Miten kirjoitatte kamoon?
Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.
Itse olen aina kirjoittanut sen "camoon". Nyt sitten ku mä aikaisemmin tänään viestittelin erään ystäväni kanssa, ja kirjoitin camoon, hän alkoi valittaa siitä etten muka osaa kirjoittaa mitään oikeen. En alkanut väittää yhtään vastaan, kun hän on kuitenkin kaamea hikke ja varmaan osaa suomea paremmin kun mä ja olisin vain nolannut itseni jos olin väärässä.
Niin siis mut mun mielestä mä kirjoitan sen ihan oikeen mut korjatkaa jos oon väärässä. Jos täällä olis vaikka joku äikänopettaja.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.
Itse olen aina kirjoittanut sen "camoon". Nyt sitten ku mä aikaisemmin tänään viestittelin erään ystäväni kanssa, ja kirjoitin camoon, hän alkoi valittaa siitä etten muka osaa kirjoittaa mitään oikeen. En alkanut väittää yhtään vastaan, kun hän on kuitenkin kaamea hikke ja varmaan osaa suomea paremmin kun mä ja olisin vain nolannut itseni jos olin väärässä.
Niin siis mut mun mielestä mä kirjoitan sen ihan oikeen mut korjatkaa jos oon väärässä. Jos täällä olis vaikka joku äikänopettaja.
[/quote]
Cum on! Johan se tuli tuossa ensimmäisessä vastauksessakin.
[/quote]
Okei kiitti et vihdoinkin joku selvensi et miten se oikeesti on. :) En kyl ymmärrä näit jotka tulee laittamaan vitsil joitain väärii vastauksii :(
ap
ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:55"]ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.
[/quote]
No kyllä se kuule on suomea ihan satavarmasti vai väitätkö että minä puhun kavereiden kanssa englantia :D ap
Jos kirjoittaisin sanan muutenkin mahdollisimman suomalaisittain, niin tuntuisi hölmöltä jättää se c vaihtamatta k:hon. Eli kamoon.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.
[/quote]
[/quote]
Okei kiitti et vihdoinkin joku selvensi et miten se oikeesti on. :) En kyl ymmärrä näit jotka tulee laittamaan vitsil joitain väärii vastauksii :(
ap
[/quote]
Cum tarkoittaa slangilla spermaa joten tuokin on kyllä väärin. C'mon tai kamoon
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Cum tarkoittaa slangilla spermaa joten tuokin on kyllä väärin. C'mon tai kamoon
[/quote]
Vihdoin joku joka tietää mitä kirjoittaa. AP, LUE TÄMÄ!!!⇧⇧⇧⇧⇧
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:55"]ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.
[/quote]
No kyllä se kuule on suomea ihan satavarmasti vai väitätkö että minä puhun kavereiden kanssa englantia :D ap
[/quote]
Ja paljastui provoksi...
Camoooooooooon!
Täällä on monta hyvää vastausta, josta kyllä se idiootti kaverisikin tajuaa, mitä sillä meinataan. Ei kai kukaan jaksa tosissaan nipottaa toisen virheistä, jos asian tajuaa.
provo havaittu, toistan provo havaittu iiuuiiiuuuiiiuuuuiiiiuuuuiiiiuuuu. Paikalle tarvitaan lisäjoukkoja
En mitenkään. Turha ilmaisu, jota ilman pärjää hyvin.
Come on.
Camoon suomeksi hykkismurteella.
Siis come in olisi aivan oikea vastaus, mutta kyllä camoonkin käy. Suomeksihan come in tarkoittaa...
no, vähän riippuu siitä että missä tilanteessa se sanotaan. Jos vaikka jalkapallopelissä päästää pallon maaliin, ja sitten joku toinen tulee vain sanomaan että "ow come in!" niin se on suomeksi niinkuin "haloo!" tai "huhuu!". Mutta jos taas sen sanoo vaikka jonossa: "come in mene jo eteenpäin!" niin se taas on suomeksi "hei!"
C'mon.