jos on ennenkin pettänyt. Alkuhuuman jälkeen tulee arki ja pettäminen taas kuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vakava kysymys. Odotan myös mielenkiinnolla, mitä miehet vastaavat. 

Vierailija
4/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petyämisesdä ole kyse siitä etteikö rakastaisi tai etteikö maailman kauneinkin nainen voisi tulla petetyksi. Miehet nyt vain kyllästyy ja haluaa kokeilla erilaisia naisia. On arpapeliä löytääkö miehen joka pitää tuon halun kurissa.

Vierailija
5/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää niin se pettää, oli puolisona sitten Halle Berry tai Jennifer Lopez. Tämä siis kommenttina siihen, että on kaunis ja hyväkroppainen.

Vierailija
6/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä minäkin mietin. Miehellä on kyllä ollut varmasti todella paljon seksikumppaneita joten en usko hänen kaipaavan vieraisiin ainakaan kokemattomuuttaan. Tämä mies on komea ja erittäin pidetty ihminen, luulenpa että 95% naisista lähtisi hänen mukaansa jos hän sitä haluaisi. Tosin sama minullakin. Molemmat olemme luonteiltamme sellaisia että meistä on helppo tykätä. Mies on minua 20v vanhempi joten olisin hänelle tavallaan ehkä vähän myös jonkinlainen ylpeyden aihe. Ikäero ei meidän välisessä kanssakäymisessä näy käytännössä mitenkään, minä olen lähes 30. Olen aina pitänyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä, oman ikäisten jutut ei oikein sytytä. Meillä on samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, toki myös erillisiä. Olen kyllä miettinyt sitä hänellekkin että onkohan naiivia minun kuvitellakkaan edes hänen muuttuvan minun takiani, varsinkin jos se on juuri sellainen tilanne johon on puolivahingossa ajautunut ja se tapahtuu kerran eikä siihen sisälly tunteita.. Pitäisikö sillon vaan ajatella että itsepähän tiedän mihin soppaan olen lusikkani laittanut? Ja toisaalta, miksi minun pitäisi siitä saada edes tietää? Onhan se kyllä nöyryyttävää noin ajatuksen tasolla että mies on käynyt vieraissa ja kaikki muut tietää sen paitsi minä. Voiko sitten enää kulkea ylpeänä toisen rinnalla? Kaikki tuntuvat nykyään pettävän toisiaan, onko se loppujen lopuksi sitten niin maailmanloppu että sen pelon takia kannattaa uhrata kaikki se yhteinen, ihana elämä mikä meillä tulisi olemaan edessä? AP

Vierailija
7/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja alkoholia emme juurikaan käytä, todella harvoin. Emme kumpikaan luuhaa baareissa. AP

Vierailija
8/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:19"]Sitäpä minäkin mietin. Miehellä on kyllä ollut varmasti todella paljon seksikumppaneita joten en usko hänen kaipaavan vieraisiin ainakaan kokemattomuuttaan. Tämä mies on komea ja erittäin pidetty ihminen, luulenpa että 95% naisista lähtisi hänen mukaansa jos hän sitä haluaisi. Tosin sama minullakin. Molemmat olemme luonteiltamme sellaisia että meistä on helppo tykätä. Mies on minua 20v vanhempi joten olisin hänelle tavallaan ehkä vähän myös jonkinlainen ylpeyden aihe. Ikäero ei meidän välisessä kanssakäymisessä näy käytännössä mitenkään, minä olen lähes 30. Olen aina pitänyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä, oman ikäisten jutut ei oikein sytytä. Meillä on samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, toki myös erillisiä. Olen kyllä miettinyt sitä hänellekkin että onkohan naiivia minun kuvitellakkaan edes hänen muuttuvan minun takiani, varsinkin jos se on juuri sellainen tilanne johon on puolivahingossa ajautunut ja se tapahtuu kerran eikä siihen sisälly tunteita.. Pitäisikö sillon vaan ajatella että itsepähän tiedän mihin soppaan olen lusikkani laittanut? Ja toisaalta, miksi minun pitäisi siitä saada edes tietää? Onhan se kyllä nöyryyttävää noin ajatuksen tasolla että mies on käynyt vieraissa ja kaikki muut tietää sen paitsi minä. Voiko sitten enää kulkea ylpeänä toisen rinnalla? Kaikki tuntuvat nykyään pettävän toisiaan, onko se loppujen lopuksi sitten niin maailmanloppu että sen pelon takia kannattaa uhrata kaikki se yhteinen, ihana elämä mikä meillä tulisi olemaan edessä? AP
[/quote]
Ihan vaan sellanen vinkki, että KUKAAN ei ajaudu "puolivahingossa" pettämään. Ihminen joka rakastaa toista, ei kykene siihen. Ei mulla muuta.

Vierailija
9/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki petetyksi tulleet ihmiset, jotka jatkavat suhdettaan, ei ole todellakaan onnellisia enää.

Vierailija
10/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:04"]

Ei petyämisesdä ole kyse siitä etteikö rakastaisi tai etteikö maailman kauneinkin nainen voisi tulla petetyksi. Miehet nyt vain kyllästyy ja haluaa kokeilla erilaisia naisia. On arpapeliä löytääkö miehen joka pitää tuon halun kurissa.

[/quote]

Ei pettämisesdä ole kyse siitä etteikö rakastaisi tai etteikö maailman komein mies voisi tulla petetyksi. Naiset nyt vain kyllästyy ja haluaa kokeilla erilaisia miehiä. On arpapeliä löytääkö naisen joka pitää tuon narttumaisuuden kurissa.

Vierailija
11/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:19"]Sitäpä minäkin mietin. Miehellä on kyllä ollut varmasti todella paljon seksikumppaneita joten en usko hänen kaipaavan vieraisiin ainakaan kokemattomuuttaan. Tämä mies on komea ja erittäin pidetty ihminen, luulenpa että 95% naisista lähtisi hänen mukaansa jos hän sitä haluaisi. Tosin sama minullakin. Molemmat olemme luonteiltamme sellaisia että meistä on helppo tykätä. Mies on minua 20v vanhempi joten olisin hänelle tavallaan ehkä vähän myös jonkinlainen ylpeyden aihe. Ikäero ei meidän välisessä kanssakäymisessä näy käytännössä mitenkään, minä olen lähes 30. Olen aina pitänyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä, oman ikäisten jutut ei oikein sytytä. Meillä on samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, toki myös erillisiä. Olen kyllä miettinyt sitä hänellekkin että onkohan naiivia minun kuvitellakkaan edes hänen muuttuvan minun takiani, varsinkin jos se on juuri sellainen tilanne johon on puolivahingossa ajautunut ja se tapahtuu kerran eikä siihen sisälly tunteita.. Pitäisikö sillon vaan ajatella että itsepähän tiedän mihin soppaan olen lusikkani laittanut? Ja toisaalta, miksi minun pitäisi siitä saada edes tietää? Onhan se kyllä nöyryyttävää noin ajatuksen tasolla että mies on käynyt vieraissa ja kaikki muut tietää sen paitsi minä. Voiko sitten enää kulkea ylpeänä toisen rinnalla? Kaikki tuntuvat nykyään pettävän toisiaan, onko se loppujen lopuksi sitten niin maailmanloppu että sen pelon takia kannattaa uhrata kaikki se yhteinen, ihana elämä mikä meillä tulisi olemaan edessä? AP
[/quote]
Ihan vaan sellanen vinkki, että KUKAAN ei ajaudu "puolivahingossa" pettämään. Ihminen joka rakastaa toista, ei kykene siihen. Ei mulla muuta.
[/quote]
Älä puhu toisten suilla. Sinä et tiedä muiden rakastamisista yhtään mitään. Voit puhua vain ja ainoastaan itsestäsi. Että ärsyttää tälläiset kommentit.

Vierailija
12/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen perimä määrää ettei se ole tarkoitettu sitoutumaan yhteen ihmiseen koko elämänsä ajaksi. Miehen duuni on levittää siementään mahdollisimman laajalle.

Vierailija
13/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitä että onko toinen luotettava ei voi millään muulla tavoin tsaada tietoon kuin luottamalla. Minä en luottaisi ihmiseen joka on pettänyt useita aikaisempia kumppaneitaan. Onko hän kertonut tarkemmin millaisissa tilanteissa on pettänyt?

itse petin yhtä naisystävääni, joka ei arvostanut tai ainakaan näyttänyt tai kertonut minulle arvostamisestaan. Ei kannustanut tai ollut tukenani. Ihan mahtava ihminen, mutta liian itsekeskeinen parisuhteeseen. Tiedän että olisi ollut järkevämpää ensin laittaa suhde poikkk ja sitten vasta panna muita, mutta tuolllon en siihen kyennyt ja halusin. Kaipasin. Janosin läheisyyttä ja arvostusta. En ole ylpeä mutta en todellakaan kadu.

Vierailija
14/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:19"]Sitäpä minäkin mietin. Miehellä on kyllä ollut varmasti todella paljon seksikumppaneita joten en usko hänen kaipaavan vieraisiin ainakaan kokemattomuuttaan. Tämä mies on komea ja erittäin pidetty ihminen, luulenpa että 95% naisista lähtisi hänen mukaansa jos hän sitä haluaisi. Tosin sama minullakin. Molemmat olemme luonteiltamme sellaisia että meistä on helppo tykätä. Mies on minua 20v vanhempi joten olisin hänelle tavallaan ehkä vähän myös jonkinlainen ylpeyden aihe. Ikäero ei meidän välisessä kanssakäymisessä näy käytännössä mitenkään, minä olen lähes 30. Olen aina pitänyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä, oman ikäisten jutut ei oikein sytytä. Meillä on samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, toki myös erillisiä. Olen kyllä miettinyt sitä hänellekkin että onkohan naiivia minun kuvitellakkaan edes hänen muuttuvan minun takiani, varsinkin jos se on juuri sellainen tilanne johon on puolivahingossa ajautunut ja se tapahtuu kerran eikä siihen sisälly tunteita.. Pitäisikö sillon vaan ajatella että itsepähän tiedän mihin soppaan olen lusikkani laittanut? Ja toisaalta, miksi minun pitäisi siitä saada edes tietää? Onhan se kyllä nöyryyttävää noin ajatuksen tasolla että mies on käynyt vieraissa ja kaikki muut tietää sen paitsi minä. Voiko sitten enää kulkea ylpeänä toisen rinnalla? Kaikki tuntuvat nykyään pettävän toisiaan, onko se loppujen lopuksi sitten niin maailmanloppu että sen pelon takia kannattaa uhrata kaikki se yhteinen, ihana elämä mikä meillä tulisi olemaan edessä? AP
[/quote]
[/quote]
Älä puhu toisten suilla. Sinä et tiedä muiden rakastamisista yhtään mitään. Voit puhua vain ja ainoastaan itsestäsi. Että ärsyttää tälläiset kommentit.
[/quote]
Ottiko koville tajuta ettei miehesi sua voinut rakastaa kun petti sua kymmenen naisen kanssa? Haha

Vierailija
15/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:00"]

Voisitteko kuvitella koskaan rakastuvanne niin kovasti että ette enää haluaisi/pystyisi käymään vieraissa? Mietin tässä alkavan parisuhteen kynnyksellä että uskallanko lähteä tähän leikkiin vai en. Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua. Mutta voiko ihminen yhtäkkiä muuttua? Edelliset suhteet päättyneet juuri pettämisien takia mutta nyt kun on jo ihan miehen iässä niin voisikohan kuvitella hänen rauhoittuvan? Vai teenkö päätökseni tietäen että sama touhu voi jatkua minunkin kanssani. Meidän suhde on oikeastaan täydellinen, sovimme toisillemme loistavasti ja puhumme aivan kaikesta ja ainakin tähän mennessä olemme molemmat olleet toisillemme hyvin rehellisiä ja puhuneet myös omista huonoista puolistamme avoimesti. Myös siis tästä pettämisasiasta. Seksin suhteen ei pitäisi olla huolta, hän saa minulta ihan mitä keksii pyytää ja olen nuori ja kaunis ja treenattu kroppainen ja mies rakastaa vartaloani.

[/quote]

Minusta tämä on enemmän yksilö kuin sukupuolikysymys. Eräillä ihmisillä niin naisilla kuin miehillä on erittäin korkea moraali mitä tulee ihmissuhdeasioihin. Itse en edes osaa kuvitella pettäväni ketään.

Vierailija
16/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:32"]

[/quote]

Samaa mieltä.

Itse asiassa koko avaus on ihan hullu. Ap kuvailee miestä ja itseään ja erinomaisuuttaan ja millainen palkinto hän olisi tuolle miehelle - mutta miten me nyt voidaan hihasta vetää lupaus siitä, ettei mies petä, ikinä koskaan.

Mitä sinä ap oikein ajatkaan takaa tällä avauksella?

Vaikka löytyisi 50 esimerkkiä siitä, ettei petä, kuitenkin löytyy aina samanverran esimerkkejä että pettää. Kumpaan joukkoon miehesi sitten kuuluu, sitä emme voi tietää, et sinä eikä tällä hetkellä miehesikään.

Vierailija
17/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:00"]

Ollaan tapailtu jo jonkin aikaa ja mies vaikuttaa olevan aivan umpirakastunut ja sanoo ettei koskaan voisi kuvitella pettävänsä minua.

[/quote]

No kuka sitä nyt tapailuvaiheessa tai edes 10 vuoden avioliiton jälkeen sanoisi: "Kuule minä voisin kuvitella pettäväni sinua."

Naisille sanotaan mitä he haluavat kuulla.

Vierailija
18/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan takaa naistenmiesten kokemuksia ja mielipiteitä, voiko sellaisesta muuttua uskolliseksi jos rakastaa tarpeeksi? Vai onko typerää odottaa uskollisuutta ylipäätään keltään? Niin, tiedän sen että se on 50/50. Kuvailen ainoastaan sitä minkälaisia me olemme, tarkoittaen sitä että periaatteessa ei ole mitään miksi hänen tarvitsisi vieraisiin mennä, en todellakaan mitenkään hehkuta erinomaisuuttani, tosiasiat vaan on tosiasioita. Jos olisin ylipainoinen ja ruma niin kommentit tähän olisivat aivan erilaisia. Minä pidän huolta itsestäni ja itsetuntoni on hyvä. Se vaikuttaa suhteeseen aika paljon. AP

Vierailija
19/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tiedän myös sen että kyllä minuakin voi pettää. Ex mieheni petti kun odotin lasta. Mutta meillä oli muutenkin huono parisuhde, emme puhuneet asioista ja olimme aivan eri aaltopituuksilla muutenkin. AP

Vierailija
20/56 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:52"]Ajan takaa naistenmiesten kokemuksia ja mielipiteitä, voiko sellaisesta muuttua uskolliseksi jos rakastaa tarpeeksi? Vai onko typerää odottaa uskollisuutta ylipäätään keltään? Niin, tiedän sen että se on 50/50. Kuvailen ainoastaan sitä minkälaisia me olemme, tarkoittaen sitä että periaatteessa ei ole mitään miksi hänen tarvitsisi vieraisiin mennä, en todellakaan mitenkään hehkuta erinomaisuuttani, tosiasiat vaan on tosiasioita. Jos olisin ylipainoinen ja ruma niin kommentit tähän olisivat aivan erilaisia. Minä pidän huolta itsestäni ja itsetuntoni on hyvä. Se vaikuttaa suhteeseen aika paljon. AP
[/quote]
Älykkyyskin kannattaa ottaa mukaan. Se sinulta näyttää puuttuvan jos oikeasti ajattelet että miehet pettää vain läskejä ja rumia.