Mies, minkälaisen seksikumppanin haluaisit?
Kommentit (50)
Himoitsen villistä himokkaasta seksistä yli neljäkymppisen naisen kanssa. M26
Isotissinen 45-vuotias, seksikkäästi pukeutuva, halujaan häpeämätön nainen.
Isopyllyinen, isotissinen tiimalasi nainen, joka pitää itsestään huolta ja urheilee. Ei leikelty. Mitä himokkaampi sängyssä sen parempi. Haluaisin panna kunnolla takaa ja päällä. Nuolla pitkään ja syödä hänen vartaloaan. Ikä 35-45.
Vähän yli kolmekymppinen isopyllyinen nainen. Tykkää monipuolisesta seksistä ja haluaa kohtalaisen usein.
Aidosti halukkaan aikuisen naisen joka tykkää toisinaan pervoilla. Iso plussa jos sanoo mistä tykkää ilman vaatteita touhuissa. Hyvää on sekin että tekee aloitteita. Jos ei itse halua niin käyttää vaikka käsiään. Munan kehuminen toimii aina. Naiset oikeasti sanoilla voi hivellä miehen egoa.
Intohimoisen, kokeilunhaluisen ja hiukan alistuvan.
Älykäs, iloinen, vapaamielinen, itsevarma, intuitiivinen, hyvä mielikuvitus. Söpö ennemmin kuin jonkinlainen "kaunotar" (mitä se sitten tarkoittaakaan). Hiukan hullu ja kapinallinen. Hedonisti ja hiukan itserakas.
Saa tykätä juuri sellaisesta seksistä kuin tykkää. Tärkeämpää on, ettei anna omien estojen tai häpeän estää nauttimasta seksistä, vaan on avoin ja osaa kertoa tai näyttää sen mikä aidosti tekee hyvää.
Tuo siis riittää normaalielämään. Fantasiamaailmassa nainen tykkäisi normiseksin lisäksi pitkistä, hitaista kiihoittelusessioista, yhteisistä itsetyydytyshetkistä, etäseksistä sellaisina iltoina kun etänä ollaan, seksiviestittelystä, vihjailuista, viettelystä, seksikkäistä alusasuista, alastomista päivistä luonnon keskellä, ylipäänsä kiihottuneesta vireestä välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Vaniljaseksistä nauttivan, pulleankurvikkaan ja nättikasvoisen naisen.
Täällähän minä! 👋
Vierailija kirjoitti:
Vaniljaseksistä nauttivan, pulleankurvikkaan ja nättikasvoisen naisen.
No mutta, tämähän olen minä.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, iloinen, vapaamielinen, itsevarma, intuitiivinen, hyvä mielikuvitus. Söpö ennemmin kuin jonkinlainen "kaunotar" (mitä se sitten tarkoittaakaan). Hiukan hullu ja kapinallinen. Hedonisti ja hiukan itserakas.
Ollaanko tavattu, kuvailit mut niin tarkasti?
Ihan normaali perusmuija joka on suht sovussa itsensä kanssa ja luonnollinen ja kykenee pitkään parisuhteeseen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma siitä että ollaan :) Lopulta sinun ja minun kaltaiset ihmiset kuuluvat yhteen, se on kirjoitettu tähtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma siitä että ollaan :) Lopulta sinun ja minun kaltaiset ihmiset kuuluvat yhteen, se on kirjoitettu tähtiin
Olen samaa mieltä.
Jos naiset oppisi hyväksymään miesten seksuaalisuuden, niin se olisi hyvä alku.
Annan esimerkin. Japanilaiset koulupuvut. Onko liikaa pyydetty, että naiset opettelisivat hyväksymään kyseisen fetissin?
Itse kaipaan estotonta ja kokeilunhaluista (jopa pervoa) hellää ja hoivaavaa Mamia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää jo mistä miehet tykkää. Pitäisikö kysyä naisilta mitä naiset tarvitsevat kun suurin osa naisista ei saa edes isoa O:ta seksissä eli miesten haluilla mennään. Miesten halut ihan soopaa kun ei ole hyvää naisten näkökulmasta.
Ei tiedä.Eikä kuulu tähän ketjuun. Tee oma aloitus naisten haluista, äläkä täällä nau'u. Ja kyllä meillä tykkää ihan molemmat. Ja varmaan monilla muillakin. Tämä palsta vääristää käsitykset parisuhteista
Sellaista seksiä että kumpikin nousee sängystä hymyssä suin.