Mitä olet syönyt tänään?
Ja oletko liikkunut tänään? Jos olet, kerro kuinka kauan ja mitä liikuntaa.
Itse en kerro. Ehkäpä myöhemmin ;)
Kommentit (24)
Aamulla kahvi ja paahtoleipä tomaatilla ja kinkulla. Päivällä hernekeittoa. Illalla viiliä mansikkahillolla. Pari karkkia. Vettä.
Voi ei, jättihampurilaisen, lihaa ja paistettuja perunoita, 4 leipää, kulhollisen pastaa. Ja ihan normaalikokoinen olen. Tänään vaan niin maistui. Kuukautiset vissiin tulossa ku ruuat vaan pyörii mielessä ja kaikkea tekee mieli. Enpä juuri liikkunutkaan oo, lomalla kun oon.
Mun syömiset:
Aamupalaksi jugurttia suklaamyslillä, donitsi, sokerimunkki, 3 palaa leipää hillolla ja Nutellalla, välipalaksi fazerin suklaalevy ja pullo kokista sekä leipäpala hillolla, lounaaksi big mak ateria isoilla ranuilla ja litra kokista, kahvi ja omenapiirakka ja sundae suklaakastikkeella
völipalaksi suklaapatukka ja sipsipussi
illalliseksi pihvi, 700g pastaa ja monster pizza ja litra kokista ja kaksi litraa jädeä ja kahvia
välipalaksi popkornia ja mysliä
iltapalaksi 5 palaa leipää nutellalla ja kermiksellä
ehkä sit vähä yöpalaa..
t. 161cm 154kg
Aamupala: kuppi kahvia ja luonnonjogurttia tuoreilla mansikoilla
Lounas: lasi vettä ja tomaatti-vuohenjuustokeittoa krutongeilla
Välipala: mustikkasmoothie
Illallinen: 2 kanafilettä, riisiä ja vihersalaattia
Iltapala: kuppi vihreää teetä ja ruisleipäpala kalkkunaleikkeleellä ja kurkulla
Kupin kahvia, lautasellisen muroja, tacosalaattia ja lasagnea kävin ripulilla n.3x ja aamulla kävin kakkosella 2x onkohan musta tullu läpipaskoja. En oo liikkunu yhtää :)
Aamulla: kuppi kahvia ja reissumies oivariinilla, arkijuustolla, kurkulla ja tomaatilla
Lounas: kanakastike, riisiä, vihersalaatti
Päiväkahvilla: kahvia mansikkakakku-viipaleella
Välipala: profeel mansikkaproteiinijuoma
Päivällinen: Feta-salaatti
Vaunulenkillä 1h ja ulkona riekkumista 3 lapsen kanssa, joista yksi 3kk vauva (täysimetyksellä)
Kaurapuuroa, kahvia ja nektariini
Kukkakaalimuussia ja lihapullia ruskeassa kastikkeessa
Ananasta, paljon
Pastaa ja lihapullia ruskeassa kastikkeessa
Smoothie (hedelmää, pinaattia ja kurkkua)
Liikuntana pilatesta + käsipainojen nostelua puolisen tuntia.
Viitisentoista tölkkiä olutta, pizza.
Aamupala: 1 keitetty muna, paahtoleipä ilman mitään, rahkajugurtti maustamaton, appelsiinimehua, kahvi maidolla
Lounas: lasagnea, salaattia, vettä, kahvi maidolla
Välipala: kaakao veteen
Päivällinen: salaattia+ keitetty muna+ rasvatonta raejuustoa, 1 paahtoleipä tuorejuustolla, vettä
Iltapala: jäätelöä, 2 paahtoleipää + tuorejuustoa, oltermannia, keittokinkkua, tomaattia, kurkkua, teetä
Pitääpä vastata jotta saa paljon alapeukkuja:
vähän savulohta
2dl raejuustoa ja puolikkaan mangon
100g suklaakarkkeja
kattilallisen popcornia
pari lasia limpparia
Aamulla vettä ja pari kuppia kahvia.
Lounaaksi tonnikalapastaa, ruisleipä juustolla, vettä ja pari kuppia kahvia.
Iltapalaksi kaksi karjalanpiirakkaa juustolla ja kalkkunaleikkeellä, vettä.
Aamulla ei mitään, päivällä lohikeittoa ja illalla vähän spagettia ja juustoraastetta. Sairaslomalla, ei uppoa oikein ruoka.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:36"]Aamulla vettä ja pari kuppia kahvia.
Lounaaksi tonnikalapastaa, ruisleipä juustolla, vettä ja pari kuppia kahvia.
Iltapalaksi kaksi karjalanpiirakkaa juustolla ja kalkkunaleikkeellä, vettä.
[/quote] Ainiin, söinpäs myös pari riviä suklaata.
Kana salaattia, banaani, pelmeenejä
Kaikenlaista paskaa. Sohvalta olen poistunut hoitamaan vain pakolliset asiat.
Savulohisalaatti (itse tehty), rahkaa ja mustikkakeittoa, 3 itsetehtyä pikkuleipää, kahvia kolme mukia päivän aikana, vettä n. litra, nuudelikanawokkia, lasi maitoa, mustaa makkaraa puolukkahillolla, pari palaa suklaata, muutama pekaanipähkinä ja manteli.
Aamupäivällä 45 min kahvakuulailua. Illalla nopeatempoista ylämäkikävelyä puolisen tuntia.
Aamulla kahvi ja ruisleipä kinkulla, päivällä pieni filepihvi ja 3 pientä uutta perunaa , n. 10 mansikkaa × kupillinen kermavaahtoa, kuppi kahvia ja puolikas donitsi, pieni pihvi ja salaattia, 3 suklaakeksiä.
Iso salaatti
2 palaa suklaakakkua
pepsi maxia
vettä 2l
kahvia kaksi kertaa
Rahkaa
mustikoita ja mansikoita
Liikuntana pyöräilyä n.10 km.
KERRO AP!!!!!