Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kirjoitatte kamoon?

Vierailija
24.06.2015 |

Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.

Itse olen aina kirjoittanut sen "camoon". Nyt sitten ku mä aikaisemmin tänään viestittelin erään ystäväni kanssa, ja kirjoitin camoon, hän alkoi valittaa siitä etten muka osaa kirjoittaa mitään oikeen. En alkanut väittää yhtään vastaan, kun hän on kuitenkin kaamea hikke ja varmaan osaa suomea paremmin kun mä ja olisin vain nolannut itseni jos olin väärässä.

Niin siis mut mun mielestä mä kirjoitan sen ihan oikeen mut korjatkaa jos oon väärässä. Jos täällä olis vaikka joku äikänopettaja.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'mon.

Vierailija
22/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.

Itse olen aina kirjoittanut sen "camoon". Nyt sitten ku mä aikaisemmin tänään viestittelin erään ystäväni kanssa, ja kirjoitin camoon, hän alkoi valittaa siitä etten muka osaa kirjoittaa mitään oikeen. En alkanut väittää yhtään vastaan, kun hän on kuitenkin kaamea hikke ja varmaan osaa suomea paremmin kun mä ja olisin vain nolannut itseni jos olin väärässä.

Niin siis mut mun mielestä mä kirjoitan sen ihan oikeen mut korjatkaa jos oon väärässä. Jos täällä olis vaikka joku äikänopettaja.
[/quote]
Cum on! Johan se tuli tuossa ensimmäisessä vastauksessakin.
[/quote]
Okei kiitti et vihdoinkin joku selvensi et miten se oikeesti on. :) En kyl ymmärrä näit jotka tulee laittamaan vitsil joitain väärii vastauksii :(
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
24/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.

Vierailija
25/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:55"]ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.
[/quote]
No kyllä se kuule on suomea ihan satavarmasti vai väitätkö että minä puhun kavereiden kanssa englantia :D ap

Vierailija
26/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaisin sanan muutenkin mahdollisimman suomalaisittain, niin tuntuisi hölmöltä jättää se c vaihtamatta k:hon. Eli kamoon.

Vierailija
27/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.

[/quote]
[/quote]
Okei kiitti et vihdoinkin joku selvensi et miten se oikeesti on. :) En kyl ymmärrä näit jotka tulee laittamaan vitsil joitain väärii vastauksii :(
ap
[/quote]
Cum tarkoittaa slangilla spermaa joten tuokin on kyllä väärin. C'mon tai kamoon

Vierailija
28/38 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:33"]Niin, kysymys tuli tuossa otsikossa.

[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Cum tarkoittaa slangilla spermaa joten tuokin on kyllä väärin. C'mon tai kamoon
[/quote]
Vihdoin joku joka tietää mitä kirjoittaa. AP, LUE TÄMÄ!!!⇧⇧⇧⇧⇧

Vierailija
29/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cum øñ

Vierailija
30/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:55"]ap ootkos sie vähän tyhmä se on englantia.
[/quote]
No kyllä se kuule on suomea ihan satavarmasti vai väitätkö että minä puhun kavereiden kanssa englantia :D ap
[/quote]
Ja paljastui provoksi...

Vierailija
31/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camåån

Vierailija
32/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noemoc

Vierailija
33/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoooooooooon!

Täällä on monta hyvää vastausta, josta kyllä se idiootti kaverisikin tajuaa, mitä sillä meinataan. Ei kai kukaan jaksa tosissaan nipottaa toisen virheistä, jos asian tajuaa.

Vierailija
34/38 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo havaittu, toistan provo havaittu iiuuiiiuuuiiiuuuuiiiiuuuuiiiiuuuu. Paikalle tarvitaan lisäjoukkoja

Vierailija
35/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

chachamoooon

Vierailija
36/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Turha ilmaisu, jota ilman pärjää hyvin. 

Vierailija
37/38 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come on.
Camoon suomeksi hykkismurteella.

Vierailija
38/38 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis come in olisi aivan oikea vastaus, mutta kyllä camoonkin käy. Suomeksihan come in tarkoittaa...

no, vähän riippuu siitä että missä tilanteessa se sanotaan. Jos vaikka jalkapallopelissä päästää pallon maaliin, ja sitten joku toinen tulee vain sanomaan että "ow come in!" niin se on suomeksi niinkuin "haloo!" tai "huhuu!". Mutta jos taas sen sanoo vaikka jonossa: "come in mene jo eteenpäin!" niin se taas on suomeksi "hei!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi