Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laihtua haluaa, niin rasvaa pitää syödä, ei sokeria.

Vierailija
12.02.2022 |

Voita, läskiä, kermaa

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyviä rasvoja myös kuten oliiviöljyä.

Rasvaisen syöminen EI tarkoita sipsien ja pizzan syömistä huom huom!!

Vierailija
2/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Jos haluaa laihtua, niin kaloriensaanti pitää olla pienempää, kuin saanti. Jos vedän avokadoja kilon päivässä, niin en laihdu .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaaja- palstahullu on täällä taas.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, minkälaisia vauhkoja nämä karppaajat ovat.🤣

Vierailija
4/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.Jos haluaa laihtua, niin kaloriensaanti pitää olla pienempää, kuin saanti. Jos vedän avokadoja kilon päivässä, niin en laihdu .

Avokadokilossa on noin 1900 kcal. Jos sun kokonaiskulutus olisi esim. 2400 kcal, niin laihtuisit komeasti syömällä kilon avokadoja päivässä.

Ja mitä AP:n viestiin tulee, niin tuo on lopputulos siitä, kun käväistään hurmioitumassa Antti Heikkilän sivulla tunnin verran ja sen jälkeen kuvitellaan tieävänsä kaikki ravinnosta. Mene roskiin, AP.

Vierailija
5/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihduntasi on rikki jos et pysty laihtumaan ilman hiilareita. Kannattaa mennä lääkäriin.

Vierailija
6/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avokadokilossa on noin 1900 kcal. Jos sun kokonaiskulutus olisi esim. 2400 kcal, niin laihtuisit komeasti syömällä kilon avokadoja päivässä.

Ja mitä AP:n viestiin tulee, niin tuo on lopputulos siitä, kun käväistään hurmioitumassa Antti Heikkilän sivulla tunnin verran ja sen jälkeen kuvitellaan tieävänsä kaikki ravinnosta. Mene roskiin, AP.

🙈🙈🙈

Vierailija
7/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A p u a. Kukaan eisyö pelkästään avokadoja. Et näköjään ymmärtä. Olet karppaajahullu, joille karppaud on uskonto. Kohta alat taas kertomaan,miten karppaus paransi diabeteksesi ja mielenterveytesi🤣

Vierailija
8/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua välillä vähän jopa pelottaa nämä Keto-VHH dieettiläiset. Kun ei ne muuta tunnu täällä palstalla tekevän, kun jatkuvast itekevän näitä aloituksia, jossa kehutaan Keto/VHH dieettiä ja välillä trollailevat aloituksilla, joissa henkilö syöjatkuvasti vain hiilareita eikä ymmärrä miksi on lihava.

Tulee ajatus, että sekoittaako Keto/VHH aivot niin, että sitä alkaisi sitten itsekin täällä sekoilemaan samalla tavalla? AIka pelottava dieetti.

Vierailija
9/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A p u a. Kukaan eisyö pelkästään avokadoja. Et näköjään ymmärtä. Olet karppaajahullu, joille karppaud on uskonto. Kohta alat taas kertomaan,miten karppaus paransi diabeteksesi ja mielenterveytesi🤣

Sulta meni nyt pointti ohi. En harrasta karppausta. Harrastan faktoja ja tiedettä. Sulta taisi mennä ohi myös tuo kohta, jossa haukuin AP:n typerykseksi?

Vierailija
10/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele karppaajahulluja, jotka yrittävät saada muita uskomaan omaan ruokavalioonsa. Keski-ikäisenä täti-ihmisenäkin olen aivan hurmioitunut siitä, miten hyvää kropalleni ja terveydelleni on tehnyt hiilihydraattien vähentäminen. Lääkäri sitä paitsi sanoi minulle, kun kysyin vhh-ruokavalion terveydestä, että ei hän kenellekään suosittele huonoja hiilihydraatteja, kuten vehnäjauhoja ja sokeria.

Vierailija
11/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas karppaus aiheutti hiusten lähteä, voimatonta oloa ja pahaa hajua. En suosittele kenellekkään, jota kiinnostaa oma terveys!

Vierailija
12/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele karppaajahulluja, jotka yrittävät saada muita uskomaan omaan ruokavalioonsa. Keski-ikäisenä täti-ihmisenäkin olen aivan hurmioitunut siitä, miten hyvää kropalleni ja terveydelleni on tehnyt hiilihydraattien vähentäminen. Lääkäri sitä paitsi sanoi minulle, kun kysyin vhh-ruokavalion terveydestä, että ei hän kenellekään suosittele huonoja hiilihydraatteja, kuten vehnäjauhoja ja sokeria.

Lääkärisi ei myöskään suosittele kovia rasvoja

Vierailija
13/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hulluja nää on, jotka ei osaa yhden ainoaa viestiä kirjoittaa niin kuin normaali ihminen, vaan pitää aina hokea ja nähdä kaikki muutkin hulluina?

Vierailija
14/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaaja- palstahullu on täällä taas.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, minkälaisia vauhkoja nämä karppaajat ovat.🤣

Voi sääli sinua, et laihdu, vaikka vauhkoot onnistujille.

Vierailija
15/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärisi ei myöskään suosittele kovia rasvoja

Lääkärit Suomessa suosittelevat, mitä määrätään. Terveydestä välittämättä.

Vierailija
16/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin, että VHH on todella terveellinen ruokavalio. Pullanmussuttajat vaan ei pysty sitä myöntämään.

En sano, että kaikkien pitää karpata, mulle on se ja sama, kuinka muut syö. Mutta karppaus vain on ylivoimaisesti tehokkain ja terveellisin ruokavalio esim. Jos toiveissa on painonpudotus ja sen hallinta.

Vierailija
17/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin niin, että kalorimäärä on aika ratkaiseva asia? Rasvassa on aika paljon kaloreita painoyksikköä kohden.

Vierailija
18/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin, että VHH on todella terveellinen ruokavalio. Pullanmussuttajat vaan ei pysty sitä myöntämään.

En sano, että kaikkien pitää karpata, mulle on se ja sama, kuinka muut syö. Mutta karppaus vain on ylivoimaisesti tehokkain ja terveellisin ruokavalio esim. Jos toiveissa on painonpudotus ja sen hallinta.

Pullanmussuttajat ei tajua sitä, että makeaa ei todellakaan tee mieli, kun ruokavalio on karppaus. Se niitä eniten häiritsee.

Vierailija
19/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla jotain tutkimuspohjaista perustelua väitteellesi?

Vierailija
20/37 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti terveellisin ruokavalio on tutkitusti ns. Välimeren ruokavalio. Vastaa hyvin pitkälti myös suomalaisia ravitsemussuosituksia. Ei kenellekään nopeita hiilareita ja pullanmussuttamista suositella. :D Ihan yhtä huono vaihtoehto kuin vetää navan täydeltä voita ja kermaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi