Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtava tunne - mies ei enää pysty loukkaamaan minua!

Vierailija
24.06.2015 |

Olen vihdoinkin onnistunut kasvattamaan terveen itsetunnon ja riittävän psyykkisen vahvuuden, etten enää loukkaannu oikeasti miehen ikävistä kommenteista (niitä pääsee joskus, ei usein - ja olen ollut ennen yliherkkä). Nykyään jos mies sanoo jotain tyhmää tai ahdistavaa, koen tilanteen pelkästään miehen ääliömäisyytenä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa

Vierailija
2/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:25"]Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa
[/quote] kyllä pystyisin jos haluaisin, mutta ei kukaan ole täydellinen. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Jos luettelisin tähän miehen hyviä puolia, tuskin monikaan olisi sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti olet kovettanut itsesi, onnea.

Vierailija
4/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:32"]Hienosti olet kovettanut itsesi, onnea.
[/quote] no jaa, eivät ne loukkaukset mitään maailman pahimpia ole olleet. Ap

Vierailija
5/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hieno tunne, kun pääsin tuohon tilaan narsistisesti _käyttäytyvän_ miehen kanssa. Kun tajusin, etten halua hänestä enää muuta kuin eron. Mies yritti loppuun asti vaikuttaa muhun (ne hetket ennen kuin päästiin muuttamaan erilleen), mutta lopulta ne sen loukkaukset ei tehneet mulle mitään - ja sekös häntä suututti. Ja ne loukkaukset oli todella, todella kamalia, siis aina kuolemasta, lähisuvun uhkailusta yms. lähtien mitä ikinä sylki suuhun toi, hyi saakeli. Ne meni niin överiksi, että mua lopulta vaan nauratti. Mikä tietysti otti miestä vielä enemmän päähän, harmi. =)

Vierailija
6/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi itsevarmuus kyllä perustuu nyt siihen, että olen henkisesti valmis eroonkin. Ap

Vierailija
7/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:25"]Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa
[/quote] kyllä pystyisin jos haluaisin, mutta ei kukaan ole täydellinen. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Jos luettelisin tähän miehen hyviä puolia, tuskin monikaan olisi sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa. Ap
[/quote]No jokainen tavallaan.Ei minustakaan miehen täydellinen tarvii olla mutta siitä pidän kiinni että minua kohdellaan kunnioittavasti eikä auota turhaan päätä.Tekstisi kuulostaa oudolta että olet joutunut tekemään töitä itsesi kanssa että kestäisit paremmin vittuilua.Eikö se ole aika sairasta?

Vierailija
8/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Se tunne, kun huomaa, että toinen ei enää pysty kontrolloimaan, eikä vaikuttamaan puheillaan vaan näkee hänet just niin surkeana kuin hän onkin. Ja avaimet omaan onneen ovat omissa käsissä. Yksi elämäni huippukohdista, muistan vieläkin elävästi fiiliksen. Kuin olis lentohiekasta päässyt.

Vierailija
9/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:25"]Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa [/quote] kyllä pystyisin jos haluaisin, mutta ei kukaan ole täydellinen. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Jos luettelisin tähän miehen hyviä puolia, tuskin monikaan olisi sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa. Ap

[/quote]

:D Hienosti yrität puolustella paskaa kumppanivalintaasi. Kumma kyllä osa meistä on kykenevä valitsemaan hyvillä puolilla varustetun kumppanin, jonka kanssa ei ole koskaan tarvinnut sietää ilkeyksiä. Ei edes pieniä sellaisia.

Vierailija
10/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no onnea vaan. Itsehän en katsele mollaavia miehiä, mutta minä olenkin vain minä.

Vierailija
11/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu ei ole lisääntynyt vaan vähentynyt miehen puolelta sen jälkeen kun olen kyennyt suhtautumaan siihen oikein. Jos olisi toisin päin, eroaisin kyllä. Ap

Vierailija
12/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:25"]Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa [/quote] kyllä pystyisin jos haluaisin, mutta ei kukaan ole täydellinen. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Jos luettelisin tähän miehen hyviä puolia, tuskin monikaan olisi sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa. Ap

[/quote]

:D Hienosti yrität puolustella paskaa kumppanivalintaasi. Kumma kyllä osa meistä on kykenevä valitsemaan hyvillä puolilla varustetun kumppanin, jonka kanssa ei ole koskaan tarvinnut sietää ilkeyksiä. Ei edes pieniä sellaisia.
[/quote] onko oma miehesi täydellinen? Ap

Vierailija
13/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:25"]Vielä mahtavampaa olisi jos pystyisit jättämään hänet ja etsimään fiksumpaa seuraa [/quote] kyllä pystyisin jos haluaisin, mutta ei kukaan ole täydellinen. Kaikissa miehissä on jotain vikaa. Jos luettelisin tähän miehen hyviä puolia, tuskin monikaan olisi sitä mieltä, että kannattaisi vaihtaa. Ap [/quote] :D Hienosti yrität puolustella paskaa kumppanivalintaasi. Kumma kyllä osa meistä on kykenevä valitsemaan hyvillä puolilla varustetun kumppanin, jonka kanssa ei ole koskaan tarvinnut sietää ilkeyksiä. Ei edes pieniä sellaisia. [/quote] onko oma miehesi täydellinen? Ap

[/quote]

Ei tässä puhuta täydellisyydestä vaan normaaleista, tuikitavallisista miehistä, joissa on paljon hyviä puolia ja silti ei ole ollut sellaista ongelmaa mitä sulla miehes tekemän emotionaalisen väkivallan takia. 

Vierailija
14/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit mutta puolustelusi on aikamoisen surkeaa... En tiedä mitä täydellisyys on, mutta ei terveessä suhteessa ilkeillä. Miinuspuolia voi olla vaikka vähän hakoteillä oleva pukeutumistyyli tai tapa puhua liian kovaa julkisilla paikoilla, mutta miinuspuolien ei koskaan pitäisi olla nimittelyä ja alentamista. Hassua, ettei tämä ole kaikille päivänselvää.

Vierailija
15/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]Ei ole täydellinen mutta ei mollaa eikä vähättele minua.Tietää varmaan et kohta ei olis kenelle vittuilla jos mulle alkais päätä aukomaan.Sehän on aika tehokas keino muuttaa eri osoitteeseen niin mies jää sinne yksinään leukojaan loksuttelemaan.Kyllä nää miehet on niin nähty.Ne on aina niitä jotka pitää kumppaneitaan itsestäänselvyyksinä

Vierailija
16/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse en ikinä kyennyt siihen. Suhde loppui viikko sitten. En ole vielä päässyt muuttamaan ja exän exä jo koputtelee ovella.. Tuntuu kivalta huomata että on viimeiset vuodet ollu vaan joku välikappale kunnes saadaan vanhasta taas uutta. Tuntuu niin saakelin pahalta! Enkä edes tiedä pitäiskö asiasta sanoa vai olla vaan hiljaa ja esittää joko tyhmää joka ei tajua tai että ei vaan välitä? Anteeks tulin vähän toisten ketjuun kuokkimaan..

Vierailija
17/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut miehen nimittelevän tai alentavan. Ja olen sanonut miehelle jo muutaman kerran, että oli hänen selityksensä mikä hyvänsä, en aio loppuikääni kuunnella minkäänlaista vittuilua edes välillä. Ap

Vierailija
18/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:02"]En ole kertonut miehen nimittelevän tai alentavan. Ja olen sanonut miehelle jo muutaman kerran, että oli hänen selityksensä mikä hyvänsä, en aio loppuikääni kuunnella minkäänlaista vittuilua edes välillä. Ap
[/quote]

Mitäs se vittuilu on, jos ei alentamista ja mollaamista? Leikkimielinen vittuilu on asia erikseen, mutta sellaisesta kukaan ei avaudu nettipalstoille.

Vierailija
19/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:02"]

Hienoa! Itse en ikinä kyennyt siihen. Suhde loppui viikko sitten. En ole vielä päässyt muuttamaan ja exän exä jo koputtelee ovella.. Tuntuu kivalta huomata että on viimeiset vuodet ollu vaan joku välikappale kunnes saadaan vanhasta taas uutta. Tuntuu niin saakelin pahalta! Enkä edes tiedä pitäiskö asiasta sanoa vai olla vaan hiljaa ja esittää joko tyhmää joka ei tajua tai että ei vaan välitä? Anteeks tulin vähän toisten ketjuun kuokkimaan..

[/quote]

Kauanko ehdit olla yksissä tämän miehen kanssa? Miksi ero?

Vierailija
20/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yhtään sellaisesta luonteesta ja ajatusmaailmasta, että toisen ihmisen pitää arvostaa ja puolustaa itseään tiukasti tai muuten ei tarvitse kohdella kunnioittavasti. Se on minusta erittäin väärä tulkinta viisaudesta, jonka mukaan kunnioitus pitää ansaita. Minusta ratkaisee se, mitä ihminen tekisi, jos kukaan tai mikään ei estäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme