Ammatti joka ei mielestäsi vaadi
Ammatti joka ei vaadi tekijältä kovinkaan paljon mutta arvostat hänen työtään silti?
Itselleni tulee mieleen postinjakaja. Jos joku ei postia jakaisi, jokainen joutuisi hakemaan postinsa postista :)
Kommentit (28)
Siivooja. Kauhea haloo nousisi, jos paikat olisivat paskaisina.
Musta noi molemmat vaatii hyvää kuntoa ja pienen palkan sietoa.Itse sanoisin joku merkonomin työ.
Toimisto työntekijät, niiltä ei vaadita mitään. Turhanpäiväisiä istuskelijoita, kahvinkeittäjiä ja pahimmassa tapauksessa huoria.
Kaupan kassa ja rekkamies. Ja kyllä tiedän että erityisesti jälkimmäinen on oikeasti työ joka on vastuullinen eikä jokaiselta suju, mutta silti he saavat ihan liian vähän arvostusta itse kultakin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:40"]Ammatti joka ei vaadi tekijältä kovinkaan paljon mutta arvostat hänen työtään silti?
Itselleni tulee mieleen postinjakaja. Jos joku ei postia jakaisi, jokainen joutuisi hakemaan postinsa postista :)
[/quote]
Ottaisin kaiken mielellään sähköisenä, turhaa paperin tuhlausta ja ne hukkuu helposti.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:47"]
Toimittaja
[/quote]Ei jumalauta,eikai nyt kukaan voi arvostaa noiden copy pastea käyttävien kynäilijöiden ammattia???? Ei yhtään haittaisi eikä missään tuntuisi vaikka Suomen jokainen toimittaja lopettaisi työnsä tähän paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:47"]Toimisto työntekijät, niiltä ei vaadita mitään. Turhanpäiväisiä istuskelijoita, kahvinkeittäjiä ja pahimmassa tapauksessa huoria.
[/quote]
Huora toimistossa? Sä taidat olla katkera duunari tai luuseri työtön, kun et ymmärrä millaista toimistotyö on.
Sanomalehdenjakajan homma on hyvin yksinkertaista mutta jokaisesta ei todellakaan ole siihen hommaan.
Siis toimistotyöntekijä hankkii lisätienestejä itseään myymällä vai mikä tää huorajuttu on?
Ennen olisin voinut vastata laitoshuoltaja mutta nyt kun pian valmistun moiseksi, pyörrän sanani. Yllättävän vaativa ala.
Mutta sanoisin että roskakuski (en tiedä, mikä on virallinen nimitys).
Taksinkuljettajan työ vaatii pitkää pinnaa ja paikallistuntemusta vaikka sitä ei uskoisi.
Ilman vartijoita kaupan hyllyt ois yhtä tyhjiä kuin kaupan kassa
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:23"]
Ilman vartijoita kaupan hyllyt ois yhtä tyhjiä kuin kaupan kassa
[/quote]
Ja paskat. Suurimmassa osassa kauppoja edes ole vartijoita.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:06"]
Ennen olisin voinut vastata laitoshuoltaja mutta nyt kun pian valmistun moiseksi, pyörrän sanani. Yllättävän vaativa ala.
Mutta sanoisin että roskakuski (en tiedä, mikä on virallinen nimitys).
[/quote]Luulenpa että monikin ala on sellainen josta kuvittelee ettei se paljoakaan vaadi, kunnes itse (kenties) tekee sitä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:40"]Ammatti joka ei vaadi tekijältä kovinkaan paljon mutta arvostat hänen työtään silti? Itselleni tulee mieleen postinjakaja. Jos joku ei postia jakaisi, jokainen joutuisi hakemaan postinsa postista :) [/quote] Ottaisin kaiken mielellään sähköisenä, turhaa paperin tuhlausta ja ne hukkuu helposti.
[/quote]
Jeps! Minä muuten käyn hakemassa postini Poste restantesta postista.
Huora. Olisi pantujen lyylien määrä jäänyt kyllä pienemmäksi (ei toki pieneksi), jollei heitä olisi. "Vittumaisia" heistä arvostan kovasti, kusipäisiäkin, ikävä kyllä, joukossa on.
Minusta ei olisi huoraksi. Epäilen että vaatisi aika paljon maksusta olla seksuaalisessa kanssakäymisessä ties minkälaisten tyyppien kanssa.
Kuinkahan moni prostituoitu oikeasti tekee sitä omasta vapaasta tahdostaan :(
Huorittelijamiesten kannattaisi katsoa vaikka Puhdistus-elokuva, voisi monen käsitys muuttua.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:45"]
Siivooja. Kauhea haloo nousisi, jos paikat olisivat paskaisina.
[/quote]Siivoojan työ vaatii kyllä mielestäni aika paljon. Sekä koulutuksen, että itse työn osalta.
lääkäri
•