Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten e-pillerit!

Vierailija
24.06.2015 |

Iltalehdessä oli tänä aamuna juttu miehille suunnitellusta ehkäisy menetelmästä elikäs miesten e-pillereistä, minkälaisia ajatuksia kyseinen asia herättää teissä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käyttäisin jos tulee markkinoille, helpompaa kuin joka kerta alkaa kyselemään ehkäisystä

Vierailija
42/55 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:01"]Miehethän eivät ole kaikki innostuneita tuosta uudesta mekaanisesta ehkäisymenetelmästä heille, koska se nipistää, kun laitetaan ainetta ruiskulla siemenjohtimeen...
[/quote]
Toisin kuin esim. kierukan laitto, joka ainakin itselläni sattui aivan saatanasti. Kyllä miehillä on rankkaa :/ Sterilisaatiokin on ihan mahdoton, kondomin puristaa hankalasti. Lapsista saattaa joutua jopa maksamaan hiukan samalla kun naiset vain ovat raskaina, synnyttävät, imettävät, hoitavat ja elättävät lapset. Ihme etteivärät mehet ryhdy seksilakkoon kun on niiiin vaikeaa.

Vierailija
44/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hommaa pillereiden syöminen

Vierailija
45/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Olen itse seurannut miehille tarkoitetun ehkäisyvalmisteen etenemistä markkinoille, eläinkokeet menossa. Vasalgel. On hormoniton.

Vierailija
46/55 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:28"]

No itse asiassa miehille kehitettiin e-pilleri mutta se vedettiin markkinoilta (tai ei mennyt sinne laisinkaan,en muista tarkalleen) koska oli liikaa sivuvaikutuksia. Ei siinä mitään, mutta sivuvaikutukset olivat täsmälleen samat kuin naistenkin pillereissä. Eli naisille voi tuputtaa ties mitä paskaa mutta kun vähän tulee miehille sivuoireita niin ei muuta kuin pois markkinoilta.

[/quote]

Kiva tarina. Laita lähde.
[/quote]
Uskomatonta, että tästä ei joku ole kuullut vielä. Vuosia vanha juttu. Opettele googlaamaan!

Vierailija
47/55 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:28"]

No itse asiassa miehille kehitettiin e-pilleri mutta se vedettiin markkinoilta (tai ei mennyt sinne laisinkaan,en muista tarkalleen) koska oli liikaa sivuvaikutuksia. Ei siinä mitään, mutta sivuvaikutukset olivat täsmälleen samat kuin naistenkin pillereissä. Eli naisille voi tuputtaa ties mitä paskaa mutta kun vähän tulee miehille sivuoireita niin ei muuta kuin pois markkinoilta.

[/quote]

Kiva tarina. Laita lähde.
[/quote]
Uskomatonta, että tästä ei joku ole kuullut vielä. Vuosia vanha juttu. Opettele googlaamaan!
[/quote]
Tai jos edes lukisi ekan sivun...

Vierailija
48/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, en oo aikasemmin kuullukkaan et tämmöstä ois tulossa. Mut hyvä juttu!

Vierailija
49/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannatan. Ja miehet kävis kerran vuodessa urologin ronkittavina uusimassa pillerireseptin :D Miten en oikein usko, että suostuisivat???

Vierailija
50/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 13:43"]

Naisten hommaa pillereiden syöminen

[/quote]

Sulla on hieno asenne! Oletko näitä miehiä, jotka valittaa, kuinka naiset huijaa miehiä isäksi.

Vierailija
51/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lisääntymiselimistö on ehkäisyn suhteen paljon monimutkaisempi ja sen takia pillerin kehittäminen on ollut paljon vaikeampaa. Ei se ainakaan kokonaan siitä johdu, etteivätkö miehet suostuisi ottamaan pilleriä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
52/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten ehkäisypilleri tulee saataville, siirrytään tässä perheessä sen käyttöön.

Vierailija
53/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin tuon itse artikkelin. Kyseessä ei ole pilleri vaan ruiske, jonka vaikutus kestää jopa vuoden. Se ei vaikuta hormoneihin, vaan "blokkaa" sperman tulon. Ruiske annetaan paikallispuudutuksessa. Mikäli toimii ja on turvallinen, on tuo huomattavasti parempi mielestäni kuin naisten pillerit, joilla on vaikka mitä sivu- ja haittavaikutuksia! -4

Vierailija
54/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun en saa kuitenkaan ikinä seksiä.

Vierailija
55/55 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ollut kehitteillä jo ties kuinka monta vuotta. Itse en tosin usko että miehet suostuisivat popsimaan hormoneja ja kestämään tuommosen sivuvaikutukset. Mulle se kyllä sopis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme