Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarvet eka raskaus,ihotyyppisi?

Vierailija
24.06.2015 |

Tuliko teille ekassa raskaudessa raskausarpia? Rasvasitteko ihoa? Onko ihotyyppi muuten millainen,tuliko kasvuiässä raskausarpia,jääkö vaatteista helposti painaumia ihoon?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, painaumista en tiedä. Ihan tavallisesti niitä tulee. Teini-iässäkin tuli rintoihin arpia (ihonvärisiä). Raskausarpia tuli rv 36 + kun maha kasvoi niin isoksi että ois voinu olla kaksosetkin siellä... :) Rasvaan aina ihoa perusvoiteella, myös raskausaikana.

Vierailija
2/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskauden aikana eikä kasvuiässä. Ihoni on kuiva, joten rasvasin ja rasvaan sen lähes joka ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli arpia, rasvan, teininä ei tullut arpia.

Vierailija
4/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:03"]Tuli arpia, rasvan, teininä ei tullut arpia.
[/quote]
Siis rasvasin :)

Vierailija
5/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvasin satunnaisesti. Kasvuiässä tuli reisiin arpia. Rv 40+0 ei ollut ainuttakaan raskausarpea, mutta kun mentiin yli sen lasketun ajan niin alavatsaan alkoi tulla arpia. 

Vierailija
6/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli arpia. Rasvaamisella ei ole mitään merkitystä mitä tulee raskausarpiin. Itsellä tuli yhdessä yössä useampi kilo nesteturvotusta ja se riitti repimään jo kireällä olevan ihon. Toki rasvasin koko raskauden ajan itseäni koska välillä iho kuivui ja välillä taas rasvoittui. Olen tavallinen sekaihoinen.

Vierailija
7/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raskausarpia ekassa (ja ainoassa) raskaudessa. Ihotyyppi on kasvoista rasvoittuva mutta pintakuiva, kropasta kuivahko eli tykkään rasvata aina suihkun jälkeen, mutta iho ei kuitenkaan näytä mitenkään ihmeelliseltä vaikka ei rasvaiskaan. Synnytyksestä 7kk ja vatsan iho on kyllä vielä löysän tuntuinen, mutta näyttää samalta kuin ennen raskautta. 

Vierailija
8/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpien syntymiseen vaikuttaa kollageenin määrä, rasvauksella ei hirveästi taida olla merkitystä.

Vierailija
9/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuiässä ei tullu, raskaudessa tuli ja paljon, vaikka rasvasin päivittäin. Iho vaalea ja aika ohut.

Vierailija
10/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rasvannut mahaani, vaikka kuivaihoinen olenkin. Ei tullut raskausarpia, vaikka painoa kertyi 20 kg.

Vierailija
11/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]

Ei tullut raskausarpia ekassa (ja ainoassa) raskaudessa. Ihotyyppi on kasvoista rasvoittuva mutta pintakuiva, kropasta kuivahko eli tykkään rasvata aina suihkun jälkeen, mutta iho ei kuitenkaan näytä mitenkään ihmeelliseltä vaikka ei rasvaiskaan. Synnytyksestä 7kk ja vatsan iho on kyllä vielä löysän tuntuinen, mutta näyttää samalta kuin ennen raskautta. 

[/quote]

Mulle jää helposti painaumia vaatteista. Teini-iästä on vieläkin näkyvissä pari raskausarpea reisissä (olen 39). Rasvasin siis myös raskauden aikana.

Vierailija
12/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]

[/quote]

Mulle jää helposti painaumia vaatteista. Teini-iästä on vieläkin näkyvissä pari raskausarpea reisissä (olen 39). Rasvasin siis myös raskauden aikana.

[/quote]

Niin, ja synnytin rv 43 eli olin ekstrapitkään raskaana :)

Vierailija
13/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen kuiva iho, hoikka olen ja ikää oli 30v kun kaksosia odotin. Maha oli jättimäinen, mutta ei arven arpea. Se oli todellinen ihme. Öljysin weledan raskausarpiöljyllä aamuin illoin.

Vierailija
14/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli raskausarpia. Rasvasin ihoa, koska se tuntui niin kuivalta ja kiristävältä. Ekat raskausarvet tulivat jo hyvin aikaisessa vaiheessa, kun painoakaan ei vielä ollut tullut lisää, reisiin. Oli sellaisia ihoa tummempia, hentoja juonteita, jotka kyllä katosivat aika hyvin raskauden jälkeen. Vatsaan tuli ihan niitä vaaleita, kuopalla olevia venymis/repeytymisjälkiä, vaikka vauvamaha oli kai keskimääräistä pienempi. Ovat kyllä nuokin jäjet haalistuneet ja muuttuneet huomaamattomammiksi, mutta tuskinpa katavat koskaan ihan kokonaan.

Minulla on herkkä iho, johon tulee helposti kaikenlaisia jälkiä, raskausarpia tuli teini-ikäisenäkin. Ihoni ei normaalisti ole erityisen kuiva, mutta raskausaikana kuivui kovasti niin kasvoista kuin vartaloltakin.

Vierailija
15/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu 4 x raskaana, joista eka kaksosraskaus. en öljynnyt tai rasvannut koskaan, ei arven arpea. normaali iho.

Vierailija
16/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Rasvasin silloin tällöin. Eikä kasvuiässäkään. Ootan toista rv 32, eikä vielä oo. Toivottavasti ei tuu. En tiiä ihostani. Kasvoista sekaiho, kropasta kuivahko. En kyllä silti jaksa /muista rasvata.

Vierailija
17/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kasvuiässä eikä raskausaikana. Rasvasin toisinaan, koska ihoa kutitti (kuten esim. myös sääriä ja selkää kutittaa helposti, kuivahko iho). Painaumia jää ainakin herkästi, liittyykö se jotenkin arpien tuloon? :D

Vierailija
18/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teille ekassa raskaudessa raskausarpia? Rasvasitteko ihoa? Onko ihotyyppi muuten millainen,tuliko kasvuiässä raskausarpia,jääkö vaatteista helposti painaumia ihoon?

Tuli arpia mahaan, synnärillä kun sikiö laskeutui. Rasvasin ihoa jatkuvasti rasvoilla, öljyillä ettei tulisi arpia. Ei ole kasvuiässä tullut raskausarpia eikä jää kovin helposti painaumia ihoon. Masentaa todella paljon, onneksi on laseria yms mitä voi mennä kokeileen kun saa muutaman tonnin kasaan. Nyt käyttänyt jo satoja euroja erilaisiin voiteisiin joiden pitäisi vaalentaa ja häivyttää arpia...

Vierailija
19/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul nyt rv 36+4 ei arpia ainakaan vielä. Ja atooppinen iho on. Välillä rasvaan välillä en. Ceridal öljyä oon nyt loppu ajasta käyttäny. On mukavampaa kuin rasva

Vierailija
20/24 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli takalistoon paljon arpia, painoin alle 50. Kolmesta raskaudesta ei mitään, vaikka olen suht lyhyt eivätkä vauvat laskeutuneet, eli näytin viimeisilläni olevalta kuudennelta kuulta lähtien. En rasvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi