Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetovoima - onko se aina molemminpuolista?

Vierailija
24.06.2015 |

Haluaisin kuulla mielipiteitänne tai kokemuksianne kahden ihmisen välisestä vetovoimasta. Eli tilanne on se, että töissä oli uusi työntekijä (komea mies), jonka olen tavannut pari kertaa. Viime kerralla töitä tehdessämme tunsin jotakin erikoista, jota en ole aiemmin tuntenut tai ainakaan vuosikymmeneen. Olen siis naimisissa, pitkässä suhteessa ollut saman miehen kanssa. Huomasin ajattelevani töissä olevaa miestä ihan muulla tavalla kuin työkaverina, ja kun hän katsoi minua silmiin niin en tajunnut yhtään mitä hän puhui.. vaivuin johonkin "pilveen" :D Todella hankala oli tehdä töitä yhdessä. Eli varmaankin olen ihastunut. Mutta en ole koskaan tässä parisuhteeni aikana ihastunut kehenkään toiseen, tai edes kiinnostunut siinä mielessä ja siksi oloni on todella sekava. 

Ja en tiedä kuvittelenko vai, vai oliko se töissä oleva mies hermostunut seurassani. Tai ainakin hän napsutteli hermostuneesti kynää käsissään, liikehti levottomasti ja korjasi hiuksiaan kädellään todella usein. Katsoi kyllä minua silmiin puhuessaan. Ja kun tarkastelimme yhtä asiapaperia vierekkäin, siis niin etten koskenut häneen mutta tosi lähekkäin niin tuntui oloni todella levottomalta, sydän hakkasi ja taisi kädetkin täristä. Olo oli sellainen että olisi tehnyt mieli juosta pois siitä tilanteesta, semmoinen olo ettei saa happea. 

Onko tämä ihastusta, vetovoimaa vai mitä ? Olen hyvin hämmentynyt ja ajattelen jatkuvasti tätä miestä. Tuntuu että "petän" omaa miestäni ajatuksillani. Ja sitäkin mietin että tunsiko se töiden mies jotakin kun oli hermostunut vai kuvittelenko kaiken. Omassa parisuhteessani asiat ovat hyvin, eikä meillä ole ollut mitään riitoja yms. mikä olisi selittänyt toiseen ihastumisen. Olen vielä luonteeltani sellainen että en ihastu helposti ja mieheenikin lämpesin aika hitaasti, ensin kaveripohjalta. Siksi tuntuu todella oudolta yhtäkkinen vetovoima toista miestä kohtaan. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tylsää omassa suhteessasi ja haet jotakin korviketta. Keskity omaasi mieluummin. Tai eroa ja rupea sitten testaamaan tota vetovoimaa. Voihan se mies siinä hermostua, kun huomaa miten kyttäilet ja haaveilet ja verovoimailet.

oletko haaveilija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! Lisää kokemuksia? Saman tuntenut ohis kyselee ;)

Vierailija
4/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haaveilija, vaan realisti. Eikä minulla ole ollut tylsää parisuhteessani. Enkä häntä ole kyttäillyt.. Käyttäydyin ulospäin ihan samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin kanssa, puhuin sisäisistä tunteista.

Vierailija
5/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoima ei todellakaan ole aina molemmin puolista. Voit esimerkiksi lukea lehdestä siitä lenkkeilijätytön tapauksesta. Vetovoima oli yksipuolista.

Vierailija
6/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ehkä ei. Jos hän on komea yksilö niin hän ehkä joutuu usein siihen tilanteeseen että naiset hullaantuu lähellä. Ehkä hän tuntee itsensä vaivautuneeksi kun on odottanu että voi olla töissä vain työkaveri ja taas joku nainen käy kuumana perään. Se että kattoo silmiin puhuessa ei kerro että hän olisi kiinnostunu sinusta vaan rehti ihminne kattoo aina silmiin keskustellessaan toisen ihmisen kanssa.

Otahan vähän rauhallisemmin. Älä ala kuvitella turhia ettei sitten tarvii katua myöhemmin. Olsi aika noloa jos hän ei olisi susta yhtään kiinnostunu ja sä läähätät aina hänen lähellään.

Vierailija
7/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:36"]

Vetovoima ei todellakaan ole aina molemmin puolista. Voit esimerkiksi lukea lehdestä siitä lenkkeilijätytön tapauksesta. Vetovoima oli yksipuolista.

[/quote]

tämä ei ehkä ole paras vertailukohta työpaikkaihastukseen...

Vierailija
8/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanutkaan kuvitella mitään, enkä todellakaan pettäisi miestäni. Lähinnä olisin halunnut kuulla kokemuksia tuosta maagisesta vetovoimasta kun se tunne mikä töissä oli niin erikoinen että sitä on hankala edes sanoin kuvailla. :)
-ap

Vierailija
9/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan se olla että sitä miestä vain jännitti olla töissä, eikä se minuun liittynyt mitenkään. Mutta ei hän muiden kanssa sillä tavalla hermostuneen oloinen ollut.

Vierailija
10/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:10"]En alkanutkaan kuvitella mitään, enkä todellakaan pettäisi miestäni. Lähinnä olisin halunnut kuulla kokemuksia tuosta maagisesta vetovoimasta kun se tunne mikä töissä oli niin erikoinen että sitä on hankala edes sanoin kuvailla. :)
-ap
[/quote]Yleensä se on aika lyhytaikaista.Kun tutustuu paremmin vetovoima häviää pikkuhiljaa.Jäitä hattuun

Vierailija
11/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:10"]En alkanutkaan kuvitella mitään, enkä todellakaan pettäisi miestäni. Lähinnä olisin halunnut kuulla kokemuksia tuosta maagisesta vetovoimasta kun se tunne mikä töissä oli niin erikoinen että sitä on hankala edes sanoin kuvailla. :) -ap [/quote]Yleensä se on aika lyhytaikaista.Kun tutustuu paremmin vetovoima häviää pikkuhiljaa.Jäitä hattuun

[/quote]Minulla kasvaa. Joillain taitaa olla harmaampaa tunne-elämää.

Vierailija
12/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole molemminpuolista. Joskus huomaan, että joku mies on minusta kiinnostunut, mutta itsellä ei värähdä mikään. Väittäisin, että sen huomaa kuitenkin, kun vetovoima on molemminpuolista. Toisen aidon kiinnostuksen aistii. Ihmisen on lopulta hyvin hankala peittää täysin sitä, että on ihastunut johonkin ihmiseen. Joskus vetovoima näkyy tarkkasilmäiselle ulkopuoliselle ennen kuin pari ehtii itse tajuta, mistä oikein on kyse.

Itse tapasin edellisessä työpaikassa miehen, jonka kanssa ihastuimme toisiimme ihan täysin. Kohtaamiset ja työasioiden hoitamiset olivat joskus tuskallisia, sillä kumpikaan ei saanut oikein mitään sanottua toisen seurassa. Silmiin ei oikein uskaltanut katsoa, puhe takelteli, teki mieli paeta paikalta ja toisaalta vedimme toisiamme puoleemme magneetin lailla. Tuollaista alkukantaista kemiaa en ole kohdannut kenenkään muun kanssa. Selvisimme tilanteesta nostamalla kissan pöydälle eli rohkaisin kerran mieleni ja puhuimme avoimesti siitä, että meidän välillä taitaa olla jotain. Kun "kielletystä" tunteesta puhui avoimesti, se ei enää tuntunut yhtä "vaaralliselta". Totesimme, että vetovoimaa on puolin ja toisin, eikä sille mitään voi. Tämän jälkeen pystyimme hiukan parempaan kommunikaatioon ja ennen kaikkea pidettyä molemmat perheemme ja parisuhteemme kasassa emmekä päätyneet rumentamaan avioerotilastoja.

Vierailija
13/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:10"]En alkanutkaan kuvitella mitään, enkä todellakaan pettäisi miestäni. Lähinnä olisin halunnut kuulla kokemuksia tuosta maagisesta vetovoimasta kun se tunne mikä töissä oli niin erikoinen että sitä on hankala edes sanoin kuvailla. :) -ap [/quote]Yleensä se on aika lyhytaikaista.Kun tutustuu paremmin vetovoima häviää pikkuhiljaa.Jäitä hattuun

[/quote]Minulla kasvaa. Joillain taitaa olla harmaampaa tunne-elämää.
[/quote]Tai realistisempaa?

Vierailija
14/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin samaistua aloittajan tilanteeseen. Itselle kävi samoin kauan sitten työpaikalla. Vetovoima oli selvästi molemminpuolista, Hermostutti nähdäkin se mies, kädet tärisivät, ajatukset jumittuivat. Olin itse sinkku, mies jonkinasteisesti varattu. Silti hän näytti olevan aivan minun lumoissani. Jutusta ei kehkeytynyt mitään sen enempää, varmaan koska mies oli varattu, siis asui naisen kanssa. Jotenkin aavistin, että jos itse olisin ollut aktiivisempi, hän olisi saattanut haluta edetä. 

Vierailija
15/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:13"] [quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:10"]En alkanutkaan kuvitella mitään, enkä todellakaan pettäisi miestäni. Lähinnä olisin halunnut kuulla kokemuksia tuosta maagisesta vetovoimasta kun se tunne mikä töissä oli niin erikoinen että sitä on hankala edes sanoin kuvailla. :) -ap [/quote]Yleensä se on aika lyhytaikaista.Kun tutustuu paremmin vetovoima häviää pikkuhiljaa.Jäitä hattuun [/quote]Minulla kasvaa. Joillain taitaa olla harmaampaa tunne-elämää. [/quote]Tai realistisempaa?

[/quote]

Realismi on katsomus muiden joukossa. Ite tykkään ihmissuhteista, joissa on kipinää.

Vierailija
16/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneena tulkitsee toisen käyttäytymisen johtuvan itsestä. Ihan inhimillistähän se on :)

Ja tosiaan vetovoima harvoin on molemminpuolista.

Vierailija
17/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:31"]

Ihastuneena tulkitsee toisen käyttäytymisen johtuvan itsestä. Ihan inhimillistähän se on :)

Ja tosiaan vetovoima harvoin on molemminpuolista.

[/quote]Joo, mutta mä tykkään siitä niin paljon, että kaikki mun suhteet on alkaneet molemminpuolisella vetovoimalla. Tuntuu niin tylsältä olla ja tuntea "tavallisesti" toisesta. Tietysti näitä suhteita ei synny kovin tiheästi.

Vierailija
18/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittäin vetovoiman molemminpuoliseksi voimaksi, jossa osapuolet vetävät toisiaan puoleensa :D Toisessa tilanteessa kyse on karismasta ja/tai yksipuolisesta ihastumisesta.

Vierailija
19/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen olis vaan tavallinen. Niin silloinhan sä voisit noin periaatteessa olla kenen kans vaan. En jotenkin koe sellaista minään tavallista suurempana. Ihastumisessa on pointtia vasta kun se tuntuu. 17

Vierailija
20/43 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette yksiä lannistajia koko vauvapalstan mammat. "Harvoin vetovoima on molemminpuoleista". Onko teillä laajakin kokemus aiheesta kun näin varmaksi voitte sanoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme