Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlautuminen WTF

Vierailija
24.06.2015 |

Ollaan miehen kanssa sovittu menetämme naimisiin ensi kesänä ja ollaan käyty katsomassa kolmea eri hääpaikkaa. Päivää emme ole sopineet vielä, koska se riippuu juhlapaikkojen vapaana olosta.

Mieheni ei ole silti vielä kosinut minua?!? Mitä helkuttia. Miksi ihmeessä ei voi kosia kerta olemme jo sopineet naimisiinmenosta ja etsineet juhlapaikkaakin. :/

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tajua et sen pitää.

Vierailija
2/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä. Ettekai te naimisiin voi mennä jos ette ole kihloissakaan tai siis voitte toki mutta aika outoa. No ehkä se on tätä nykyaikaa ettei nuo miehet saa mitään aikaseks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette sopineet, jos mies ei ole edes kosinut?

Vierailija
4/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies kosinut ja naimisiin päästiin silti :-)

Vierailija
5/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä silloin ollaan kihloissa, jos häitä suunnitellaan. Se kai se kihlautumisen idea perimmäisenä onkin?

Tokihan jotkut odottavat sitä konkreettista kosintaa, mutta ei kai tätä odottavat kuitenkaan hääpaikkaa jne käy katsomassa ennen kuin kosinta on tapahtunut...

Vierailija
6/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette sopineet menevänne naimisiin, niin toinen on varmasti kysynyt jossain vaiheessa "mennäänkö naimisiin" ja siinä ollut kosinta. 

Vierailija
7/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies kosinut ja just vietettiin hopeahääpäivää.

Vierailija
8/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:08"]Kysy siltä. Ettekai te naimisiin voi mennä jos ette ole kihloissakaan tai siis voitte toki mutta aika outoa. No ehkä se on tätä nykyaikaa ettei nuo miehet saa mitään aikaseks.
[/quote]

Outoa? Mun yks sukulainen meni naimisiin vuonna 2005 eivätkä he menneet ensin kihloihin. En ole koskaan ajatellut sen olevan outoa.

Vierailija
9/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Olen kysynyt mieheltä ihan suoraan, että milloin hän aikoo kosia. Olen käynyt mittauttamassa sormuskokoni ja kertonut senkin miehelle, koska hän on kertonut haluavansa kosia sormuksen kera, eikä niin, että sormus ostettaisiin myöhemmin yhdessä.

Siltikään kihlausta ei näy eikä kuulu. Mistä hemmetistä kiikastaa? Typerää ehkä, mutta mua harmittaa kovasti ettei mies jo kihlaa minua. Haluaisin puhua ystävieni kanssa häistä ja päästä suunnittelemaan häitämme. En aio kuitenkaan kertoa ystäville mitään suunnitelmistamme ennen kihlausta.

ap

Vierailija
10/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmaan ite ostamassa sormukset, polvistuisin miehen eteen ja sanoisin, että hoidetaan nyt tää symbolinenkin puoli. :D

Vierailija
11/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi mennä naimisiin ilman että kihlautuu = lupautuu/sopii menevänsä naimisiin toisen kanssa. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.

Vierailija
12/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Olen kysynyt mieheltä ihan suoraan, että milloin hän aikoo kosia. Olen käynyt mittauttamassa sormuskokoni ja kertonut senkin miehelle, koska hän on kertonut haluavansa kosia sormuksen kera, eikä niin, että sormus ostettaisiin myöhemmin yhdessä.

Siltikään kihlausta ei näy eikä kuulu. Mistä hemmetistä kiikastaa? Typerää ehkä, mutta mua harmittaa kovasti ettei mies jo kihlaa minua. Haluaisin puhua ystävieni kanssa häistä ja päästä suunnittelemaan häitämme. En aio kuitenkaan kertoa ystäville mitään suunnitelmistamme ennen kihlausta.

ap
[/quote]

Just näin. Ei ne miehet välillä hoksaa vaikka sanookin. Osta itse sormukset ja kosi miestä.

Vierailija
13/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että haluaa oikeasti ensi vuonna naimisiin. Moni mies ei kehtaa sanoa suoraan.

Vierailija
14/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Heh, en (haluaisi ainakaan) laskisi kihlautumiseksi, sitä kun puhuimme häistä ja mietimme onko vuosi 2016 vai 2017 parempi häille. Päädyimme yhdessä vuoteen -16 ja sen jälkeen olemme käyneet juhlapaikoissa etsimässä sopivaa paikkaa. Noin kaksi vuotta sitte kysyin mieheltä, että mennäänkö me naimisiin joskus, ja mies vastasi että mennään mutta ei vielä. Oliko tämä nyt se kihlaus? :D

ap

Vierailija
15/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin ilman kihloja. En ole koskaan edes ajatellut sen olevan outoa :)

Vierailija
16/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa on nykyään, kun ihmiset menevät kihloihin ilman kosintaa ja meuhkaavat etteivät koskaan halua naimisiin

Vierailija
17/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette sopineet harrastaa seksiä?

Vierailija
18/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mihin tuossa tarvitaan kosimista erikseen? Te olette jo sopineet menevänne naimisiin, eli olette jo kihloissa. Kosinnan aika meni jo.

Vierailija
19/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:08"]

[/quote]

Heh, en (haluaisi ainakaan) laskisi kihlautumiseksi, sitä kun puhuimme häistä ja mietimme onko vuosi 2016 vai 2017 parempi häille. Päädyimme yhdessä vuoteen -16 ja sen jälkeen olemme käyneet juhlapaikoissa etsimässä sopivaa paikkaa. Noin kaksi vuotta sitte kysyin mieheltä, että mennäänkö me naimisiin joskus, ja mies vastasi että mennään mutta ei vielä. Oliko tämä nyt se kihlaus? :D

ap
[/quote]
Sinä olet kosinut miestä ja olette kihloissa, kun kerran olette naimisiinmenosta sopineet.

Vierailija
20/36 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:15"]

Kukaan ei voi mennä naimisiin ilman että kihlautuu = lupautuu/sopii menevänsä naimisiin toisen kanssa. Se on yksinkertaisesti mahdotonta.

[/quote]

Entäs haulikkohäät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä