Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mies sinun mielestä kiinnostava? (kuva)

Vierailija
24.06.2015 |

Menisitkö juttelemaan tämän miehen kanssa, jos näkisit hänet jossain baaritiskillä/kauppajonossa tms.?

http://s1.kozaczek.pl/2013/12/01/james-packer-3-15.jpg

Muuttuuko ajatuksesi, jos tietäisit hänen olevan Australian rikkain ja seurustelukumppaneina mm. Miranda Kerr ja Mariah Carey?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja ei muuttuisi. Luonnossa käyminen ja retkeily/liikunta tärkeää mulle. Tommosen möhömahan kanssa tuskin voi edes haaveillakkaan tämmösestä.

Vierailija
42/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:03"]

Liian iso maha.

[/quote]

Minulle ainakin merkitsisi se kuinka hyvää elämää viettäisimme tuon ihmisen kanssa. Siinä ei miljardit tilillä merkitse mitään.

Mutta jos omaisuus on n. 4,7 miljardia dollaria, niin ei kai se homma nyt muutamasta sentistä mahan ympärillä ole kiinni..? Vai voiko olla?

[/quote]
[/quote] miljardit tilillä, mies töissä ja allaspoika lämmittämässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ei muuttuisi.

Man boobsit ja KALJIS. Ex-tyttöystävät ovat miinus, eivät plus.

Vierailija
45/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ulkonäön perusteella juttelemaan, mistä ei seuraa ettenkö voisi pitää kiinnostavana seurustelukumppanina tutustuttuani hänen persoonallisuuteensa.

Tieto varallisuudesta ei muuta tilannetta, ne rahathan eivät ole minun.

Vierailija
46/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En

2. Mitä se sitten minun kanssani tekisi.

Vierailija
47/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa sinut ajattelemaan, että KAIKKI naiset ovat rahaa himoitsevia lumppuja? Rahasta itsensä myyville naisparoille on oma nimi. (Säälin kyseisiä naisia. Halveksin miehiä, jotka ostavat seksiä.)

Luonne ja viehättävyys ovat kiinnostavia asioita.

Rahalla ei ole merkitystä. En pystyisi elättämään miestä nykyisillä tuloillani, joten toivoisin, että hänkin saa jostain palkkaa tai muita tuloja. 

Vierailija
48/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä outo sitten, mutta mun mielestä tuolla on söpö toi massu :D Mä tykkään kun miehellä on mahaa :) Mut tuosta jos ois isompi, sitten ois liikaa. Mut toi on vielä passeli, grrr... ;)

Vierailija
49/49 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:25"]No entäs tämä?

http://www.kidspot.com.au/james-packer-miranda-kerr-couple-womans-day-daily-telegraph-say/

[/quote]
Parissa vuodessa lösähtänyt ihan muodottomaksi. O_o

Taitaa Mariahillakin olla vaan rahankiilto silmissä, kun on jo parin päivän seurustelun jälkeen valmis menemään alttarille.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015062419922273_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän