Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelu tuntemattomasta numerosta. Kerrotko nimesi…?

Vierailija
24.06.2015 |

kun vastaat?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan Haloo

Vierailija
2/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon "terve". Jos tiedän että joku ns. Tärkeä soittaa, saatan vastata etunimellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuuluu yleissivistykseen. Ei ennen vanhaankaan näkyny kuka soitti ja silti ihmiset osasi vastata puhelimeen kohteliaasti omalla nimellä.

Vierailija
4/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estänyt tuntemattomista numeroista soiton.

Väheni myyntisoitot yli puolella. Suosittelen.

Vierailija
5/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan perinteiseen venäläiseen tapaan, 'kuuntelen teitä'.

Vierailija
6/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä "haloo?" tai etunimellä. 

Vierailija
7/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ovat estolistalla! Koska tiedän että soittaja on Elisa. Ne kun ei myy mitään vaan tarjoo päivitystä ja joka maksaa, kun on kallimpi nettiyhteys. Jatkuvaa häiriköintiä. Tarjotaan tabletteja vaikka olen juuri sellaisen ostanut osa-maksulla ja ei tarkasteta mitä olen ostanut tai mitä juuri maksan heille.

Minäkin päivitin Elisan estolistalle.

Vierailija
8/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ollenkaan

Vierailija
9/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos odotan puhelua työhaastatteluun tms. Muuten karjun halloota.

Vierailija
10/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon haloo. Jos sit mua kysytään nimeltä niin kysyn kuka kysyy.

Vierailija
11/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä "niin?"

Vierailija
12/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on firman puhelin, joten vastaan aina koko nimellä. Iltaisin en vastaa tuntemattomiin numeroihin, ainakaan jos ne on 044-alkuisia (puhelinmyyjiä).

Vierailija
13/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF?

Sanon - haloo.

Jos kysytään missä puhelu on/kuka olen, niin kysyn kuka soittaa...

Sanon nimeni vain silloin harvoin kun odotan jotain puhelua (lääkäriltä, kuljetusyhtiöltä...)...

Jos numero ei näy, niin soittaja ei ole mikään palvelun tuottaja, joten en koskaan.

41v m

Vierailija
14/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina koko nimellä. Se on kohteliasta. Minun numeroni ei ole alainen, eikä kukaan pelkkää nimeäni voi käyttää vääriin tarkoituksiin.

Vierailija
15/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina sukunimellä, koska toi on myös samalla työpuhelin niin ei voi tietää millä asialla soitellaan.

Vierailija
16/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan aina etunimellä jos tulee puhelu yksityisestä tai tuntemattomasta numerosta. Numeroni ei ole salainen ja tietoni saa kyllä selville sukunimeä ja osoitetta myöten jos haluaa.

Vierailija
17/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimen. Ei se mikään salaisuus ole. Tod. näk. tyyppi jo tietää nimeni ellei ole väärä nro.

Vierailija
18/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soittaa arvauskeskuksesta lekurit ja hoitsut tuntemattomasta nrosta, joten tietenkin vastaan nimellä. Voi olla jotain testituloksia tms tärkeää, tai varattu soittoaika.

Vierailija
19/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omalla nimelläni, eihän se mikään salaisuus ole. Ja jos jättäisin kokonaan vastaamatta tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin, olisi kyllä monta asiaa jäänyt hoitamatta. Olen saanut yllättäviä työtarjouksia sellaisista numeroista, joita en ole tunnistanut. On soitettu lääkäristä, vaikka en ole odottanut soittoa (koska olen luullut asian olevan loppuun käsitelty), ja poliisillakin on ollut odottamatonta asiaa. Joskus soittaja on ollut ystävä tai perheenjäsen, jolta on ollut akku loppu ja joka on siksi lainannut jonkun toisen puhelinta. Onhan niissä myös puhelinmyyjiä, mutta eiväthän ne ole mikään ongelma - yllättävän moni lopettaa puhelun kiltisti, kun sanon jämäkästi kiitos ei, ja muussa tapauksessa voin toivottaa hyvää päivänjatkoa ja katkaista puhelun itse.

Vierailija
20/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on salaisella numerolla ja yksityisellä numerolla..joku yksityinen numero on ruvennut soittelemaan mulle noin kerran kk ja laittaa aina vaan luurin korvaan kun olen vastannut..omalla koko nimelläni.