Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ymmärrä jos mies yrittää iskeä?

Vierailija
24.06.2015 |

En siis vaan tajua asiaa yleensä. Olenko jotenkin sosiaalisesti vammainen? Kaverit aina nauraa että taas sua yritettiin iskeä ja mä en tajunnut mitään... kuinkahan monta tilaisuutta olen menettänyt. Mistä merkeistä sen huomaa? Olen itse sosiaalinen ja tulen toimeen kaikkien kanssa, aina olen miehen saanut kun olen itse niin valinnut. Onko tässä juuri vika? Olen sitten valinnut niitä vääriä, vaikka parempiakin olisi ehkä ollut tarjolla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:43"]

Minulla on ainakin niin huono itsetunto, että en vain voi uskoa että joku yrittäisi iskeä minua.

[/quote]

Varmaan melko yleinen luulo ja alkaa lopulta ruokkia itse itseään.

Vierailija
2/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten miehenä olen sitä mieltä, että iskiessä vaan suoraan käsi naisen haaroväliin. Reilu peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kaverit sitten jälkeen päin kertovat, että mies yritti vaan iskeä minua. Itse en tajua ollenkaan, luulen että mies kiusaa minua. TArkoitan, että kun mies alkaa iskeä ihan viattomasti ja tosissaan, niin mä koen sen ahdistavaksi, alan pelätä ja tunnen itseni kiusatuksi, alkaa itkettää ja lähden kauhuissani pois paikalta. Mahdollisesti vielä kotona jos nyt en ihan itke, niin kiemurtelen itsesäälissä: "sekin aluksi niin mukava mies alkoi puhua ilkeitä ja miksi sen piti muutua niin ilkeäksi minulle, nyyh nyyh"... Ja sit kaverit kertoivat, että se yritti iskeä. Mussa on joku vika kun en tunnista sitä.

Vierailija
4/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:30"]

Muuten miehenä olen sitä mieltä, että iskiessä vaan suoraan käsi naisen haaroväliin. Reilu peli.

[/quote]

Tapanilassa taktiikka toi ehdolliset tuomiot. Tosin ilmeisesti eivät yrittäneet iskeä. En suosittele.

Vierailija
5/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:35"]

Sama juttu. Kaverit sitten jälkeen päin kertovat, että mies yritti vaan iskeä minua. Itse en tajua ollenkaan, luulen että mies kiusaa minua. TArkoitan, että kun mies alkaa iskeä ihan viattomasti ja tosissaan, niin mä koen sen ahdistavaksi, alan pelätä ja tunnen itseni kiusatuksi, alkaa itkettää ja lähden kauhuissani pois paikalta. Mahdollisesti vielä kotona jos nyt en ihan itke, niin kiemurtelen itsesäälissä: "sekin aluksi niin mukava mies alkoi puhua ilkeitä ja miksi sen piti muutua niin ilkeäksi minulle, nyyh nyyh"... Ja sit kaverit kertoivat, että se yritti iskeä. Mussa on joku vika kun en tunnista sitä.

[/quote]

Aika rankalta kuulostaa.

m41

Vierailija
6/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Tapanilassa taktiikka toi ehdolliset tuomiot. Tosin ilmeisesti eivät yrittäneet iskeä. En suosittele.

[/quote]

Miksi ihmeessä tuo iskemistaktiikka toi ehdolliset tuomiot? Mitä ihmettä?

Vierailija
7/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se jokin sokea piste on. En varmaan itsekään tunnistaisi, jos kohdalle sattuisi, tosin eihän miehiä isketä muutenkaan.

m41

Vierailija
8/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Tästä on tullut jo yleinen vitsi meidän kaveriporukassa. Minä olen vaan, että "olipas se ystävällinen", ja muut siihen "ei, se tyyppi on täysi mulkku, se vaan yritti iskeä sinua".

Vierailija
9/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan yleistä tää on?

Vierailija
10/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät meitä selittämään sinulle omaa käytöstäsi? Ihmisten motiivit ovat yleensä aika monimutkaisia. Ei se niin helppoa ole selittää toisen käytöksen syitä, kun ei omiaankaan aina ymmärrä.

Vierailija
11/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin niin huono itsetunto, että en vain voi uskoa että joku yrittäisi iskeä minua.