Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin edustajat ovat mielestäsi tärkeilevimpiä?

Vierailija
24.06.2015 |

Tuli mieleen kun tapasin, taas kerran, tärkeilevän taksikuskin. Ne jos ketkä ovat itseään täynnä eikä liikennesäännötkään ole aina ihan hanskassa, ammattiautoilijat....

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispaajat ja poliisit

Vierailija
22/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:35"]Lääkärit. Luulevat olevansa jumalasta seuraavia.
[/quote]
Ylöspäin kai tarkoit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmailualalla työskentelevät, finnairilaiset etunenässä.

Vierailija
24/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:43"]

Kuka mitenkin tärkeilevyyden määrittelee. "Mun" lääkäri näyttää kulkevan pyörällä töissä satoi taikka paistoi. Jos ktm tai trade pääsee niille palkoille, on alla yleensä tuliterä premium ja liikennesäännöt ei sua koske koska rikkaalla on rikkaan kiireet.

[/quote]

Niin. Minä en määrittele tärkeilevyyttä sen perusteella, millä ihminen kulkee töihin. Kyllä se tulee esille muusta käytöksestä.

Enkä sano, että kaikki lääkärit olisivat samanlaisia. Tunnen monia, toisilla on jalat maassa ja toisilla ei.

Ja ps. Olen itse KTM, jos joskus pääsisin yhtä hyville palkoille kuin lääkärit (ei tule tapahtumaan, ja tässä kohtaa sinun tulee ilkkua että haukun lääkäreitä tärkeileviksi siksi etten itse ikinä pääsisi samoille liksoille), ei allani olisi tuliterä premium ja voit olla varma että liikennesäännöt koskisivat minuakin.

Vierailija
25/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit.

Vierailija
26/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä, että ei pelkästään lääkärit vaan ylipäätään monet yliopistolta valmistuneet. Ajattelevat olevansa niin fiksuja että, vaikka käytännön taidot ja terve järki olis hukassa.

Vierailija
27/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
28/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kun ei tule mieleen yhtään tärkeilevää henkilöä. Tunnen ja tiedän kyllä tuhansia ihmisiä.

En ole koskaan tuntenut itseäni tärkeäksi, niin on ihan vieras tunne minulle. Ehken siksi osaa tunnistaa/projisoida muissakaan.

Vierailija
29/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki virastomestaria vähänkään hienommissa valtion viroissa työskentelevät. Noh, eliittiähän ne tietyllä tapaa ovat kun virka pysyy melkein varmasti alla eläkeikään asti + lomaedut ja palkkakin parempi kuin yksityissektorilla.

Vierailija
30/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä lähihoitajat ovat tehneet, kun jatkuvasti ovat arvostelun kohteena?
Miten voi olla todella yksi ammattiryhmä niin suurta inhoa aiheuttava?
Eikö tässä yhteiskunnassa pääasiassa ole tärkeintä, että jokainen ammattilainen hoitaa työnsä hyvin ja käy töissä, eikä ole sossunpummina.
Minua ei ole kasvatettu halveksimaan toisia ihmisiä, niinkuin monia muita tällä palstalla kirjoittavia.

Vierailija
31/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on vastauksena joka toisella joku terveydenhoitoalaan liittyvä ammatti? Lääkäri tai lähihoitaja enimmäkseen... Kyseessä nyt kuitenkin ala, joka on todella TÄRKEÄ kaikille meistä. Itse en ole ikinä tavannut tärkeilevää lääkäriä tai hoitajaa... Helposti heiltä myös kysellään jatkuvasti neuvoa työajan ulkopuolellakin! Ehkä saavat kokea olevansa erittäin tärkeitä ihmisten keskuudessa ja sitä ovatkin :) itse olen töissä pankissa ja en koe tekeväni yhtä tärkeää työtä, kuin hoitoalan ihmiset.

Vierailija
32/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajista enkä sairaanhoitajista ole todellakaan saanut tärkeilevää kuvaa ikinä. Naislääkäreistä kyllä... ja Naisopettajista ja kaikenmaailman virastotädeistä. Miehistä en tunne varmaan ketään ammattinsa puolesta tärkeilevää. Ps. Lähi- ja sairaanhoitajat on mun mielestä jumalasta seuraavia varsinkin ne ensihoidon tyypit ja rautaisen ammattitaidon omaavat!

T. Sosiaalialan opiskelija n22

Vierailija
33/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt voi sanoa että yksi ammattikunta on järjestään tärkeileviä, mutta mieleeni pulpahtaa esimerkkejä seuraavista: opettajat & rehtorit etenkin toisen asteen oppilaitoksissa, yrityskonsultit ja vastaavat, nuoriso-ohjaajat, järjestöjen ja yhdistysten johtajat. 

Vierailija
34/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin tärkeilijöihin törmää jossain ihan muualla, kuin terveydenhuollossa. Palveluammateissa näitä löytyy paljonkin, esimerkiksi parturissa saattaa törmätä "siis ihan hirveää, kun joku pilaa hiuksensa leikkaamalla ne itse" tai autokaupoilla myyjään, joka haukkuu asiakkaan valinnan.

Vierailija
35/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta juristit. Tunnen tasan yhden kivan juristin ja sekin on lapsuudenkaveri. Kaikki muut on tympeitä kusipäitä ja tunnen kymmeniä juristeja. Uskomatonta sakkia.

Vierailija
36/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskit ja konduktöörit (miespuoliset). Varsinkin opiskelijana sai junissa aivan törkeää kohtelua. Tähän pitäisi kai lisätä että enemmistö on OK mutta tuntuu olevan niin päin että ne fiksut ovat poikkeus. Käyttäytyvät kuin armeijan kenraalit kun maahan on julistettu hätätila.

Muistan yhden bussikuskin jolta nuori nainen kysyi, minne bussi menee. Kuski tiuskaisi: Tupakka pois! (nainen oli vielä ulkona) Nainen laittoi tupakan pois ja kysyi uudelleen, minne bussi menee. Kuski käski tylysti katsoa auton edessä olevasta kyltistä. Sietäisi saada potkut.

Vierailija
37/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtorit, eivät meinaa mahtua kouluun sisälle sen egonsa kanssa.

Vierailija
38/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastotädit ja ylipäänsä monet keski-ikäiset asiakaspalveluammatissa olevat naiset. Esimiesasemassa olevat henkilöt, erityisesti väliportaan esimiehet. Kirjailijat ja monet muut taidealalla olevat.

Vierailija
39/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset raksaäijät.

Vierailija
40/47 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:12"]

Virastotädit ja ylipäänsä monet keski-ikäiset asiakaspalveluammatissa olevat naiset. Esimiesasemassa olevat henkilöt, erityisesti väliportaan esimiehet. Kirjailijat ja monet muut taidealalla olevat.

[/quote]

Eli duunarimiehet ja nuoret naiset ovat OK?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän