Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö koskaan olla ns."ylläpitorouva"?

Vierailija
24.06.2015 |

Siis niin, mitäs sitten kun aviomies päättää vaihtaakin nuorempaan jo ihan seksielämänkin puolesta?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi mieti mitä muut elämästäni ajattelee.

t. ylläpitovaimo

Vierailija
22/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:12"]

Mitä te sanotte ihmisille jotka kysyvät mitä te teette työksenne? Olette työttömänä kotirouvana?

[/quote]

Mitä milloinkin. Sanon etten ole kodin ulkopuolella töissä. Kulutan aikaani opisekelamalla kieliä, hoitamalla yrityksen pikkuasioita ja harrastamalla. Elämä on ihan kivaa ilman töissäkäyntiäkin, varsinkin kun omista töistäni ei koskaan maksettu edes kunnollista palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sanotte ihmisille jotka kysyvät mitä te teette työksenne? Olette työttömänä kotirouvana?

[/quote]

Olen kotiäiti, en ole missään virallisena työnhakijana enkä ole koskaan hakenut mitään työttömyystukia. Mies tienaa paljon.

Vierailija
24/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse perustella kenellekään, miksi olen kotirouvana. Osa sanoo, että voi olisinpa itsekin, osa esittää parhaansa mukaan ettei muka pystyisi elämään kuten minä, että heidän on pakko päästä töihin. Nämä ihmiset vielä tekevät työkseen liukuhihnatyötä. Ehkä se kertoo heidän älystään, että ovat niin ihastuneita siihen liukuhihnaan. :D Tiedän heti kun tuo " en voisi elää ilman kuuden aamuherätystä ja bussilla matkustamista räntäsateessa" -lausetta, että kateus se siellä näyttäytyy.

Minusta työntekoa arvostetaan liikaa. Pääasia ette eletä tukien varassa, muuten asiassa ei pitäisi olla noka koputtamista. 

Vierailija
25/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon miehen pitäisi suunnilleen tienata, että kotirouvaksi tai kotiäidiksi jääminen olisi kannattavaa? Jos siis asuu kalliilla alueella.

Vierailija
26/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla ei vaimot käy töissä eli Euroopassa paljon enemmän vaimoja jotka hoitavat kodin ja lapset...mutta kun Suomessa pitää olla vähintään talo, mökki, kaksi autoa, lapsilla harrastuksia, lomamatkoja yms. Niin oma valinta jos oot töissä.
Ukko saapi vaihtaa eukkoa, mutta mitähän se nuori ja viriili nainen tekee vanhalla ukolla

Vierailija
27/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Nope, I'm a Domestic Goddess.

Vierailija
28/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omilla rahoilla makaan kotona lasten kanssa/ilman lapsia jos makaan.

Ukko käy töissä että saa omat menonsa maksettua. Itselläni omaisuutta muutama sata tuhatta.

Vierailija
29/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:26"]

Siis niin, mitäs sitten kun aviomies päättää vaihtaakin nuorempaan jo ihan seksielämänkin puolesta?

[/quote] Enemman havettaisi olla avovaimo jolla lapsia eri miehille ja joista tama nykyinen Romeo ei valita tippaakaan. Hapeaisin silmat paastani.

Vierailija
30/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittaja nro 35. Kysyttiin tuloista. Jos kiinteää omaisuutta ei lasketa, niin rahatulot vuodessa ovat jotain miljoonan euron luokkaa. Mieheni on siis yrittäjä. Tällä summalla voi elää Suomessa mukavaa elämää, mutta ei se mitään järjetöntä pröystäilyä silti ole tai mitään suuren maailman meininkiä.

Vaikka klisee onkin, niin sanon, että rahalla ei saa onnea.

Vierailija
31/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 jatkaa vielä. En pelkää, että mieheni jättää minut. Jättää jos jättää. Ei sitä kannata liikaa miettiä etukäteen.

Joku kännipano ei voisi minua vähempää kiinnostaa ja jos rakastuu toiseen, niin sillekään en mitään mahda.

Ei kenenkään kanssa voi väkisin olla. Ei rikkaan tai köyhän. Ei rikkaan mieheni tai minunkaan.

Vierailija
32/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei hävetä, tämä on yhteinen sopimus ja siitä hyötyvät molemmat osapuolet, sekä mies että minä. Teen palkkatyötä mutta palkkani on viidennen miehen palkasta joten hän maksaa elintasomme. Vaihtaa saa nuorempaan jos tuntee tarvetta sellaiseen, toistaiseksi ei kai ole tuntenut.

Vierailija
33/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Lähtötilanne aikanaan oli jo sellainen että mieheni ympärillä pörräsi minua kymmenen vuotta nuorempia naisia Helsingin yössä niihin aikoihin kun hänet tapasin. Olin vielä kaiken lisäksi useamman lapsen yh. Ei siinä ollut muilla jakoa sen jälkeen kun mieheni iski silmänsä minuun. Jouduin vastustelemaan vuoden verran vakituiseen suhteeseen siirtymistä joten mies sai todella tehdä töitä jotta sai minut nalkkiin. Siitä on nyt vuosikausia ja perhe kasvanut. Mies on edelleen selkeäasti rakastunut, niin olen minäkin. Ei ole häirinnyt eikä hävettänyt kotirouvana oleminen. Itsekasvatetut lapset ja koti, siihen liittyvät asiat sekä mies hoidettu. On sekin parempi kuin tekemättä mitään, kotona istumassa perskannikkaat homeessa työkkärin listoilla. Nykyään olen töissä, omasta halustani. 

Vierailija
34/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Aina voin vaihtaa johonkin tosi ökympään. Mutta miksi vaihtaisin kun oma kulta on toimiva paketti.

Vierailija
35/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupuseni..ei suomessa taida ihan hirveesti nyt kyllä olla sellasia ylläpito rouvia..heh heh..mistäs maasta tai ajasta sää matkustit?Täytys kysellä noilta aika paljo rikkaammilta..

Vierailija
36/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa sellaisia? Tuntemani kaikki suomalaisnaiset ovat hyvin koulutettuja ja ylpeitä ammattitaidostaan, ja hyvissä työpaikoissa. Korkeintaan pienten lasten kanssa ollaan kotona, mikä on tietenkin ihan eri asia.

Vierailija
37/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylläpitorouva töissä käymätön, vai mitä tarkoitat? Kyllä työssäkäyvänkin voidaan vaihtaa nuorempaan, ihan jo seksielämänkin puolesta.

Vierailija
38/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miestä 9 vuotta nuorempi ni ei tarvi vaihtaa ikinä. :P

Vierailija
39/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:30"]

Ei hävetä. Aina voin vaihtaa johonkin tosi ökympään. Mutta miksi vaihtaisin kun oma kulta on toimiva paketti.

[/quote]

Et sä pysty vaihtamaan koskaan äkympään mieheen. Noi miehet kun etsivät AINA sitä nuorta ja todella kaunista. 

Vierailija
40/58 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan oma mies jäänyt tänään kaljottelemaan lähipubiin ja sillävälin kun Jennica-Aborttiina nukkuu pahvilaatikossaan niin hän itse roikkuu netissä ja on lukenut nuorten naisten luksusblogeja ja kateellisena tehtailee näitä aloituksia tänne koska haluaisi paremman ja rikkaamman miehen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä