Opettajien muistaminen koulujen loppuessa?
Tästäpä lahjaidea: https://www.facebook.com/327779607273861/photos/a.421950727856748.116123.327779607273861/981384445246704/?type=1
Kommentit (11)
Mä taidan ostaa lapsen opelle kiinalaisen perseennuolentakoneen, niin ei tarvitse itse vaivautua.
Ei mitään tarvitse ostaa eikä antaa!
Onneksi opettaja laittoi itse viestiä ettei lahjoja saa antaa. Vain ajatuksella tehty kortti käy!
Ruskea kirjekuori pullollaan rahaa takaa lapsesi koulumenestyksen. Muistathan toimittaa ennen todistusten jakoa.
Kuka palikka uskoo, että nuo köyhäinapurahat menevät perille? Ne kääri joku paksuperseinen Vladimir tai Ilja siitä välistä kuitenkin.
Mieluummin lahjakortteja/alkoholia/rahaa. Kynttilät ja kortit voitte tunkea takamukseenne. Lto
Eikä sitten mielellään mitään pikkusievisteleviä viinipulloja, vaan rehellinen kotimainen pullo Kossua!
Minulla kun koulu loppui, niin en kyllä muistellut opettajia.
Jaha, täällä taas teini-ikäänsä jämähtäneet aloittivat opettajien parjauksen. Voisiko, olisiko niin että teillä oli yläasteella murrosikä ja ihan kaikki aikuiset ärsytti? Että siitä ette sitten päässeet yli ja oivaltaneet että ne opettajat on ihan tavallisia ihmisiä, eivät siellä siis kiusatakseen teitä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:14"]
Jaha, täällä taas teini-ikäänsä jämähtäneet aloittivat opettajien parjauksen. Voisiko, olisiko niin että teillä oli yläasteella murrosikä ja ihan kaikki aikuiset ärsytti? Että siitä ette sitten päässeet yli ja oivaltaneet että ne opettajat on ihan tavallisia ihmisiä, eivät siellä siis kiusatakseen teitä.
[/quote]
Minulla kyllä oli sellainen tilanne että olin koulukiusattu muutaman opettajan taholta...
saako täällä mainostaa? kysyn vaan...