Veikkauksia, miten tämä päättyy vai päättyykö koskaan (suhdesoppa)
Olen ollut 3,5 vuotta varatun miehen toinen nainen. Mies elää avoliitossa, ei lapsia eikä asuntolainaa. Minä olen sinkku. Olemme molemmat 30-vuotiaita. Suhteemme on heittelehtinyt laidasta laitaan. Välillä kaikki on kuin ihanaa unta, välillä toistuvaa painajaista. Tiedämme tekevämme väärin, mutta emme osaa päästää irti. Palaamme aina yhteen.
Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Entä mitä luulette, miten tämä päättyy?
Kommentit (11)
Huonosti käy, tulette todennäköisesti seilaamaan eestaas vielä jopa vuosia minkä jälkeen rytinällä pohjalle. En ainakaan koskaan ole vastaavalla kullut onnelista loppua.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 21:15"]
Huonosti käy, tulette todennäköisesti seilaamaan eestaas vielä jopa vuosia minkä jälkeen rytinällä pohjalle. En ainakaan koskaan ole vastaavalla kullut onnelista loppua.
[/quote]
Mikä voisi lopettaa homman lopullisesti? Mitä tarkoittaa "rytinällä pohjalle"?
ap
Mikäs suicide pact nyt onkaan suomeksi? Sitä voisitte kokeilla.
Homman voisi lopettaa lopullisesti se että hankit itsetunnon ja alat vaatimaan itsellesi parempaa miestä. Jätä toi suhde heti. Ansaitset enemmän, usko pois!
Älä tuhlaa elämääs siihen varattuun. Elät vaan yhen kerran!
joko sä hassaat äijään vielä muutaman vuoden ja sitten panikoit kun lapsia pitäis joskus ehkä tehdä ja suhde menee poikki yllättävän helposti. Sitten ihmettelet kun kaikki on niin paljon helpompaa että mikset lopettanut kunnolla aikaisemmin.
Tai, se ykkösnainen saa tietää, heittää kuspään pihalle ja se tulee sitten defaulttina sun luo ja sinä tyhmä otan sen virallisesti. Teette siihen alkuun kersan tai kaksi, se päätyy taas tylsistyneenä pettämään parin vuoden sisään ja jos hyvin käy saat tietää nopeasti eikä vuosien päästä niinkuin se edellinen nainen.
Olet ikuinen kakkonen, ellet itse tyhdy toimiin. Paras vaihtoehto on lopettaa suhde, mutta onnistuakseen se vaatii sen, että ymmärrät itse, että sinun on parempi olla ilman tätä miestä kuin hänen kanssaan.
Lue ap. ajatuksen kanssa tuo 8. teksti.Ei lisättävää.
Nih, se panee sua ja sitä virallista tyttistä, voita molemmin puolin leipää. Menee varmaan kotiin sun luota kiimaisena ja antaa vielä tyttiksellekin kyytiä.
ja sä hullu uskot rakkauteen ja tuhlaat ainoaa elämääsi pelimieheen
Huonosti.