Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsevät naapurit

Vierailija
24.06.2015 |

Noni elikkä n. 6kk sitten yläkertaan muutti nainen ja mies lapsensa kanssa.
N. viikko muuton jälkeen nainen tuli valittamaan tupakan hajusta (poltin ehkä 2 tupakkaa parvekkeella päivässä, nyttemmin olen jo lopettanut). Ja toisen kerran tuli kyselemään olenko kuullut kun naapurin koira haukkuu. Eli kova on valittamaan rouva.
Nyt tilanne on kuitenkin se, että nainen viettää kaiken ajan n. 4 vuotiaan lapsensa kanssa sisällä. Lapsi on reilusti ylipainoinen joten ulkilu tekisi hyvää.
Lapsi juoksee koko ajan ja paiskoo tavaroita niin että se häiritsee minun normaalia elämistäni. Sen lisäksi lapsi ja äiti huutavat koko ajan.
Tiedän että normaalit äänet kuuluvat kerrostaloon, mutta tätä juoksemista ja paiskomista on klo 7:00-21:00 joka helvetin päivä KOKO AJAN.
Jopa kissa heräilee uniltaan ja katselee kattoa kohti ihmeissään.
Mitä tässä nyt voi tehdä? Itse teen gradua kotona ja käyn pari kertaa viikossa töissä joten olen paljon kotona.
Isännöitsijä on kahteen kertaan jo puhunut ja hän on ottanut yhteyttä naapureihin. Seuraava aste olisi kerätä naapureilta nimiä että yläkerta häiritsee jonka jälkeen valitusten avulla yläkerta saisi varoituksia ja lopulta häädön. Isännöitsijän mukaan pitkä tie ja voi johtaa siihen että oikeudessa todetaan että asumisen äänet ovat normaaleita.
Syy miksi en ole käynyt naapureille puhumassa on, että mies näyttää juopolta narkkarilta enkä pienenä naisena yksinkertaisesti uskalla.
Mitä mä oikeasti voin tehdä?
Olen ihan oikeasti romuna ja itkettää kun kukaan ei ota vakavasti. Olen myös saanut migreeniä tästä syystä pari kertaa.
Nyt jotain ratkaisuja kehiin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen sekavaa tekstiä, mutta ei tule keskittymisestä mitään täällä..

Vierailija
2/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mitään muuta kuin joko sietää tai muuttaa muualle. Oikeusjärjestelmää ei oikeasti kiinnosta ennen kuin vasta siinä vaiheessa kun kyllästyt ja tempaiset mölyävää naapuriasi turpaan tai jotain. Siinä vaiheessa reagoidaankin sitten maailmanennätysnopeudella.

Perserei'illä on suurempi oikeus perseillä kuin normaalisti käyttäytyvällä on oikeus olla rauhassa.