Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkät urheiluliivit yläosana salilla

Vierailija
24.06.2015 |

Olin tänä aamuna salilla (olen mies), ja sinne tuli n. 40v nainen, jolla oli jalassa tiukat urheilutrikoot, ja yläosana pelkät urheiluliivit. En ole ikinä nähnyt vastaavaa, onko se kovin yleistä? Onko se teistä ok? Googlasin huvikseni urheiluliivit, ja löysin heti samaisen mallin joka hänellä oli: http://www.hm.com/fi/product/30907?article=30907-D Kyseessä oli siis nuo.

Sinänsä naisella oli todella upea kroppa, eikä näky ikävä. Ihmetytti vain moinen rohkeus. Yleensä käyn aikaisin aamulla salilla myös siksi, että vaikka nautinkin kauniiden naisten paljaan pinnan katselusta, en millään haluaisi tehdä sitä salilla. Siellä haluaisin keskittyä treeniin, ja läpikuultavat stringit yms. häiritsee sitä. :/

Ei mikään iso asia siis, mutta ihan kiinnostaa teidän mielipiteenne. Onko sosiaalisesti hyväksyttyä treenata tuollaisissa vaatteissa? Naisella oli jalkapäivä, ja teki myös sellaisissa laitteissa missä paljas maha osui laitteisiin yms. Se tuntui vähän omituiselta. Vaikka kyseessä oli siis huomattavasti minua vanhempi nainen, oli hän erittäin kaunis ja upea kroppainen. Kadulla pää kääntyisi. Mutta salilla haluaisin pitää pään kasassa. :D

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä kyseinen nainen pitää salilla päällä? Jos ei silmät pysy kurissa niin treenaa kotona. Tuskin tälle naisellekkaan ihan yllätyksenä tullu että tarjoaa jollekki onnelliselle miehelle iloa treeniin. Jos sua ei kiinnosta naisia katella, niin siinähän oot kattomatta.

Vierailija
2/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot se sama, joka valitti joku aika sitten täysin samasta aiheesta. Nytkö kokeilet tuleeko enemmän ymmärrystä, kun kirjoitat muka miehenä ja asiallisemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:49"]

Sä oot se sama, joka valitti joku aika sitten täysin samasta aiheesta. Nytkö kokeilet tuleeko enemmän ymmärrystä, kun kirjoitat muka miehenä ja asiallisemmin

[/quote]

En ole. Laitatko linkin aiempaan keskusteluun, olisi kiva lukea mitä siellä aiheesta sanottiin. En löytänyt haulla.

AP

Vierailija
4/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:49"]

[/quote]

En ole. Laitatko linkin aiempaan keskusteluun, olisi kiva lukea mitä siellä aiheesta sanottiin. En löytänyt haulla.

AP
[/quote]

Eiköhän se oo sulla kirjanmerkeissä

Vierailija
5/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:47"]

Mitä se sulle kuuluu mitä kyseinen nainen pitää salilla päällä? Jos ei silmät pysy kurissa niin treenaa kotona. Tuskin tälle naisellekkaan ihan yllätyksenä tullu että tarjoaa jollekki onnelliselle miehelle iloa treeniin. Jos sua ei kiinnosta naisia katella, niin siinähän oot kattomatta.

[/quote]

Eipä se kuulukkaan. Ja tästä syystä en esim. ikinä menisi hänelle siitä mainitsemaan. Kunhan täällä ihmettelen ääneen, että onko tämä kovinkin yleistä. Itse en ole käynyt kuin vajaan vuoden salilla, enkä ole ikinä nähnyt moista. Itse en viitsisi olla alusvaatteissa salilla.

AP

Vierailija
6/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuora tekee mitä vain tullakseen huomioiduksi. Näitähän nykypäivänä riittää, joten eipä yllätä tuollaisessa asussa treenaaminen. Kai se otti pari saliselfietä ja belfietä?

Vierailija
7/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ainakaan hyvän maun mukaista olla salilla alusvaatteissa. Mut asia ei taida olla oman päätösvaltani alaisuudessa. Joten jätän puolalastomat treenaajat omaan arvoonsa :) Oma mielipiteeni on että kotonaan voi olla vaikka aina alasti mut muiden ihmisten seurassa vois vähän miettiä.

Vierailija
8/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:26"] 

Sinänsä naisella oli todella upea kroppa, eikä näky ikävä. Ihmetytti vain moinen rohkeus. Yleensä käyn aikaisin aamulla salilla myös siksi, että vaikka nautinkin kauniiden naisten paljaan pinnan katselusta, en millään haluaisi tehdä sitä salilla. Siellä haluaisin keskittyä treeniin, ja läpikuultavat stringit yms. häiritsee sitä. :/

[/quote]

Voi raukkaa, kun meni treenit pilalle. Tilataan burkha sille naiselle, niin saat treenata ihan rauhassa jatkossa. Tai pidetään naiset mieluummin kokonaan piilossa, etteivät koko ajan ole miehiä houkuttelemassa ja häiritsemässä stringeineen.

Vierailija
9/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä helvettiä? Miksi naisen pukeutumista pitää rajoittaa, sullahan se ongelma siinä on? Jos on ihan siveellisesti pukeutunut eli ei intiimejä paikkoja vilauttele ja turvallisuusasiat kunnossa (esim. monet kuntosalit vaatii sisäkenkien käyttöä turvallisuussyistä) niin silloinhan se ongelma on kyllä ihan vaan sinulla. Ravintolassa ei (hygieniasyistä) saa palvelua jos saapastelee paikalle ilman paitaa ja kenkiä, mikä on itseasiassa monelle suomalaismiehelle jotenkin vaikea asia. Hirveä haloo nostetaan jos ei saa kaljaa juoda ilman paitaa. Tässä on ihan selvä sääntö, jolloin asiakkaan pukeutumista rajoitetaan jonkun syyn takia. Ei ole mitään syytä miksei nainen voisi treenata pienissä vaatteissa. Ongelma on sulla, lopeta se tuijottaminen tai vaihda salia.

Muutenkin aina niin naurettavaa että naisista sanotaan, että he ovat tunteellisia ynnä muuta, miehet sitten voi kadulla huudella ja rajoittaa vaikkapa naisten pukeutumista sen perusteella että kun he eivät nyt pysty hallitsemaan tätä omaa penistään, että kun mulla on tällainen tunne kiihottumisesta niin mä en voi enää treenata, että voisko toi toinen tehdä jotain nyt tälle mun tunteelle.

Vierailija
10/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:26"] 

[/quote]

Voi raukkaa, kun meni treenit pilalle. Tilataan burkha sille naiselle, niin saat treenata ihan rauhassa jatkossa. Tai pidetään naiset mieluummin kokonaan piilossa, etteivät koko ajan ole miehiä houkuttelemassa ja häiritsemässä stringeineen.

[/quote]

Suomessa voi treenata vain rintsikoissa TAI burkhassa. Paha valinta.

AP

Vierailija
11/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nämä feministit ovat aina yhtä huvittavia! Tuskin tykkäisitte, jos mies treenaisi paidatta ja hieroisi hikistä vatsaansa laitteisiin? Minusta tuo on lähinnä hygieniaongelma ja ällöttää ajatuskin jonkun hikisestä napanöyhdästä treenilaitteessa. Vaan ei, eihän asiaa voi niin ajatella, piti tähänkin keskusteluun tuoda burkhat ja naisten oikeudet. :D

Vierailija
12/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:03"]Niin, mitä helvettiä? Miksi naisen pukeutumista pitää rajoittaa, sullahan se ongelma siinä on? Jos on ihan siveellisesti pukeutunut eli ei intiimejä paikkoja vilauttele ja turvallisuusasiat kunnossa (esim. monet kuntosalit vaatii sisäkenkien käyttöä turvallisuussyistä) niin silloinhan se ongelma on kyllä ihan vaan sinulla. Ravintolassa ei (hygieniasyistä) saa palvelua jos saapastelee paikalle ilman paitaa ja kenkiä, mikä on itseasiassa monelle suomalaismiehelle jotenkin vaikea asia. Hirveä haloo nostetaan jos ei saa kaljaa juoda ilman paitaa. Tässä on ihan selvä sääntö, jolloin asiakkaan pukeutumista rajoitetaan jonkun syyn takia. Ei ole mitään syytä miksei nainen voisi treenata pienissä vaatteissa. Ongelma on sulla, lopeta se tuijottaminen tai vaihda salia.

Muutenkin aina niin naurettavaa että naisista sanotaan, että he ovat tunteellisia ynnä muuta, miehet sitten voi kadulla huudella ja rajoittaa vaikkapa naisten pukeutumista sen perusteella että kun he eivät nyt pysty hallitsemaan tätä omaa penistään, että kun mulla on tällainen tunne kiihottumisesta niin mä en voi enää treenata, että voisko toi toinen tehdä jotain nyt tälle mun tunteelle.
[/quote] kylläpä feministi suuttui :D -yks nainen, joka tajuaa olla olematta alasti tai edes puolialasti julkisilla paikoilla

Vierailija
13/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:06"]

kylläpä feministi suuttui :D -yks nainen, joka tajuaa olla olematta alasti tai edes puolialasti julkisilla paikoilla

[/quote]

Juu, se on kuitenkin sun oma valinta :) Saat äänestääkin, jos haluat.

Vierailija
14/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:06"]

:D Nämä feministit ovat aina yhtä huvittavia! Tuskin tykkäisitte, jos mies treenaisi paidatta ja hieroisi hikistä vatsaansa laitteisiin? Minusta tuo on lähinnä hygieniaongelma ja ällöttää ajatuskin jonkun hikisestä napanöyhdästä treenilaitteessa. Vaan ei, eihän asiaa voi niin ajatella, piti tähänkin keskusteluun tuoda burkhat ja naisten oikeudet. :D

[/quote]

Joo, en mä tykkäisi. Mutta se ongelma on silloin mun, ei sen miehen. Sit jos hygieniasyistä se sali päättää, että ilman paitaa ei treenata, niin sittenhän asia on pihvi.

Vierailija
15/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juoksutrikoo-stringipervo laajentanut repertuaariansa?

Vierailija
16/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuollainen häiritsee ja se ei myöskään monilla saleilla ole ok. Salille tullaan vaatteet päällä ja alusvaatteet on sitten näiden alla erikseen. Itse ainakin hikoilen niin paljon treenatessa, että mua ällöttäisi laittaa paljasta ja hikistä alaselkää penkkejä vasten ja sitten putsailla niitä joka liikkeen jälkeen. Samasta syystä miesten paidattomuus (tai sellaiset aivan naurettavan avonaiset wifebeaterit) ei ole ok.

En ymmärrä miksei sitä paitaa voi vain laittaa päälle?

Vierailija
17/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Joo, en mä tykkäisi. Mutta se ongelma on silloin mun, ei sen miehen. Sit jos hygieniasyistä se sali päättää, että ilman paitaa ei treenata, niin sittenhän asia on pihvi.
[/quote]

Yllätyn aina yhtä paljon tästä "kanssaihmisiä ei tarvitse huomioida" -ajattelutavasta. Aivan sairasta jo tämä yksilöllisyyden ja OMIEN oikeuksien korostaminen, ikään kuin muita ihmisiä ei olisikaan.

Vierailija
18/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä salilla voi ihan vaan treenata, ilman mitään rättinäyttelyä? Sama kai se on pitää tavallista t-paitaa ja verkkareita, vai pitääkö aina yrittää näyttää jotenkin trendikkäältä, coolilta jne. Rasittavia sellaiset tyypit, jotka yrittää kerätä huomiota joka paikassa.

Vierailija
19/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä voisiko mies olla salilla vain bokserityyppisissä housuissa (tiukat) + ilman paitaa tai hyvin lyhyessä yläosassa?

Vierailija
20/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina pukenut urheiluLIIVIEN päälle t-paidan. Oon samaa mieltä kun ap. En myöskään haluis et mun paljas kroppa koskettaa ties kenen hikilätäköitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän