Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko villasukat vai teette itse/saatte sukulaiselta

Vierailija
12.02.2022 |

Kuinka monta vuotta yksi pari kestää teillä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän äitini tekemiä, olen myös saanut lapsuudenystäväni äidiltä lahjaksi ihania villasukkia. Lämmittää sydäntä, se että hän on nähnyt vaivaa niihin.

N28

Vierailija
22/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyttää koko perhe villasukkia, tytär neuloo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon itse. Kuuskymppisenä tarvii verenkierron takia villasukkia joka päivä. Kesälläkin käytän sandaaleissa ohuemmasta villalangasta neulottuja sukkia. Talvi kuluu mukavasti neuloessa. Pitkävartiset villasukat talvella ihan ehdottomat. Tilaan myös 100% lampaanvillaa sukan neulontaan kovemmille pakkasille eikä palele jalat.

Vierailija
24/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan valmiina.

Ja käytän ahkeraan.

Vierailija
25/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia pitää olla useat. Neulon villasukkia, saan lahjaksi ja ostan. Kaikki käyvät. Olisiko toistakymmentä paria.

Me ollaan villasukkien suurkuluttajia, myös kolme teini-ikäistä lasta. Asutaan vanhassa talossa, teinit käyttävät koulussa ja me vanhemmat töissä, jos asiakastapaamisia, silloin laitan kengät jalkaan, muuten mennään niin ihanilla villasukilla.

Vierailija
26/26 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneen mummon kutomilla mennään edelleen, enkä tiedä mitä teen kun vihdoin loppuvat. Nuorimmatkin liki 20 vuoden takaa eivätkä nykylangoista tehdyt kuulemma enää kestä käytössä?

m52

Kyllä kestää, kun tekee laadukkaasta langasta. Nykyään on paljon enemmän valikoimaa sen suhteen kuin ennen.

Miehetkin voi opetella neulomaan, suosittelen. Toinen vaihtoehto on ostaa sellaiselta, joka neuloo. Vaikka minulta. Minkä kokoinen jalka sinulla on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän