Olen siivooja, kysyttävää?
Kommentit (45)
Miten oli sen seksielämän laita? Oletko himokas pikku narttu?
Teetkö työtä mielelläsi vai haluaisitko tehdä työksesi oikeasti jotain muuta?
Oletko huomannut kanssaihmisten suhtautumisessa muutoksen kerrottuasi ammattisi?
Siivoan arvostetun yrityksen tiloja. Haluaisin tehdä jotain muuta mutta koulutuksellani ei muita töitä saa.
Ajatteletko pönttöjä siivotessa millaisia beboja siinä on istunut?
Mikä helppoa, mikä vaikeaa? Tarviiko hyvän kunnon?
Palkka? Paljonko teet työtä ja millasissa paikoissa?
Kauanko olet ollut siivooja? Mitä muita töitä olet tehnyt? Koulutus?
Ikäsi?
Pidätkö työstäsi? Onko kiva siivota kotona(kin)?
Mikä kumppanisi on ammatiltaan? Koulutuksesi?
Lasketko munakarvoja ajankuluksi?
Nelonen on siis ap. Ihmiset nauravat työlleni, reppanat eivät tiedä työni ihanuutta. Ap
Asetatko siivoamiisi wc-tiloihin kameroita?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:15"]
Nelonen on siis ap. Ihmiset nauravat työlleni, reppanat eivät tiedä työni ihanuutta. Ap
[/quote]
Mitä sä sekoilet? t: oikea 4
Kyllä kieltämättä mietin millaisista beboista tulee tuollaisia jarrutusjälkiä.. Tuntipalkkani on n.10€. En tee kokoaikaista viikkoa, koska työni fyysistä vaatimuksista johtuen en jaksaisi tehdä täyttä viikkoa. Siivoan siis erittäin fiinejä tiloja. Olen siivonnut pari vuotta ja olen ylioppilas. Ikää on 21v ja pidän työstäni paljon!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:15"]
[/quote]
Mitä sä sekoilet? t: oikea 4
[/quote] oho, niinpäs sekoilen ap
Siivoustyö kiihottaa minua. En siis tarkoita omaa siivoamista, vaan ku näen ammattisiivoajan hinkkaamassa wc-pönttöä. Oletko kohdannut työssäsi tällaista?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:15"]Asetatko siivoamiisi wc-tiloihin kameroita?
[/quote] En ole ainakaan vielä asettanut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:15"] Nelonen on siis ap. Ihmiset nauravat työlleni, reppanat eivät tiedä työni ihanuutta. Ap [/quote] Mitä sä sekoilet? t: oikea 4 [/quote] oho, niinpäs sekoilen ap
[/quote]
Mitäs tuosta, luulin että taas joku palstahäirikkö iski ;D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:20"]Siivoustyö kiihottaa minua. En siis tarkoita omaa siivoamista, vaan ku näen ammattisiivoajan hinkkaamassa wc-pönttöä. Oletko kohdannut työssäsi tällaista?
[/quote] Tämä ei ole apn tekstiä!! Ap
Up