Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkumiehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
12.02.2022 |

Monta kertaa on käynyt niin, että olen tavannut jotain miestä ihan kaverimeiningillä ja ollaan käyty kahvilla/syömässä, mutta mies yrittää hivuttaa tuttavuutta fyysisemmäksi. Kun en lämpene millekään seksille tai parisuhteelle, mies lopettaakin sen aiemmin kivan chattailyn ja muun juttelun kokonaan. Miksi?!?

Kommentit (821)

Vierailija
441/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tämäkin ketju on päätynyt tällaiseksi autistiburgerien jankkausketjuksi.

Käy melkein kaikille ihmissuhteita koskeville ketjuille.

Johtuu muutamasta asiasta.

1. aloitus on "miksi sinkkumiehelle ei kelpaa"

vastausta tähän on mahdotonta antaa jollei ole ap:n tarkoittama sinkkumies. Epäilen ettei ko. miestä ole ketjussa näkynyt. TÄSTÄ HUOLIMATTA naiset tekevät näitä "ihmissuhdeketjuja" ja aloittavat miesv ihan levittämisen.

2. Miehet sitä ja naiset tätä.

Sen takia täällä on monta kertaa turhaan peräänkuulutettu niitä omia kokemuksia. Olisi paljon hedelmällisempää keskustelu kun nyt tämä "kaikki miehet haluu vaan pillua" ja "naisten jutut on turhia".

Ja muuten molemmat taitaa olla meisten väutteitä että ihan sieltä suunnalta se viha tulee.

Vierailija
442/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun viestit laittavat oikeasti sanattomaksi. Ihanko oikeasti te jotkut miehet ette halua olla naisten kanssa KOSKAAN pelkkiä ystäviä? Mahdollisuudet uusien ystävien saamiseen pienenevät heti puoleen. 

Ovatko jotkut teistä niin kyvyttömiä näkemään nainen ihan vain ihmisenä ja persoonana?

No ei. Kyllä mä olen ollut monenkin naisen kaveri, ihan pelkästään. Ne kaverisuhteet sitten loppuivat siihen kun nämä kaverinaiset alkoivat seurustelemaan miestensä kanssa. 

Sitten kun niitä eroja alkoi tulemaan heille reilu 5v myöhemmin, niin yrittivät palata kaveriksi kuin koko 5v ei olisi koskaan tapahtunutkaan. En lämmennyt enää uudelleen heidän kaverilämmittelyilleen.

Minulle kaverit ovat sellaisia joiden kanssa yhteydenpito ei riipu  parisuhdestatuksesta, eikä minun maailmassani kaveria jätetä vuosiksi pois elämästä, ja sitten oteta taas takaisin kun tulee ero siipan kanssa.

Arvatenkin kuvio olisi jatkunut niin että kun olisivat taas löytäneet uuden miehen, niin minut ja kaveruuteni olisi taas heivattu pois häiritsemästä. En minä sellaista jaksa, minulla on omakin elämä.

Lisäksi olin tuolla välillä itsekin löytänyt elämänkumppanin, nykyisen vaimoni, enkä todellakaan kaivannut siihen mitään mirkkuja menneisyydestä kaveeraamaan hetkeksi. Se aika olisi ollut pois oikeasti merkityksellisistä ihmissuhteistani. 

Minusta tuntui siis kyllä enemmän siltä ett se olin minä jota ei nähty persoonana ja ihmisenä, vaan jonain täytemiehenä seurusteluiden välissä.

Miten tuo toiseksi viimeinen kappaleesi eroaa siitä miten kuvittelet heidän ajatelleen?

Minusta on täysin luonnollista että sukupuolesta riippumatta parisuhteen alkaessa keskitytään siihen omaan kumppaniin enkä ole siitä loukkaantunut että ihmisillä on erillaisia elämäntilanteita.

Määrittelen itse millaisia kaveri suhteita haluan, ja siksipä kirjoitinkin että " Minulle kaverit ovat sellaisia joiden kanssa yhteydenpito ei riipu  parisuhdestatuksesta, eikä minun maailmassani kaveria jätetä vuosiksi pois elämästä, ja sitten oteta taas takaisin kun tulee ero siipan kanssa."

Sinä saat toki olla kaveria ihmisten kanssa jotka ottavat sinulta sen minkä haluavat, ja sitten jättävät vuosiksi yhteydenpidotta, kunnes taas kavereille tulee tarve sinulle, ja olet taas iloisesti käytettävissä. Aivan vapaasti saat olla tyytyväinen tuollaisiin kaverisuhteisiin, minä en ole, eikä minun tarvitse, koska määrittelen oman elämäni ihmissuhteet itse.

Tietysti saat olla ihan mitä haluat ja kenen kanssa haluat mutta miksi et kaverillesi hyväksy samaa mitä kuitenkin itse kirjoitit tehneesi/ajatelleesi?

En ymmärtänyt, kirjoita kunnolla niin voi vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi tämmöinen kaveri. Alkoi jauhaa, että emmekö voisi seurustella. Suostuin lopulta, kun en jaksanut kuunnella sitä jankkaamista. No eihän se suhde sitten toiminut, ja mies toimi erossa niin törkeästi, etten halunnut jatkaa enää ystävyyttäkään, vaikka hän niin ehdotti.

Vierailija
444/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun viestit laittavat oikeasti sanattomaksi. Ihanko oikeasti te jotkut miehet ette halua olla naisten kanssa KOSKAAN pelkkiä ystäviä? Mahdollisuudet uusien ystävien saamiseen pienenevät heti puoleen. 

Ovatko jotkut teistä niin kyvyttömiä näkemään nainen ihan vain ihmisenä ja persoonana?

Ei ole kyse mistään kyvyttömyydestä. Mies pitää naista potentiaalisena (seksi)kumppanina, ja voi olla ns. kaveri ilman yhtään ajatusta mahdollisesta seksisuhteesta vain näissä tapauksissa:

a) nainen on persoonaltaan niin vastenmielinen, että ajatuskin seksistä on miehen mielestä poissuljettu

b) nainen on ulkonäöltään niin luotaantyöntävä, että missään tilanteessa miehen kalu ei värähdä

c) sekä että

Mutta sitten vastakysymys: miksi mies haluaisi kaveriksi kenetkään, joka täyttää kohdat a, b tai c? Miksei mies ennemmin etsisi kaveria toisista miehistä ja puolisoa/seksiseuraa sitten sellaisista naisista, jotka eivät täytä kohtia a, b tai c?

Yllätyspaljastus: joka ainoan naisen ns. miespuolinen kaveri harrastaisi naisen kanssa seksiä jos mahdollisuus tulisi tai vähintäänkin haikailee naista ja masturboi kotonaan "naiskaveri" mielessään.

Tästä syystä jos naisella on "mieskavereita" kosolti, niin oikeaa kumppania etsivän ei kannata naiseen sotkeutua, koska ns. kuhnureita pyörii jatkuvasti helmoissa haikailemassa kumppanin tilalle.

Sitten on eri asia, jos mies ja nainen ovat kasvaneet pikkulapsista asti lähekkäin ja kokevat toisensa sisaruksiksi, silloin seksuaalista vetovoimaa ei normaaleilla ihmisillä muodostu.

Kysyn vielä kerran: mitä väliä sillä on, jos miespuolinen kaveri haluaisi seksiä? Jos hän on hauska, fiksu, huomaavainen, kohtelias, samoista asioista kiinnostunut ja muutenkin kaikin puolin hyvä ystävä, niin mitä ihmeen väliä sillä on?

Fiksu mies ei sellaisiin kaverisuhteisiin lähde, joissa hän haavelisi seksistä kaverinsa kanssa. Fiksu nainen ei myöskään ota sellaista miestä jolla on paljon naiskavereita joista mies haaveilee. Jos sinun pitää kysyä miksi näin on, niin ainoa mahdollisuus ymmärtää tämä asia on oppia elävästä elämästä, se ei tosin tule viikossa, vaan joudut ihan kasvamaan ihmisenä riittävästi, ja se vie aikaa. Ei sinulle pysty tätä asiaa selittämään, kun et sitä kykene ymmärtämään.

Pysytkö itsekään ymmärtämään kun et pysty selittämään?

Sulle selitettiin jo, ymmärryksellesi ei sen sijaan kukaan voi mitään. Sori siitä.

Vierailija
445/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä biologiaa. Ei se mukava tunne ole, jos tuntee himoja ja niitä vaan täytyisi pidätellä.

Vierailija
446/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisilla on aika hyvä tutka huomaamaan nämä haen vain välineellistä hyötyä miehet. Valittavat täällä palstalla sitten kun kukaan nainen ei kiinnostu. En tiedä ketään naista joka haluaisi tulla kohdelluksi pelkästään alapään tarjoajana. Ainakaan pidemmässä suhteessa. Parempi olla ilman.

Et välttämättä tiedä syytä kun sitä ei ääneen sanota. Huomaat vain kun treffeilemasi mies ghoustaa. Syitä voi olla monia, mutta yksi syy on se, että mitään seksuaalista ei tapahdu. Silloin on parempi ghoustata nainen ja etsiä uusi nainen.

Vierailija
447/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 41, vastaa:

Omalla kohdalla voin olla naisen kanssa ystävä jos hän on:

a) ei fyysisesti kovin viehättävä

b) kaverin kumppani

Muuten yleensä olen kiinnostunut kyseisestä naisesta enemmän kuin ystävänä. Biologiaa on turha lähteä kieltämään. Eläimiä me pohjimmiltamme olemme, vaikka "sivilisaatio" teknologioineen on mitä on.

Vierailija
448/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse mistään kyvyttömyydestä. Mies pitää naista potentiaalisena (seksi)kumppanina, ja voi olla ns. kaveri ilman yhtään ajatusta mahdollisesta seksisuhteesta vain näissä tapauksissa:

a) nainen on persoonaltaan niin vastenmielinen, että ajatuskin seksistä on miehen mielestä poissuljettu

b) nainen on ulkonäöltään niin luotaantyöntävä, että missään tilanteessa miehen kalu ei värähdä

c) sekä että

Mutta sitten vastakysymys: miksi mies haluaisi kaveriksi kenetkään, joka täyttää kohdat a, b tai c? Miksei mies ennemmin etsisi kaveria toisista miehistä ja puolisoa/seksiseuraa sitten sellaisista naisista, jotka eivät täytä kohtia a, b tai c?

Yllätyspaljastus: joka ainoan naisen ns. miespuolinen kaveri harrastaisi naisen kanssa seksiä jos mahdollisuus tulisi tai vähintäänkin haikailee naista ja masturboi kotonaan "naiskaveri" mielessään.

Tästä syystä jos naisella on "mieskavereita" kosolti, niin oikeaa kumppania etsivän ei kannata naiseen sotkeutua, koska ns. kuhnureita pyörii jatkuvasti helmoissa haikailemassa kumppanin tilalle.

Sitten on eri asia, jos mies ja nainen ovat kasvaneet pikkulapsista asti lähekkäin ja kokevat toisensa sisaruksiksi, silloin seksuaalista vetovoimaa ei normaaleilla ihmisillä muodostu.

Kysyn vielä kerran: mitä väliä sillä on, jos miespuolinen kaveri haluaisi seksiä? Jos hän on hauska, fiksu, huomaavainen, kohtelias, samoista asioista kiinnostunut ja muutenkin kaikin puolin hyvä ystävä, niin mitä ihmeen väliä sillä on?

On sillä väliä, jos kyseinen nainen on valmiiksi parisuhteessa, ja hänellä on useita miespuolisia kavereita, jotka haluavat seksiä hänen kanssaan kaikesta huolimatta.

Harva nainenkaan haluaisi päinvastaisessa tilanteessa aviomiehelleen useita naispuolisia kavereita, jotka olisivat kauniita, fiksuja, hauskoja ja haluaisivat harrastaa seksiä hänen aviomiehensä kanssa.

Olen nainen ja minulla on miespuolisia kavereita. En tiedä eikä kiinnosta, haluaisivatko he harrastaa seksiä kanssani. Miehelläni on naispuolisia kavereita. En tiedä, haluaisiko hän harrastaa seksiä heidän kanssaan tai he hänen kanssaan. Olemme neuronormaaleja ihmisiä, joilla on normaali sosiaalinen elämä, ehkä siinä on selitys.

Onnea teille. Jonkinasteinen mustasukkaisuus on kuitenkin ihan älyttömän yleistä perustuen siihen, mitä esim.töissä tai tällä palstalla saa kuulla, joten minun on vaikea uskoa, että se olisi jotenkin vain "neuroepänormaaleille" ominaista.

Vierailija
449/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ollut esim harrastekavereita, joiden kanssa on ollut varsin hauskaa ilman mitään seksuaalista virettä. Mutta täytyy sanoa että silloin pitää itselläkin olla se fiilis, että se nainen ei ole seksuaalisesti sytyttävä. Haluttavaa haluaa, ja vaikka totta kai sen halun osaa sosiaalisista syistä pitää kurissa, niin mielikuvituksen tasolla vähintään se biologia valitettavasti vaan vie.

Vierailija
450/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tämäkin ketju on päätynyt tällaiseksi autistiburgerien jankkausketjuksi.

vastausta tähän on mahdotonta antaa jollei ole ap:n tarkoittama sinkkumies. Epäilen ettei ko. miestä ole ketjussa näkynyt. TÄSTÄ HUOLIMATTA naiset tekevät näitä "ihmissuhdeketjuja" ja aloittavat miesv ihan levittämisen.

Sen takia täällä on monta kertaa turhaan peräänkuulutettu niitä omia kokemuksia. Olisi paljon hedelmällisempää keskustelu kun nyt tämä "kaikki miehet haluu vaan pillua" ja "naisten jutut on turhia".

Ja muuten molemmat taitaa olla meisten väutteitä että ihan sieltä suunnalta se viha tulee.

Niin, no nyt olet ketjussa jossa nainen ulisee kuinka joku mies ei halunnut olla hänen kaverinsa. 

Miksi? Oletko se mies?

Vierailija
451/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämmentävää tuntuu olevan tuo miesten biologia ja etenkin impulssikontrolli näillä keskustelijoilla.

Olen itse nainen ja kuten aiemmin olen jo kertonut, minulla on miespuolisia ystäviä. En halua heitä seksuaalisesti ja minulle on täysin yhdentekevää, haluavatko he minua. Olen kyllä ollut tilanteessa, jossa mies, jota minä olisin halunnut (ainakin seksiin ja ehkä parisuhteeseenkin) torjui minut ja sen jälkeen lakkasi kokonaan pitämästä yhteyttä, vaikka olisin voinut olla hänen kanssaan ihan kaverikin. Älykäs, syvällinen, aito ihminen.

Anyway. Jokainen kohtaa elämässään seksuaalisesti haluttavia ihmisiä muutenkin. Edellisessä työpaikassani vieraili säännöllisesti mies, joka oli wow-faktorilla. Ulkomaan opintomatkalla tapasin miehen, jolle olisin aivan varmasti tehnyt kokeeksi aloitteen, jos olisin ollut sinkku. Mutta siinäpä se asian ydin onkin: jos olisin ollut sinkku. Minulla on ihan normaali impulssikontrolli, en ole biologiani uhri. Oli mies kaveri tai uusi tuttavuus tai töissä tavattu sidosryhmän edustaja tai työmatkalla hotellin baarissa kohdattu matkatyötä tekevä juttukaveri, minun ei tarvitse toteuttaa "biologiaani" ja hypätä heidän kanssaan sänkyyn. Riittää, että totean mielessäni, että "olisihan tuo...", siinä kaikki.

Ja uskon, että puolisoni on samanlainen. En tiedä, kuten sanottu, kokeeko hän naispuoliset kaverinsa seksuaalisesti haluttaviksi, sen tiedän, että hänelle tulee yhtä lailla vastaan naisia, jotka hän varmasti kokee, tulivat ne sitten hänen lomareissuillaan, mökkiviikonloppuina kaveriporukalla, moottoripyöräretkillä tai missä tahansa. Hänellä on normaalisti kehittynyt impulssikontrolli kuten minullakin.

On aika uskomatonta, että tässä ketjussa 1-2 miestä puhuu kaikkien miesten suulla ja antaa ymmärtää, että kaikki miehet ovat biologiansa vietävissä olevia ihmisiä ilman impulssikontrollia.

P.S. En alennu sellaiselle keskustelun tasolle, missä minulle kohta kerrotaan, kuinka "tiedetään" minua paremmin, kuinka mieheni "oikeasti" toimii. Ellei ole mitään aikuista kommenttia annettavana ja omia henkilökohtaisia ajatuksia ja kokemuksia jaettavana, on parempi olla hiljaa.

Vierailija
452/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

c) sekä että

Fiksu mies ei sellaisiin kaverisuhteisiin lähde, joissa hän haavelisi seksistä kaverinsa kanssa. Fiksu nainen ei myöskään ota sellaista miestä jolla on paljon naiskavereita joista mies haaveilee. Jos sinun pitää kysyä miksi näin on, niin ainoa mahdollisuus ymmärtää tämä asia on oppia elävästä elämästä, se ei tosin tule viikossa, vaan joudut ihan kasvamaan ihmisenä riittävästi, ja se vie aikaa. Ei sinulle pysty tätä asiaa selittämään, kun et sitä kykene ymmärtämään.

Pysytkö itsekään ymmärtämään kun et pysty selittämään?

Sulle selitettiin jo, ymmärryksellesi ei sen sijaan kukaan voi mitään. Sori siitä.

Tuossa sinun viestissäsi ei selitystä ollut. Missä kohtaa se on tullut?

Vierailija
453/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää parisuhteen kanssasi? Miksi pelleilet miesten kanssa? Mitä yleensä haluat miehiltä, siis muuta kuin heidän tarjoamia ruokia ja kahveja?

Eivät he edes tarjonneet mitään tai sitten mentiin 50%/50%. Miehet ovat kiinnostavampia ihmisinä mielestäni. Juttuseura ja muutenkin heidän seuransa kiinnostaa.

T. Ap

He taitavat ajatella samalla tavoin kuin sinä, että miehet ovat kiinnostavampia ihmisinä. Vain seksin takia kannattaa jutella naisille ja kun sitä ei tule, siirtyvät juttelemaan miehille ja yrittämään seksiä muilta naisilta.

Vierailija
454/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä biologiaa. Ei se mukava tunne ole, jos tuntee himoja ja niitä vaan täytyisi pidätellä.

Biologiaa? Ei ole. Ihan normaaliin ihmiselämään kuuluu ettei kaikki himoitsemaansa saa.

Vierailija
455/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole oikein energiaa olla oikeasti "haku päällä", mutta miehen kaveruus ja seura kelpaisi muuten. Olisi kivaa jutella, käydä kahvilla ja museoissa sekä keikoilla (kumpikin toki maksaa omat kulunsa). Miksi se ei kelpaa miehelle, kun se mies kuitenkin pysyy sinkkuna jopa vuodesta toiseen? Ja olen itsekin sinkku, mutta koen moraalittomaksi ruveta seksiin ym. ilman aitoa fyysistä vetoa. Miksi me kaksi sinkkua emme voi olla kavereita?

Miksi sen juttelukahvittelukaverin pitäisi sitten olla mies, jos ei ole aikomustakaan harrastaa seksiä?

Ei tarvitse olla mies, mutta itse tulen paremmin juttuun miesten kanssa. Naisiin on ihan sairaan vaikeaa tutustua ainakin pk-seudulla. Naisiin ei saa nainenkaan oikein mitään kontaktia ja he ovat jotenkin todella kiireisiä, eikä jututkaan oikein natsaa, kun itseäni ei kiinnosta jauhaa mistään parisuhdeasioista tai juoruista tai tunteista ym.

T. Ap

Mistä tää oikeesti johtuu, että aika monikin nainen väittää tulevansa paremmin juttuun miesten kanssa.

Ehkä se paremmin miesten kanssa juttuun tuleminen johtuu siitä, koska miehillä on ne taka-ajatukset ja ovat sen takia kiinnostuneempia olemaan tekemisissä. Tikanpoikaa ajetaan kovasti puuhun ja sitärataa.

Naiset enimmäkseen puhuu ihmisistä tai ihmisten asioista, ja tuo on siis se "tekeminen" mitä naisten kanssa usein harrastetaan. En oikeasti tiedä mitään ikävystyttävämpää kuin jauhaa yksittäisten ihmisten arkipäiväisistä asioista kun pahimmillaan en edes tunne henkilöä josta puhutaan.

Itseäni kiinnostaa isommat asiat ja varsinainen toiminta.

Ketjun verran olet puhunut nyt ihmisistä, eli miehistä. Mitä he tekevät miksi he tekevät ja mitä naiset tekevät ja miten he ovat erilaisia kuin miehet ja mitä itse teet ja mitä ajattelet, mutta ethän sinä ihmisistä puhu, vaan?

Vai tarkoititko, ettet puhu siitä työkaverisi veemäisestä naapurista? Koska sellainen ihmisten käytös ei sinua kiinnosta. Vaan ainoa oikea kiinnosta ihmisistä koskeva keskustelu on tietenkin se sinun ystävyys/rakkauselämä keskustelu. Ja me muut olemme vähän alemman tason naisia, koska jaksamme kiinnostua sinun, ihan täysin vieraan yksittäisen ihmisen asioista. Ihmisen jonka nimeä emme edes tiedä.

Vierailija
456/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla ollut esim harrastekavereita, joiden kanssa on ollut varsin hauskaa ilman mitään seksuaalista virettä. Mutta täytyy sanoa että silloin pitää itselläkin olla se fiilis, että se nainen ei ole seksuaalisesti sytyttävä. Haluttavaa haluaa, ja vaikka totta kai sen halun osaa sosiaalisista syistä pitää kurissa, niin mielikuvituksen tasolla vähintään se biologia valitettavasti vaan vie.

Ja olet niin eläin että tämä biologia estää sinua tutustumasta naisiin joita pidät viehättävinä?

Vierailija
457/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa? Ei ole. Ihan normaaliin ihmiselämään kuuluu ettei kaikki himoitsemaansa saa.

Korkea testosteroni saa miehen haluamaan seksiä. Sellaiset bodarit, jotka käyttävät testosteronia eivät pysty olemaan uskollisia kumppanilleen kuurin aikana, mutta kuurien välillä pystyvät kun testosteronitasot ovat alempana.

Vierailija
458/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää parisuhteen kanssasi? Miksi pelleilet miesten kanssa? Mitä yleensä haluat miehiltä, siis muuta kuin heidän tarjoamia ruokia ja kahveja?

Eivät he edes tarjonneet mitään tai sitten mentiin 50%/50%. Miehet ovat kiinnostavampia ihmisinä mielestäni. Juttuseura ja muutenkin heidän seuransa kiinnostaa.

T. Ap

He taitavat ajatella samalla tavoin kuin sinä, että miehet ovat kiinnostavampia ihmisinä. Vain seksin takia kannattaa jutella naisille ja kun sitä ei tule, siirtyvät juttelemaan miehille ja yrittämään seksiä muilta naisilta.

Pick me girlin ikuinen ongelma. Miksi miehet ei halua olla mun seurassa kun naisten seura on niin tylsää.

Vierailija
459/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea testosteroni saa miehen haluamaan seksiä. Sellaiset bodarit, jotka käyttävät testosteronia eivät pysty olemaan uskollisia kumppanilleen kuurin aikana, mutta kuurien välillä pystyvät kun testosteronitasot ovat alempana.

Oletteko te kaikki doupattuja bodareita? Lisäksi kaiketi raiskareita kun himojen pidättely on liian vaikeaa. Kannattaa se heti kertoa ettei puhu normaaleista miehistä.

Vierailija
460/821 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no nyt olet ketjussa jossa nainen ulisee kuinka joku mies ei halunnut olla hänen kaverinsa. 

Miksi? Oletko se mies?

Olisiko sinulla antaa tähän keskusteluun muuta kuin mainitsemaasi vihaa ja yleistystä? Olisiko sinulla yhtään omakohtaista kokemusta ystävyyssuhteista?

Turha tulla vollottamaan mistään vihasta jos se on ainut mitä itse ketjuun antaa.