Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö polttoaineiden hintaa korottaa 90%, jotta turhat ajelut vähenisivät?

Vierailija
12.02.2022 |

Kannustaisi terveelliseen pyöräilyyn ja kävelyyn ihmisiä!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatiloilla elettäisiin sitten oman pellon perunoilla ja kylvettäisiin hevosilla. Kaupunkilaiset nääntyisivät. Tai vaihtoehtoisesti kaikki ruoka tuotaisiin ulkomailta, jolloin ruoka olisi kalliimpaa ja hiilijalanjälki kasvaisi kuljetusten takia.

Suoraan sanottuna, ampuisimme itseämme jalkaan taloudellisessa mielessä.

Eäisimme pian kuin jossain Venäjän Karjalassa.

Kohta ei eletä enää ollenkaan jos saastuttaminen jatkuu pöl jä!

No se olis kyllä se ihanteellisin tilanne minun mielestäni. Ihmiset, jotka ovat tämän pallon syöpä ja evoluution suurin erehdys, lakkaisivat olemasta.

Vierailija
22/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatiloilla elettäisiin sitten oman pellon perunoilla ja kylvettäisiin hevosilla. Kaupunkilaiset nääntyisivät. Tai vaihtoehtoisesti kaikki ruoka tuotaisiin ulkomailta, jolloin ruoka olisi kalliimpaa ja hiilijalanjälki kasvaisi kuljetusten takia.

Voit olla ihan huoletta. sinun elin aikana ei niin paljon ehdi saastuttaa että siihen kukaan kuolisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa se kiinalaisille ja muille saastuttajille!

Vierailija
24/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös punkun hintaa pitää nostaa, alk. 200 € / 75 cl pullo.

Sama viinalle ja kalja pois kaupoista.

Saataisiin elvytettyä maaseudun vanha sivuelinkeino, pontikan keitto.

Rapajuopotkin hoituisi pikemmin pois verovaroja tuhlaamasta, kun joisivat Lasolilla ja muilla korvikkeilla itsensä ennemmin mullan alle.

Vierailija
25/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Loppuisi monella työssä käyminen.

Aika monella työmatka alle 15km, niin voisi mennä pyörällä. Ihminen vain on niin laiska.

Minä kuljen kesät talvet 17km työmatkan pyörällä.

Hei ootpa iso sankari, sinä toimistossa työskentelevä. Kerro nyt mulle, miten kannan satojen saati tuhansien kilojen edestä tavaraa pöydän selässä useita kymmeniä kilometrejä? 

Vierailija
26/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hintaa pitäisi tottakai korottaa ainakin 100% niin saadaan sellainen kuoppa vaan Suomen kohdalle ja maailma pelastuu. Vihreiden fantasia.

Vierailija
27/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Aika monella työmatka alle 15km, niin voisi mennä pyörällä. Ihminen vain on niin laiska.

Mulla matka on yli 80 km.

Tulis yksi työtön lisää.

Vierailija
28/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Hei ootpa iso sankari, sinä toimistossa työskentelevä. Kerro nyt mulle, miten kannan satojen saati tuhansien kilojen edestä tavaraa pöydän selässä useita kymmeniä kilometrejä? 

En työskentele toimistossa, vaan raksamiehenä. Teet useampia reissuja.

Vierailija
29/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minukin pitää sitten oppia saikuttamaan pikkuasioistakin. On niin pitkä työmatka.

Vierailija
30/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat ajot jäivät jo 90-luvulle!!!

Vierailija
31/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Tulis yksi työtön lisää.

Kannattais muuttaa lähemmäksi työpaikkaa tai sitten joku lähempää työpaikkaa saa työpaikkasi. Näin säästyy turhaa polttoaineen tuhlausta!

Vierailija
32/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäruoka ei lihota.

Vierailija
33/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Tulis yksi työtön lisää.

Kannattais muuttaa lähemmäksi työpaikkaa tai sitten joku lähempää työpaikkaa saa työpaikkasi. Näin säästyy turhaa polttoaineen tuhlausta!

Johan vitsin murjaisit. Provoilet täällä aikasi kuluksi?

Vierailija
34/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut, että nykyisetkään polttoaineiden hinnat olisivat autoilua vähentäneet. Jos nyt muutama työkkärin amisviiksi ei pysty volvollaan ruuvaamaan koko yötä kaupungilla rikkinäisine pakoputkineen niin kehitys bensiinin hinnassa ylös on lähinnä positiivista

Vierailija
35/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sen lisäksi kaikki fossiiliset polttoaineet tulee kieltää kokonaan. Työn verotusta tulee nostaa heti 95% ja lisäveroprosentti 100% työn vastaanottamisen kannustamiseksi. Ideologisista syistä johtuen pitää kieltää myös kokonaan ykistyinen yrittäminen ja osakkeiden omistaminen.  

Vierailija
36/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Tulis yksi työtön lisää.

Johan vitsin murjaisit. Provoilet täällä aikasi kuluksi?

Sun on ihan järjetöntä ajaa 80km töihin kun joku lähempää voi tehdä sen saastuttamatta. Olet kyllä aika tyhmä.

Vierailija
37/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Loppuisi sitten saastuttaminen, puiden kaataminen, turha mstkailu.

Voisimme elää sopusoinnussa luonnon kanssa.

Maatiloilla siirrytään hevosiin ja riihipuintiin, kaupungissa voisi vain oleskella puistoissa ja kahviloissa.

Olis tosi upeta! Mutta esim. Jenkeissä bensa on niin halpaa, ettei 90% korotus tunu vielä oikein missään. Ja vaikka täysi luotto Sannan hallitukseen onkin, niin voi olla ettei esim. Kiina suostu nostamaan hintaa, vaikka Suomen hallitus niin päättäisikin.

Vierailija
38/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vihaavat toisia suomalaisia. 5,5 miljoonaa ihmista on pisara meressä verrattuna vaikka kiinalaisiin joita on 1,4 mrd. Nämä saastuttavat vailla huolta huomisesta, herätys missä järki? Tällä menolla kuolemme kansana sukupuuttoon.

Vierailija
39/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vihaavat toisia suomalaisia. 5,5 miljoonaa ihmista on pisara meressä verrattuna vaikka kiinalaisiin joita on 1,4 mrd. Nämä saastuttavat vailla huolta huomisesta, herätys missä järki? Tällä menolla kuolemme kansana sukupuuttoon.

No jopa on melodramaattista kukaan mihinkään bensanhintaan kuole ja kyllä se kiinankin joutuu ottamaan lakin kauniiseen käteensä ja nöyrtymään kun happiloppuu ja siellä on kyllä rahaa ostaa sähkömobiileja yms

Vierailija
40/60 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilu on yhteiskunnalle hyvä juttu. Ihmiset käy töissä, vie lapsiaan harrastuksiin, menee kuluttamaan jne. Mennään ravintolaan, käydään kulttuuririennoissa jne. Kyllä, autojen avulla raha pysyy kierrossa ja talous virkeänä. Lisäksi esimerkiksi juuri lapsiperheissä auto mahdollistaa sujuvan ja vähemmän kuormittavan arjen.

Vai onko ap:n ajatus, että kaikki elämme pientä elämää kotona? Nostellen tukia, hakien lähikaupasta jotain pakollista joskus? Ei tässä ole hyvinvointivaltiota, jos porukka ei mene töihin ja laita sitä rahaa  perään haisemaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän