Katselin mun näppäimistöä ja huomasin että
Käytän eniten kirjaimia E,R,T,U,I,O,,A,S,K,L,Ä,N ja M. Ne näppäimet on kuluneimmat.
Ei tällä tiedolla ollut mitään painoarvoa mutta ajattelin vain kertoa. Näin tylsistynyt oikeasti on sinkkuäiti kun lapsi on nukkumassa :D
Kommentit (7)
Suomen kielen kirjainten frekvenssi eli esiintymisyleisyys tekstissä:
Mulla taas lapsi 2v irroitti liki kaikki näppäimet läppäristä ja lapsi 4v laittoi ne takaisin, juuri missään ei siis näy oikea kirjain. Mutta en ole viitsinyt korjata, kun oon huomannut että kirjoitus sujuu silti lähes aina, vaikka en tiennyt osaavani paikkoja ulkoa. Joskus jos tulee vaikeuksia, pitää sulkea silmänsä. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:57"]Käytän eniten kirjaimia E,R,T,U,I,O,,A,S,K,L,Ä,N ja M. Ne näppäimet on kuluneimmat. Ei tällä tiedolla ollut mitään painoarvoa mutta ajattelin vain kertoa. Näin tylsistynyt oikeasti on sinkkuäiti kun lapsi on nukkumassa :D [/quote] "Sinkkuäiti" Wtf? Olet siis YH-sossuloinen.
[/quote]
Monet yh:t käyvät töissä nauttimatta sossun antimista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:57"]Käytän eniten kirjaimia E,R,T,U,I,O,,A,S,K,L,Ä,N ja M. Ne näppäimet on kuluneimmat. Ei tällä tiedolla ollut mitään painoarvoa mutta ajattelin vain kertoa. Näin tylsistynyt oikeasti on sinkkuäiti kun lapsi on nukkumassa :D [/quote] "Sinkkuäiti" Wtf? Olet siis YH-sossuloinen.
[/quote]
Erittäin typerää ja ajattelematonta laukoa tuollaista. Sanoisitko saman myös päin naamaa kaikille vastaavassa tilanteessa oleville? Nimettömänä on helppo huudella netissä..
[/quote]
Sinkku ja yh on kaksi eri asiaa. Tulen aina olemaan yh, vaikka menisin naimisiin.
-ap
Tää viesti, siis, turhuudessaan saa ihan sanattomaks ja takaisin perusasioiden ääreen. Samaistun niin tuohon väsyneeseen tylsyyteen :)