Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikissa ruokapöydissä ei ole suojaavaa lasilevyä päällä?

Vierailija
11.02.2022 |

Tätä ei perheemme ymmärrä. Valmista haluaa pöydän rikki pian, se on ainoa selitys.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
2/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta massiivipuusta tehty pöytä, sen kun voi hioa kuntoon ja kolhut vaan parantavat ulkonäköä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että silloin pöydät eivät kävisi kaupaksi. Itse en ainakaan sellaista ostaisi. Meillä on ollut nyt sama puinen ruokapöytä 25 vuotta, eikä se ole mennyt mitenkään rikki.

Vierailija
4/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kallis ja painava.

Mikset teetä sellaista itsellesi lasiliikkeessä, niin minä tein.

Vierailija
5/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava sellainen koliseva pöytälasi, jota saa olla jatkuvasti pyyhkimässä tai näyttää kyllä niin epäsiistiltä ja ällöttävältä kuin ikinä voi. Onneksi niitä ei todellakaan standardina tungeta kaikkiin pöytiin valmiiksi.

Vierailija
6/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasilevy pöydällä? Wtf

Vierailija
7/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei perheemme ymmärrä 😆😆

Vierailija
8/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiiko teidän koko perhe pöydän päällä vai miten saatte sen äkkiä hajalle? Ei ole mitenkään tavallista, että edes halpa pöytä rikkuu, siis normaalikäytössä. Teidän perhe taitaa olla vähän erikoinen…..

Vierailija
9/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kallis ja painava.

Hyi!

Vierailija
10/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kallis ja painava.

Ihanko totta, olet pöljä.

Lasipöytä on ruma ja vanhanaikainen.

Ostakaa ihmiset oikeita huonekaluja, ei niitä ikean pahvisia.

Vierailija
11/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei perheemme ymmärrä 😆😆

Voi kuvitella perheneuvottelun, jossa käsitellään mm. lasipöytiä, jokainen tuo esille omat näkemykset ja loppulauselmana on, että perheemme ei ymmärrä

Vierailija
12/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on tosi pienet ympyrät.

Vierailija
13/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime muuton yhteydessä luovuin lasipöydästä ja ihmettelen mikä minuun oli mennyt, että sellaisen yleensä hommasin. No, kai sitä ostaessani kuvittelin eläväni elämäni loppuun siinä rivitalokolmiossa.

Vierailija
14/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lapset itkuntuhruisin silmin syövät sen lasipöydän ääressä sitten savulohta?

Vierailija
15/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei puhuta lasipöydistä, vaan siitä että tavallisen pöydän päälle laitetaan lasilevy suojaksi. Itselläni on joskus ollut sellaisen kiiltävän valkoisen pöydän suojana lasilevy ja se toimi ihan hyvin. 

Vierailija
16/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kallis ja painava.

Ihanko totta, olet pöljä.

Lasipöytä on ruma ja vanhanaikainen.

Ostakaa ihmiset oikeita huonekaluja, ei niitä ikean pahvisia.

Lasipöytä ei ole koskaan vanhanaikainen, rumuus taas on makukysymys. AP:n kanssa olen samaa mieltä siitä, että olisi kyllä mukavaa, jos sen lasilevyn saisi huonekaluliikkeestä suoraan samaan kauppaan, jos niin haluaa. Mulla itselläni on Pohjanmaan kalusteen pyöreä ruokapöytä, ei siis Ikean pahvinen, jossa on laminaattipinta. Aikuistaloudessa pinta on pysynyt naarmuttomana, mutta ihan mieluusti siltikin ottaisin tähän päälle lasilevyn. En vaan ole jaksanut nähdä vaivaa sellaisen erikseen tilaamisessa. 

Varsinaisen lasipöydänkin voisin ostaa ruokapöydäkseni, jos kalustus olisi muuten sellainen.

Vierailija
17/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika sekasin oot. Meillä on mummun vanha koivusta tehty pöytä, joka on nähnyt kolmesukupolvea ja ihan on uuden näkönen. Mistä ihmeestä oikeen oot ennen pöytäs ostanut? Ehkä jotkut ikean halppikset menee pilalle.

Vierailija
18/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta massiivipuusta tehty pöytä, sen kun voi hioa kuntoon ja kolhut vaan parantavat ulkonäköä

Just näin. Minulla on sellainen, hiottu ja aina kun joku tulee, kysyy mistä noin komean pöydän voi ostaa. Ostin käytettynä 2 metrisen pöydän ja hiotutin sen, on tosi komea. Lasipöytää tai lasipäällystettä en ikinä huoli. 

Vierailija
19/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Pohjanmaan pyöreä pöytä jossa laminaattipinta. Olisin halunnut siihen lasilevyn suojaksi mutta näytti olevan vaikea löytää. Millä pyyhit pöytää? Minusta on ollut jotenkin vaikea hoitoinen. En haluaisi pöytäliinaa kuitenkaan.

Vierailija
20/30 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista haluaa?