Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa olla lapsen kanssa

Vierailija
25.06.2015 |

meillä on kohta vuoden täyttävä lapsi, joka tällä hetkellä tekee hampaita ja nukkuu todella huonosti, ja minä hoidan yöheräämiset. Olen vauvavuoden aikana pyytänyt mieheltä max 4krt että saisin nukkua yöllä, ja nyt hänen lomallaan "sain" viime yön nukkua. Mies kyllä herää lähes aina kun tyttö itki, mjtta välillä tuntuu että antaa hänen vain huutaa eikä tee mitään elettäkään hiljentääkseen häntä. No, nosti vauvan väliimme viiden aikoihin ja tyttö vaan huusi, minä nousin hakemaan maitoa, jota juotuaan hiljeni tunniksi ja alkoi vähän kuuden jälkeen touhuilemaa . Mies nousi lapsen kanssa ja tyttö huusi täyttä kurkkua märässä vaipassa, kun mies näki tärkeämmäksi juoda itse aamukahviaan kuin syöttää tai vaihtaa lapselleen vaipan. Kauheaa huutoa tunti ja nousen ylös niin tämä mököttää sohvalla lapsen kanssa ja alkaa valittaa ettei ole saanut nukkua vuoteen kokonaisia öitä (ihan kun minä olisin, hän sentään työmatkoillaan nukkuu) ja miten lapsi vaan huutaa. Äsken hän paineli nukkumaan vihaisena ja mulla on täällä ihan hyväntuulinen ja tyytyväinen tyttö joka ei kanssani huuda tällä hetkellä yhtään. tuo tekee vaan omat juttunsa aina ensin, omat tarpeet menee aina vauvan edelle ym.. Käsittämätöntä! Mies ei vaan ymmärrä että tälläistä tämä lapsiarki on! Hän saattaa tiuskia yöllä huutavalle lapselle ja menettää itkuun hermonsa. Hän ei yhtään ymmärrä että minä olen 98% hoitanut lapsen koko vuoden ja saatan myös olla väsynyt, mutta kun hän kyse yhden yön valvoo niin on aivan poikki ja valivali. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin helvetin vaikeaa sanoa sille miehelle että tässä sun lapsi hoida mä nukun nyt?!?!?!?!!!?????

Vierailija
22/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten asioiden tekeminen joista ei yhtään pidä, on paljon raskaampaa kuin sellaisten joista pitää. Miettikääpä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lapsi huutamaan yöllä herätä miehes otki sänkystä alas ja käske hoitamaan se??? En voi käsittää mitä tossuja kaikki naiset täällä on kun ei saa miestään tekemään mitään????

Vierailija
24/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se mies ruotuun.

Vierailija
25/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap edes jäit nukkumaan samaan sänkyyn? Onhan se selvää ettet voi nukkua jos lapsi huutaa vieressä. Olisit mennyt nukkumaan toiseen huoneeseen tulpat päässä niin miehen olisi ollut pakko hoitaa kersa itse.

Vierailija
26/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:28"]Jätä se lapsi huutamaan yöllä herätä miehes otki sänkystä alas ja käske hoitamaan se??? En voi käsittää mitä tossuja kaikki naiset täällä on kun ei saa miestään tekemään mitään????
[/quote]

Kyllä mä uskon että monikin saa yksityiskohtaisella ja päivittäin toistuvalla ohjeistuksella miehen toimimaan "oikein".

Kyse on varmaan siitä, miten sieppaa että tämä toiminta ei tule automaattisesti ja pyytämättä, ilman jatkuvaa huomauttelua, luonnostaan. Ollaan nykyään muka niin tasa-arvoisia, mutta kun naisella on naisen hormonit ja kyky/vaisto vastata lapsen tarpeisiin ihan biologiansa ansiosta, ei mieheltä kannata odottaa. En kiellä etteikö herkkiä, sensitiivisiä ja aloitteellisia miehiä olekaan, mutta usein (tässä ketjussa) valitetaan nyt niistä jotka kirjaimellisesti ovat pahimmillaan perheessä yksi huollettava lisää.

Vierailija
27/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Minkälaisten miesten kanssa te oikein lisäännytte? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme