Puhelu tuntemattomasta numerosta. Kerrotko nimesi…?
Kommentit (54)
Henkilökohtaiseen luuriin vastaan yleensä vain etunimellä mikäli vieras numero.
Jos joku sattuu soittamaan (yleensä ainoastaan äitini soittaa.. Terveisin yksinäinen yrjänä), niin vastaan Haloo.
En vastaa, tai vastaan "Haloo?". Vastataanhan ulkomaillakin "Hello?". En ymmärrä mitä junttia siinä on, jos joku väittää.
Saisi nimen ja osoitetiedotkin fonectasta, jos sillä mun numerokin on.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:42"]Miksen kertoisi?
[/quote]
Tämä. Numeroni ei ole salainen, eli soittaja kyllä aina halutessaan tietää nimeni. Oletan myös soittajan esittäytyvän aluksi.
Jos tuntemattomasta numerosta soitetaan, niin ne tietävät mun nimen vaikka vastaan haloo.
Olen joutunut viimepäivinä erikoisiin tilanteisiin, kun olen vastannut vain "haloo" tai kertomalla etunimeni. Ihmiset eivät kerro heti asiaansa, eivätkä he esittele itseään. Yksikin kysyi koko nimeäni, vaikka ei ollut kertonut omaansa ja asiaansa. Olin soittanut hänen työnumeroonsa ja sitten jouduinkin arvuuttelemaan, että missähän asiassa tämä henkilö ottaa minuun yhteyttä. Olisi kertonut edes firman nimen! Vaikka olin hankkimassa itselleni häneltä palvelua, jouduin pohtimaan, että liittyykö vastaanottamani puhelu ehkä johonkin muuhun asiaan. Kesäistä asiakaspalvelua? Soittajat ovat olleet miehiä ja puhetapa flirttaileva kaiken lisäksi.
ap
sukunimen