Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mahtava tunne - mies ei enää pysty loukkaamaan minua!
24.06.2015 |
Olen vihdoinkin onnistunut kasvattamaan terveen itsetunnon ja riittävän psyykkisen vahvuuden, etten enää loukkaannu oikeasti miehen ikävistä kommenteista (niitä pääsee joskus, ei usein - ja olen ollut ennen yliherkkä). Nykyään jos mies sanoo jotain tyhmää tai ahdistavaa, koen tilanteen pelkästään miehen ääliömäisyytenä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minäkin huomasin, että miehen sanat eivät satuta enää. Syynkin ymmärsin siihen samaan syssyyn; en rakasta miestä enää. Ne loukkaukset sen teki, koska minun mielestäni se tarkoittaa sitä, että ei mieskään välitä minusta. Ollaan vielä kavereita, mutta ei enää suhteessa.