Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veli erosi vaimostaan ja lastensa äidistä. Nyt en saisi nähdä lapsiaan kuin silloin kun ne ovat veljelläni, mitä ihmettä?

Vierailija
12.02.2022 |

Haen lapsia äitinsä luota, ja teemme jotain hauskaa pari tuntia. Veli on nyt ilmoittanut että en saa hakea lapsia äidin luota, vaan vain silloin kun he ovat hänen luonaan. Minä taas en veljeni luota niitä mielellään hae, koska en pidä veljestäni juurikaan, ja jos näitä lapsia ei olisi, en olisi hänen kanssaan missään tekemisissä.
Kuulemma exänsä saa nyt vapaa-aikaa turhaan, jos haen lapsia sieltä, ja minun pitäisi antaa veljelleni sitä vapaa-aikaa hakemalla lapset silloin kun ovat hänen luonaan. Enhän minä niitä lapsia siksi hae että joku saisi vapaata, vaan siksi että haluan olla niiden lasten kanssa!?!
Järki meinaa lähteä kun en millään tavalla halua olla missään ikävässä välissä, haluan vain olla minulle tärkeiden lasten kanssa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Sinun pitäisi olla lojaali veljellesi eikä tämän eksälle. Joten siltä pohjalta ymmärrän näkökulman. Ja omaa suku pitää aina asettaa etusijalle, koska loppupeleissä veri on aina vettä sakeampaa”

Tämä nyt on ihan potaskaa! Jos veli on ikävä ihminen, ei ole mitään velvollisuutta asettaa häntä tai sukua etusijalle.

Tämä. Mun veli on sekakäyttäjä ja eron jälkeen selvisi, että myös väkivaltainen. Exän ja lapsen kanssa pidän yhteyttä, veljen kanssa en.

Vierailija
22/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veljeni mitään vastuuta välttele, ja he katsovat lapsia suurinpiirtein puoliksi. Tässä on taustalla ikävä avioero, josta on myös lapset kärsineet oman osansa. Minun olisi pitänyt valita puoleni jo silloin kun riidellen erosivat, mutta en suostunut sitä tekemään. Molempien eronneiden perheet on riidoissa toistensa kanssa, minä ainoana olen pysytellyt neutraalina. Veli on myös kertonut vanhemmillemme mitä puuhaan "heidän selkänsä takana" :/  Yrittävät painostaa etten olisi lasten äidin kanssa tekemisissä. Hirvittää mitä tästä vielä seuraa, mutta en anna painostaa itseäni. Välillä on tuntunut että minulle ne lapset ovat tärkeämpiä kuin kellekään muulle.

Emme siis ole tämän exän kanssa tekemisissä muutoin kuin lasten kautta, emme siis ole mitenkään "tekemisissä" edes!

Enpä olisi arvannut että tämä tällaiseksi menee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet juuri niinkuin itsellesi sopii, et tarvi veljeltä siihen lupaa.

Vierailija
24/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyllä sinäkin melko sairas nyt kyllä jätät tarinassa jotain kertomatta ettet vaan ole kateellinen veljellesi lapsista?

Vierailija
25/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kyllä sinäkin melko sairas nyt kyllä jätät tarinassa jotain kertomatta ettet vaan ole kateellinen veljellesi lapsista?

Mitä ihmettä te trollaajat oikein näistä saatte?

Vierailija
26/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi olla kyllä mitään ongelmaa, jos et kerran ole kaveria tämän exänaisen kanssa.

Vierailija
27/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe lapsia äitiviikolla. Hae sieltä ja palauta lapset sinne, niin ei kuulu veljellesi mitenkään.

Vierailija
28/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoana tervejärkisenä aikuisena parasta seuraa ja hyvä aikuisen malli näille lapsille. Jatka valitsemallasi tiellä ja luota omaan intuitioosi.

Vierailija
29/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna veljesi olla. Hän ei voi päättää, oletko tekemisessä hänen eksänsä tai lastensa kanssa silloin, kun lapset ovat äitinsä luona.

Vierailija
30/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä. Aloin jo itsekin ihmettelemään että eihän tämä näin voi ihan oikeasti mennä! Aion kyllä jatkaa valitsemallani tavalla, ja tokihan ne lapset on välillä myös veljeni luona kun niitä haen. Pointti oli se etten saisi muka hakea niitä ollenkaan äitinsä luota. En suostu pelinappulaksi. Pyh!

ap

Vierailija
31/31 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitää sekaantua muiden ihmisten draamaan? Tee omia lapsia jos niitä haluat.